Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Lees eens wat andere topics hier. Over grote neuzen, kleine voeten, etc. Mensen verschillen nogal van mening over wat ze wel of niet mooi vinden. Het is vermoeiend om dat steeds te moeten blijven herhalen.
||
Citaat:
Paranoide schreef: Bottom line: je kan nooit iedereen bekoren, er zullen altijd mensen zijn die precies vallen op hoe jij bent, en ook altijd mensen die er juist niets mee kunnen. Het heeft geen zin om je zorgen te maken om welk aspect van je lichaam dan ook. Maak je liever zorgen om je onzekerheid, want dát vinden meisjes vaak wél onaantrekkelijk. thx ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de meeste mensen niet specifiek op een haarkleur vallen of afknappen. Ik ken erg aantrekkelijke roodharige jongens, maar dat heeft niet bijzonder veel met hun haarkleur te maken... Heb zelf ook rood haar trouwens en heb nog nooit gemerkt dat er iemand op mijn haar kan afknappen, integendeel, ze delen je vaak vertrouwelijk mee dat ze stiekem het altijd wel een interessant idee vonden, iemand met rood haar
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mooimooimooimooi, ik ben vaak jaloers op vrouwen met rood haar. Maar wat jongens betreft, het heeft ook veel met de huidskleur te maken. Als de man onder het rode haar extreem wit is en ook nog geen wimpers/wenkbrauwen of een duidelijke kleur ogen heeft dan kan ik het soms wel heel ongezond/bleekjes vinden. Als het stevig rood is, vind ik het gaaf. Vooral met krullen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en mijn haar is een beetje bruin/rood. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja maar als er niet meer van die vragen komen word het forum een beetje dood. --- Wat ze van je haarkleur vinden verschild per persoon maar de manier waarop je je haar doet kan al een groot verschil geven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
(niet gemmen maar
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik zelf val niet echt op rood haar, maarja het ligt er ook maar aan. Mijn ex had bijvoorbeeld ook rood haar, maar ik viel toch voor hem door wat hij uitstraalde ofzo
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik merkte het op de middelbare school heel goed. Mensen die me als kind hadden uitgescholden voor vuurtoren, gingen me op hun zestiende opeens vertellen dat ze mijn haar zo mooi vonden! Ik heb het allemaal nooit heel serieus genomen, omdat ik wel wist dat het vaak juist als bijzonder en mooi wordt gezien, iig in de volwassen wereld ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat Freya zegt. Het is trouwens niet de bedoeling topics van zo lang geleden te uppen, dus krijgt deze een slotje. Als je nog zit met het feit dat je gepest wordt, kun je op Psychologie kijken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lang rood haar bij een meisje? love-in-the-air | 89 | 22-09-2013 21:01 | |
Liefde & Relatie |
roodachtig haar dylanxwigger | 27 | 10-03-2013 02:33 | |
Liefde & Relatie |