Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2010, 14:33
Carova
Carova is offline
Ey mensen ik weet niet of dit de goede topic is maar ik wilde toch ff de mening horen van mensen over rood haar. Wat vinden meiden nou van rood haar?

Laatst gewijzigd op 13-01-2010 om 14:55.
Advertentie
Oud 13-01-2010, 14:48
Lorelei
Lorelei is offline
Huhu rood haar.. zijn je luizen ongesteld?
Oud 13-01-2010, 14:55
Carova
Carova is offline
Citaat:
Huhu rood haar.. zijn je luizen ongesteld?
ok... flauw maarja je bent niet echt orgineel.
Oud 13-01-2010, 14:59
Verwijderd
Een (roodharige) vriendin van me valt specifiek op rood haar. Maar dat geldt niet voor iedereen. Dus:

Citaat:
Bottom line: je kan nooit iedereen bekoren, er zullen altijd mensen zijn die precies vallen op hoe jij bent, en ook altijd mensen die er juist niets mee kunnen. Het heeft geen zin om je zorgen te maken om welk aspect van je lichaam dan ook. Maak je liever zorgen om je onzekerheid, want dát vinden meisjes vaak wél onaantrekkelijk.
Oud 13-01-2010, 15:04
Volk
Volk is offline
Prachtig. Rood haar is sexy
Oud 13-01-2010, 15:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ok... flauw maarja je bent niet echt orgineel.
Joh.

Lees eens wat andere topics hier. Over grote neuzen, kleine voeten, etc. Mensen verschillen nogal van mening over wat ze wel of niet mooi vinden. Het is vermoeiend om dat steeds te moeten blijven herhalen.
Oud 13-01-2010, 15:22
Carova
Carova is offline
Citaat:
Een (roodharige) vriendin van me valt specifiek op rood haar. Maar dat geldt niet voor iedereen. Dus:
Citaat:
Paranoide schreef:
Bottom line: je kan nooit iedereen bekoren, er zullen altijd mensen zijn die precies vallen op hoe jij bent, en ook altijd mensen die er juist niets mee kunnen. Het heeft geen zin om je zorgen te maken om welk aspect van je lichaam dan ook. Maak je liever zorgen om je onzekerheid, want dát vinden meisjes vaak wél onaantrekkelijk.

thx nu nog van de onzekerheid afkomen
Oud 13-01-2010, 17:18
Verwijderd
Ik denk dat de meeste mensen niet specifiek op een haarkleur vallen of afknappen. Ik ken erg aantrekkelijke roodharige jongens, maar dat heeft niet bijzonder veel met hun haarkleur te maken... Heb zelf ook rood haar trouwens en heb nog nooit gemerkt dat er iemand op mijn haar kan afknappen, integendeel, ze delen je vaak vertrouwelijk mee dat ze stiekem het altijd wel een interessant idee vonden, iemand met rood haar
Oud 13-01-2010, 17:25
Carova
Carova is offline
Citaat:
Ik denk dat de meeste mensen niet specifiek op een haarkleur vallen of afknappen. Ik ken erg aantrekkelijke roodharige jongens, maar dat heeft niet bijzonder veel met hun haarkleur te maken... Heb zelf ook rood haar trouwens en heb nog nooit gemerkt dat er iemand op mijn haar kan afknappen, integendeel, ze delen je vaak vertrouwelijk mee dat ze stiekem het altijd wel een interessant idee vonden, iemand met rood haar
echt een goed forum is dit
Oud 13-01-2010, 18:34
Verwijderd
Komt er ook een achter
Oud 14-01-2010, 00:41
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
mooimooimooimooi, ik ben vaak jaloers op vrouwen met rood haar. Maar wat jongens betreft, het heeft ook veel met de huidskleur te maken. Als de man onder het rode haar extreem wit is en ook nog geen wimpers/wenkbrauwen of een duidelijke kleur ogen heeft dan kan ik het soms wel heel ongezond/bleekjes vinden. Als het stevig rood is, vind ik het gaaf. Vooral met krullen
Oud 14-01-2010, 08:18
Carova
Carova is offline
Citaat:
mooimooimooimooi, ik ben vaak jaloers op vrouwen met rood haar. Maar wat jongens betreft, het heeft ook veel met de huidskleur te maken. Als de man onder het rode haar extreem wit is en ook nog geen wimpers/wenkbrauwen of een duidelijke kleur ogen heeft dan kan ik het soms wel heel ongezond/bleekjes vinden. Als het stevig rood is, vind ik het gaaf. Vooral met krullen
Ik heb blauw/grijze ogen en ik ben niet extreem wit geloof ik ik heb ook bijna geen sproeten waar ik wel blij om ben dus ik ben niet echt een ginger
en mijn haar is een beetje bruin/rood.
Oud 14-01-2010, 08:58
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik heb blauw/grijze ogen en ik ben niet extreem wit geloof ik ik heb ook bijna geen sproeten waar ik wel blij om ben dus ik ben niet echt een ginger
en mijn haar is een beetje bruin/rood.
Nou kijk aan! Je bent al bijna een adonis.
Oud 14-01-2010, 10:02
Verwijderd
Rood haar kwa meiden, dan komt er een heerlijk nasmaakje op m'n netvlies. (Niet bij alle roodharige, maar die ene uit Frankrijk vergeet ik me hele leven niet meer)
Oud 14-01-2010, 13:42
Verwijderd
Ik zou best een vriendinnetje met rode haren willen hoor. Zo van dat mooie boegbeeldachtige...
Oud 14-01-2010, 15:27
kuik
kuik is offline
mijn vriendje heeft rood haar .
Oud 14-01-2010, 15:30
Verwijderd
buiten het feit dat ik soms een spelletje 'spot de ginger' speel met vrienden heb ik niets tegen rood haar, ook niet echt iets voor btw, het zit em idd in de persoon aan wie het haar vast zit.
Oud 14-01-2010, 17:10
Carova
Carova is offline
Citaat:
Ik zou best een vriendinnetje met rode haren willen hoor. Zo van dat mooie boegbeeldachtige...
haha
Oud 14-01-2010, 23:44
Sade
Sade is offline
Ik heb weleens een roodharige (of eigenlijk meer rossig) scharrel gehad, en dat vond ik maar niets. Had echter niets met zijn haarkleur te maken.
Oud 15-01-2010, 21:10
Verwijderd
Rood haar is biggetjeshaar en biggetjeshaar is lelijk ♪♫.
Oud 15-01-2010, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Josh Homme heeft rood haar en die zou ik echt keihard doen.
Er is dus niks mis met rood haar.
Oud 16-01-2010, 11:01
Verwijderd
ik heb rood haar, maar verf het altijd want ik vind het lelijk.
sommige meisjes staat het wel, maar bij jongens heb ik het nog nooit mooi gevonden .
Oud 16-01-2010, 11:14
Suey
Suey is offline
Mannen met rood haar
Oud 16-01-2010, 14:55
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb mijn haar vandaag rood geverfd, maar het lijkt nog steeds donkerbruin
Oud 17-01-2010, 10:57
Sjembekshine
Sjembekshine is offline
Citaat:
Joh.

Lees eens wat andere topics hier. Over grote neuzen, kleine voeten, etc. Mensen verschillen nogal van mening over wat ze wel of niet mooi vinden. Het is vermoeiend om dat steeds te moeten blijven herhalen.

Ja maar als er niet meer van die vragen komen word het forum een beetje dood.

---

Wat ze van je haarkleur vinden verschild per persoon maar de manier waarop je je haar doet kan al een groot verschil geven.
Advertentie
Oud 17-01-2010, 22:31
anomiempje
anomiempje is offline
hoe rood is het oranje rood of vuurrood?
Oud 19-01-2010, 02:44
Verwijderd
Citaat:
hoe rood is het oranje rood of vuurrood?
#660033 *?*
Oud 19-01-2010, 13:52
anomiempje
anomiempje is offline
oooh mooie kleur
maar dat is paars
Oud 19-01-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
oooh mooie kleur
maar dat is paars
Eh op moment van schrijven leek 't rood.
Oud 20-01-2010, 10:34
kweenie23
kweenie23 is offline
Kap is ff met mijn posten verwijderen!!!!!!!!!
ik heb een afwijkende mening en die mag meteen niet gehoord worden? gaat het er hier zo aan toe????
Oud 20-01-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Kap is ff met mijn posten verwijderen!!!!!!!!!
ik heb een afwijkende mening en die mag meteen niet gehoord worden? gaat het er hier zo aan toe????
Je hebt geen afwijkende mening; je hebt een absurde mening die kant noch wal raakt, snotneus.
Oud 20-01-2010, 16:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja maar als er niet meer van die vragen komen word het forum een beetje dood.
Volgens wie? L&R is niet bepaald dood.
Oud 07-02-2010, 21:49
mirranselx
mirranselx is offline
ik vind het niet erg.
ik vind rood haar juist bijzonder
het komt niet snel voor
Oud 11-02-2010, 16:47
DemiInLove
DemiInLove is offline
(niet gemmen maar Ik vind rood haar echt lelijk ! Een meisje bij mij i nde klas heeft rood haar en ik vind het echt lelijk. Iedereen vind het mooi maar ik vind er niks aan (ik ken haar al lang en zij kennen haar niet) Ik heb er al jaren tegenaan gekeken Maarja niet mijn smaak geef mij maar donkerbruin ofzo ?
Oud 11-02-2010, 19:59
mepsteen
mepsteen is offline
Ik vind rood haar bij vrouwen stiekem al een pluspunt, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Oud 11-02-2010, 20:13
silentbob
silentbob is offline
is volgens mij een behoorlijk per persoon verschillend punt, ik persoonlijk val juist absoluut niet op rood haar(eigenlijk wel wat hypocriet aangezien ik zelf wat rossig haar heb )
Oud 12-02-2010, 13:06
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik vind roodharige meisjes meestal wel sexy, al zijn het mogelijk de genen die het voortbestaan van de soort willen waarborgen
Oud 12-02-2010, 19:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
is volgens mij een behoorlijk per persoon verschillend punt, ik persoonlijk val juist absoluut niet op rood haar(eigenlijk wel wat hypocriet aangezien ik zelf wat rossig haar heb )
Och, ik val niet op vrouwen ondanks het feit dat ik er zelf wel een ben, dan maakt mij toch ook niet hypocriet?
Oud 16-02-2010, 16:43
Zwoek
Zwoek is offline
Ik persoonlijk vind het niet mooi en zal geen vriend krijgen met rood haar, maar genoeg die er van houden.
Oud 16-02-2010, 18:43
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik zelf val niet echt op rood haar, maarja het ligt er ook maar aan. Mijn ex had bijvoorbeeld ook rood haar, maar ik viel toch voor hem door wat hij uitstraalde ofzo Het ligt er ook een beetje aan wat voor een rood, dat hele oranje/roodachtige houd ik niet zo van, maar juist felrood (geverfd) of roodbruin kan héél mooi zijn.
Oud 17-02-2010, 18:32
mepsteen
mepsteen is offline
Oud 20-02-2010, 15:43
Chantal072
Chantal072 is offline
Persoonlijk val ik niet op jongens met rood haar.:$
Oud 01-03-2010, 00:00
gentlemen
gentlemen is offline
man o man

HELP IK HEB ROOD HAAR !
denk ff na , wees blij hoe je bent geboren . iedereen is anders . en elke meid valt op een bepaald soort jongen .
dus de wereld vergaat niet .

en vind je dit niets ? de tondeuse is in de uitverkoop
Oud 01-03-2010, 08:03
juno
juno is offline
Wees blij dat je tevreden bent over de porem die eronder zit, die kun je namelijk niet wegknippen.
Oud 01-03-2010, 10:52
I C U
I C U is offline
Mijn twee 'grote liefdes' hebben rood haar. Dus...

En verder wat Juno zegt.
Oud 09-11-2011, 20:41
Rolienx
Rolienx is offline
Ik ben een meisje met rood haar.
sommige mensen zeggen dat ze het mooi vinden en jalours op me zijn
maar waarom word ik dan toch altijd uitgescholden door onbekende mensen het is echt irritant heeft iemand een tip voor me??
Oud 09-11-2011, 20:45
Catch
Catch is offline
Citaat:
maar waarom word ik dan toch altijd uitgescholden door onbekende mensen het is echt irritant heeft iemand een tip voor me??
Ik heb ook rood haar en ik ben er bijzonder trots op. Mensen schelden je uit omdat dat een makkelijk doelwit is voor ze. Als je iets anders 'abnormaals' had zouden ze je daar wel op pakken. Maak je daar iig niet druk om. De meeste mensen vinden het net als ik, een bijzonder ding dat je net even eruit laat springen. Ik ben er daarom erg blij mee, je bent nooit een muurbloempje Laat het voor je spreken ipv dat het je in de weg zit, dat is nergens voor nodig.
Oud 09-11-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Je zit waarschijnlijk net in de overgangsfase tussen kind en volwassene. Als kind word je vaak geplaagd met rood haar, omdat dat anders is. Maar vrijwel alle volwassenen vinden rood haar mooi, vooral bij vrouwen. Dan is het opeens heel tof dat het een bijzondere haarkleur is, en dan wil iedereen jouw kleur hebben en vinden ze het allemaal mooi. (Let ook maar eens op hoeveel vrouwen hun haar rood verven!)

Ik merkte het op de middelbare school heel goed. Mensen die me als kind hadden uitgescholden voor vuurtoren, gingen me op hun zestiende opeens vertellen dat ze mijn haar zo mooi vonden! Ik heb het allemaal nooit heel serieus genomen, omdat ik wel wist dat het vaak juist als bijzonder en mooi wordt gezien, iig in de volwassen wereld En als volwassene heeft nooit meer iemand me uitgescholden; als ik al 'rooie' word genoemd, dan is dat puur op vriendelijke manier, en vooral door mensen die het rooie haar mooi vinden.
Oud 09-11-2011, 22:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat Freya zegt. Het is trouwens niet de bedoeling topics van zo lang geleden te uppen, dus krijgt deze een slotje. Als je nog zit met het feit dat je gepest wordt, kun je op Psychologie kijken.

Regels voor berichten