![]() |
||
Citaat:
|
Oh, nee dat bedoel ik niet te zeggen! Immuunsuppresiva verminderen je immuunsysteem, ook dat tegen virusinfecties. Alleen is er weinig om virusinfecties te bestrijden in tegenstelling tot antibiotica voor bacteriële infecties. Als je een bacteriële keelontsteking had, zou je dus antibiotica kunnen krijgen maar tegen een virale keelontsteking kan je eigenlijk niets doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook af en toe keelontsteking met van die witte punten in m'n amandelen. (die amandelen moeten er eigenlijk uit..) Een vervangend huisarts gaf me een keer deze tip: met de steel van een tandenborstel kan je voorzichtig tegen je amandelen duwen, dan komen die witte dingen los. Door te gorgelen met water kan je ze dan uitspugen. In begin lastig klusje en ik weet niet of het er sneller van over gaat, maar je kan het een keer proberen maybe. Groeten! |
![]() |
|
Ik heb geen last meer van mijn keel, maar het ziet er nog steeds ontstoken uit. Daarbij ben ik vandaag een beetje dizzy. Niet echt duizelig, ik zie niet zwart voor mijn ogen en ik val ook niet, maar een heel klein beetje last van mijn evenwicht of zoiets. Ik zie ook vrij bleekjes voor mijn doen. Dus, morgen geef ik mezelf een trap onder mijn kont en bel ik de huisarts (tenzij het weer verbeterd is).
@martiño: eigenlijk is mijn huisarts wel lief hoor, maar dit zit meer in mijn hoofd geloof ik. Ik ben daar denk ik iets te bang voor, ook door ervaringen in het verleden. Maar ik moet sowieso een nieuwe huisarts gaan zoeken omdat ik verhuisd ben.
|
Verwijderd
|
Mijn ervaring leert dat je nooit moet twijfelen om bij een huisarts langs te gaan of te bellen. beter een keer te veel dan te weinig.
In het verleden heb ik wel eens met mijn toenmalige vriendin op een huisartsen post gezeten en die ons toen met spoed doorverweest naar de SEH in het ziekenhuis. Dit bleek dus om ontstoken amandelen te zijn die in onze ogen niet veel kwaad konden. De dienstdoende arts vertelde dat we ook geen dagen later hadden moeten zijn Ik zal de details tot snijden en iets zonder verdoving beparen ;-) Het kan inderdaad iets onschuldigs zijn, maar ik zou voor de zekerheid toch even bij de huisarts buurten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Keelontsteking Greenscarfed | 7 | 14-02-2012 21:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Keelontsteking Hawahaai | 26 | 16-02-2010 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Keelontsteking Saskia89 | 28 | 06-10-2005 10:23 | |