![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er was wel iets gebeurt, er is een meisje in me 'klas' en ik haat haar echt toen ze kwam kijken was ik al zo chagg dat ik niet eens hoefde te eten, en woensdag kwam ze echt, ik was zo boos dat ik iemand bijna omver loopde, en reageerde heel kortaf en ging buiten staan, en toen we moesten voorstellen zei ik 'dat ik dat niet ga doen' omdat ik dus zo boos was, ik wil haar echt in haar hasses slaan. ik word echt boos van haar stem haar naam van haar k*t hasses,
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Eerst noem je je klachten op en zeg je dat je niet weet waardoor het komt, later zeg je
Citaat:
Citaat:
Je kunt dus proberen de stress te verminderen door je minder druk te maken om een ander en dan kijken of je misselijkheid minder wordt. Als dat het niet is, kun je alsnog verder kijken waar het aan zou kunnen liggen. Maar zoals je het nu vertelt, zou stress een oorzaak kunnen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In iedergeval ik word niet ziek, zo leek het eergister wel |
![]() |
|
Dat je er niet altijd last van hebt is eigenlijk geen excuus om geen bezoekje aan de huisarts te brengen. Als iets zich regelmatig voordoet en je wel wil dat het stop is het misschien toch wel slim om even daarnaartoe te gaan, ook al mag je hem niet. Misschien dat je geluk hebt dat hij voor een of andere reden je niet kan behandelen, maar het is en blijft je huisarts en veel zul je daar niet aan kunnen veranderen..
En ook dat je denkt dat je niet ziek wordt kan je eigenlijk niet tegenhouden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
's ochtends misselijk (zonder zwangerschap!) Greenscarfed | 18 | 04-10-2011 20:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Elke ochtend misselijk in de bus marlientje5 | 9 | 13-10-2010 13:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een Groot probleem. MooZboot | 29 | 29-06-2010 20:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slap en misselijk KiMZz | 11 | 30-05-2008 14:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat zijn de bijwerking van het zwanger zijn? moonligthshadow | 63 | 04-12-2003 14:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Elke ochtend misselijk... Balance | 10 | 03-12-2002 14:05 |