Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2013, 20:48
kipnugget01
kipnugget01 is offline
Hoi
Ik ben een meid van 15 jaar. Ik ben ongeveer 2 maanden geleden ontmaagd door mn vriend. Ik bloedde wel de eerste keer. Maar af en toe bloed ik nog steeds heel erg en ik ben dan niet ongesteld. weet iemand wat er met mij is ik ben erg wanhopig!

Laatst gewijzigd op 14-02-2013 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 22:02
Pluis
Pluis is offline
bloed je altijd na de seks, of ook wel eens zonder seks buiten je menstruatie om? Zou je een soa kunnen hebben? (beter gezegd: heb je een condoom gebruikt?)
Als je veilige seks hebt en je alleen bloedt tijdens de seks zou het kunnen dat je steeds hetzelfde plekje in/om je vagina weer openhaalt tijdens de seks. Wacht daarom even met vrijen tot het wondje vanbinnen echt helemaal genezen is, en doe daarna voorzichtig en gebruik glijmiddel om de kans op nieuwe wondjes kleiner te maken.
En wat is heel erg bloeden? een maandverband vol of een paar druppels in je onderbroek?
Oud 15-02-2013, 09:22
Verwijderd
En weet je zeker dat jij bloedt, en dat er niet een scheurtje zit in het toompje van je vriend?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 12:24
Martiño
Martiño is offline
Het lijkt me niet dat als het toompje van haar vriend gescheurd is zij dan twee maanden later nog uit haar vagina bloedt. Overigens zou dat vriendje daar dan zeker wel iets van gevoeld hebben (en dat laten merken) denk ik.
Oud 15-02-2013, 13:53
Marijke1
Marijke1 is offline
Citaat:
Hoi
Ik ben een meid van 15 jaar. Ik ben ongeveer 2 maanden geleden ontmaagd door mn vriend. Ik bloedde wel de eerste keer. Maar af en toe bloed ik nog steeds heel erg en ik ben dan niet ongesteld. weet iemand wat er met mij is ik ben erg wanhopig!
Hoezo ben je dan niet ongesteld? "af en toe heel erg bloeden" = ongesteld zijn
Als het enkel en alleen na de seks is, dan moet je dringend naar de gynaecoloog om volgende situaties te kunnen uitsluiten: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...edverlies.html
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 15:01
Martiño
Martiño is offline
Ehm, ik weet niet wat jij denkt dat ongesteld zijn is, maar "af en toe heel erg bloeden" zou ik niet aanhouden als dé definitie van ongesteld zijn.
Nota bene in de link die je geeft staan al een aantal andere mogelijke oorzaken van vaginaal bloedverlies die NIET aan de menstruatie of penetratie zijn gerelateerd..
Oud 15-02-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me niet dat als het toompje van haar vriend gescheurd is zij dan twee maanden later nog uit haar vagina bloedt. Overigens zou dat vriendje daar dan zeker wel iets van gevoeld hebben (en dat laten merken) denk ik.
Oh, ik had het gelezen als dat ze af en toe na de seks nog heel erg bloedde.

Een vriendin van me had dit iig ook, en bij haar was het toompje van haar vriend een beetje gescheurd. Op een gegeven moment scheurde hij helemaal, toen pas voelde hij het.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 15:40
Martiño
Martiño is offline
Hm, nouja, het zal wel persoonlijk zijn, maar van de ongelukkige zielen die het hebben meegemaakt (het is mij gelukkig nooit overkomen) begreep ik dat even goed pijn kan doen.
Oud 15-02-2013, 15:52
bierkoning
bierkoning is offline
De optie die Etmakas oppert zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn. Misschien ben je ook recent begonnen met de pil? of is er wat anders. Wij kunnen dat natuurlijk niet zien, en alleen hier een beetje speculeren. Als je je echt zorgen maakt raad ik een bezoekje aan de dokter aan.

Verder wordt dit een topic voor lichaam en gezondheid. Dus ik verplaats hem even.
Oud 15-02-2013, 19:07
Verwijderd
Als het telkens begint te bloeden tijdens/na de seks, zou je inderdaad eens glijmiddel kunnen proberen, mogelijk heb je dan een plekje dat gevoelig is en dus makkelijk telkens weer open gaat. Als je ook na een dag of twee nog bloed verliest, dus niet alleen tijdens of direct na de seks, dan zou ik wel even naar de huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 16:02
kipnugget01
kipnugget01 is offline
Luister ik weet dat ik dan niet ongesteld ben doordat ik aan de pil doe en ik dan alleen bloed op dat ene moment dat we sex hebben. En we doen het ook elke keer met een condoom
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Luister ik weet dat ik dan niet ongesteld ben doordat ik aan de pil doe en ik dan alleen bloed op dat ene moment dat we sex hebben. En we doen het ook elke keer met een condoom
Dan klinkt het als een wondje dat telkens weer open gaat, glijmiddel kan dat mogelijk wat ontzien.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten