![]() |
||
Citaat:
Als het enkel en alleen na de seks is, dan moet je dringend naar de gynaecoloog om volgende situaties te kunnen uitsluiten: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...edverlies.html |
![]() |
|
De optie die Etmakas oppert zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn. Misschien ben je ook recent begonnen met de pil? of is er wat anders. Wij kunnen dat natuurlijk niet zien, en alleen hier een beetje speculeren. Als je je echt zorgen maakt raad ik een bezoekje aan de dokter aan.
Verder wordt dit een topic voor lichaam en gezondheid. Dus ik verplaats hem even.
|
Verwijderd
|
Als het telkens begint te bloeden tijdens/na de seks, zou je inderdaad eens glijmiddel kunnen proberen, mogelijk heb je dan een plekje dat gevoelig is en dus makkelijk telkens weer open gaat. Als je ook na een dag of twee nog bloed verliest, dus niet alleen tijdens of direct na de seks, dan zou ik wel even naar de huisarts gaan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jeuk en andere dingen na ontmaagding Anoniem pers123 | 14 | 13-07-2016 22:27 | |
Seksualiteit |
Eerste keer gevingerd/gebeft Rommeltje | 72 | 27-10-2013 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Schilderen met grauwheid Vogelvrij | 6 | 15-12-2005 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
2 columns uit de oude doos Shitonya | 21 | 30-04-2004 00:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |