Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2013, 19:44
JVV079
JVV079 is offline
Ik heb al maandenlang contact met een meid van 14 (Bijna 15).. We praten daarvoor al een tijdje maar de laatste maanden is het contact echt sterker, leuker en beter geworden.

We zitten al beetje te kijken om met elkaar af te spreken en wat we dan gaan doen.

Nu wil ik niet meteen alles van het lijstje afstrepen, maar ze is wel heel verwarrend. Ze zegt dat ze steeds meer toe laat ()

Een paar weken geleden was seks etc nog iewl en zou ze het ABSOLUUT niet op prijs stellen als ik bij haar onder het shirtje ga. Zelfs tongen was nog een groot twijfelgeval. Nu is ze zover dat ze tongen wilt proberen, en als het allemaal bevalt en ik lief genoeg ben ook onder haar shirt mag.

Ook vanavond praatten we weer. Het ging paar minuutjes over het afspreken enzo. Ze zei dus dat als het verder gaan bevalt dat het niet erg is. Toen zei ik dat seks ook kan bevallen bij haar. Toen zei ze dat seks inderdaad KAN bevallen. Toen zei ik daarop dat als het bevalt (Tongen, voelen etc) dat ik dan geen bescherming bij me heb (Met de nadruk dat als we nog verder zouden gaan) Toen zei ze heel droog HAHA en toen vroeg ik, of ik dus wat moest meenemen. Daarop antwoordde ze ; dat zeg ik niet, maar het is altijd handig,.,,

CONCLUSIE: IK SNAP HAAR NIET MEER Ze is een hele leuk meid maar zo ingewikkeld, maar de laatste dagen lijkt het alsof ze van haar kinderlijke IEWL gedachtes afvalt... Kan dit? En hoe moet ik dit aanpakken?

Ik heb echt ff hulp nodig want ik snap haar niet (Ze is voorderest heel lief en ze is niet lelijk :-) )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2013, 20:51
Elin3
Elin3 is offline
Als je haar leuk en lief vind spreek je met haar af om onschuldige leuke dingen te doen (picknicken, film kijken, sporten, etc.), leer je haar beter kennen en werk je langzaam toe naar de wat meer seksuele kant van het verhaal.

Ik weet natuurlijk niet precies hoe de situatie is en hoe zij hierin staat, maar wat jij beschrijft klinkt een beetje als "Ik vind dit meisje lekker, laat ik eens uitvinden hoe ver ze wil gaan." Het zou heel goed kunnen dat ze nog helemaal niet toe is aan alle dingen die jij noemt en wel zou willen doen! Misschien heeft zij wel gevoelens voor jou, is ze overal nog niet aan toe, maar durft ze dat niet aan te geven omdat ze jou niet wil teleurstellen.

Bedenk je zelf even goed wat je wil; dit meisje "gebruiken" voor alle dingen die jij spannend vind of haar in haar waarde laten en rustig een relatie met haar opbouwen?
Oud 26-06-2013, 22:25
JVV079
JVV079 is offline
Ik zou haar nooit gebruiken, geen enkel meisje! Maar ik vind het gewoon raar dat ze steeds "makkelijker" wordt.

Maar dat picknicken is mega goed idee !

Ze zegt trouwens zelf dat dat "makkelijker worden" komt doordat ze vakantie heeft (?)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 22:33
Verwijderd
als het hierom gaat:
Citaat:
en toen vroeg ik, of ik dus wat moest meenemen. Daarop antwoordde ze ; dat zeg ik niet, maar het is altijd handig,.,,
dan denk ik dat ze gewoon bedoelt dat ze nog geen seks met je wil hebben, maar wel zo verstandig om te weten dat je dat soort dingen moet regelen voordat je het wil.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 10:53
Verwijderd
Vraag d'r. En stop met dat kinderachtige kryptische gelul, dan is het meteen een stuk duidelijker allemaal.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 19:57
PsychooDivaa
PsychooDivaa is offline
nouja, ik heb een zusje en die vraagt ook steeds meer informatie, en aangezien je het vaker hoort dat het vroeger gebeurt, maar ja dat is je eigen keus.. ik bemoei me er verder niet mee..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 19:58
PsychooDivaa
PsychooDivaa is offline
Citaat:

Ze zegt trouwens zelf dat dat "makkelijker worden" komt doordat ze vakantie heeft (?)
dat is de domste smoes die ik ooit gehoord heb
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 21:26
tomska
tomska is offline
Citaat:
Ik zou haar nooit gebruiken, geen enkel meisje! Maar ik vind het gewoon raar dat ze steeds "makkelijker" wordt.

Maar dat picknicken is mega goed idee !

omdat je haar vriendje bent is het natuurlijk word het natuurlijk makkelijker voor haar omdat ze zich comfortabeler gaat voelen bij jou
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 18:48
Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
In een ander topic was je leven klote en wilde je zelfmoord plegen, een omslag? Stemmingswisselingen?
Oud 29-06-2013, 22:49
MMollie
MMollie is offline
Ja, komt bij meer mensen voor.
Oud 30-06-2013, 08:38
igfy
igfy is offline
Het kan ook gewoon aan haar leeftijd en puberteit liggen. Als kind vind je dingen als tongen en sex nog een beetje vies en raar, maar hoe ouder je wordt hoe meer nieuwsgierig je hiernaar zult worden.

En zoals gezegd voelt ze zich nu waarschijnlijk iets meer op haar gemak bij jou. Ik zou in ieder geval niet gaan lopen aandringen als jullie op date gaan, wees gewoon ontspannen en je zult vanzelf zien hoe ver ze wil gaan. En voor de zekerheid condooms meenemen is inderdaad een goed idee.
Oud 30-06-2013, 16:02
tomska
tomska is offline
Citaat:
Ik heb al maandenlang contact met een meid van 14 (Bijna 15).. We praten daarvoor al een tijdje maar de laatste maanden is het contact echt sterker, leuker en beter geworden.

We zitten al beetje te kijken om met elkaar af te spreken en wat we dan gaan doen.

Nu wil ik niet meteen alles van het lijstje afstrepen, maar ze is wel heel verwarrend. Ze zegt dat ze steeds meer toe laat ()

Een paar weken geleden was seks etc nog iewl en zou ze het ABSOLUUT niet op prijs stellen als ik bij haar onder het shirtje ga. Zelfs tongen was nog een groot twijfelgeval. Nu is ze zover dat ze tongen wilt proberen, en als het allemaal bevalt en ik lief genoeg ben ook onder haar shirt mag.

Ook vanavond praatten we weer. Het ging paar minuutjes over het afspreken enzo. Ze zei dus dat als het verder gaan bevalt dat het niet erg is. Toen zei ik dat seks ook kan bevallen bij haar. Toen zei ze dat seks inderdaad KAN bevallen. Toen zei ik daarop dat als het bevalt (Tongen, voelen etc) dat ik dan geen bescherming bij me heb (Met de nadruk dat als we nog verder zouden gaan) Toen zei ze heel droog HAHA en toen vroeg ik, of ik dus wat moest meenemen. Daarop antwoordde ze ; dat zeg ik niet, maar het is altijd handig,.,,

CONCLUSIE: IK SNAP HAAR NIET MEER Ze is een hele leuk meid maar zo ingewikkeld, maar de laatste dagen lijkt het alsof ze van haar kinderlijke IEWL gedachtes afvalt... Kan dit? En hoe moet ik dit aanpakken?

Ik heb echt ff hulp nodig want ik snap haar niet (Ze is voorderest heel lief en ze is niet lelijk :-) )
maar verder denk ik wel dat ze je ziet zitten dus veel suc6
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten