Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik mocht het ook pas toen ik bijna 18 was. Mijn moeder noemde het altijd "de kat op het spek binden", want ik had haar heus wel duidelijk gemaakt dat je overdag ook prima seks kon hebben.
Praat er gewoon (rustig) over met je moeder en als het nee blijft, luister daar dan naar. Als je nu gaat rebellen en het lekker toch doet, geef je haar het gevoel dat je onverantwoordelijk bent, niet naar haar luistert en haar niet respecteert, en daar win je sowieso niet mee.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan hoef je er ook niet om te ruzieen. Het is heel simpel: als je iets heel graag wil, dan moet je het doen. En de eventuele consequenties voor lief nemen. Als je angst voor gezeur met je ouders belangrijker vindt, moet je het niet doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je wil niet tegen je ouders liegen en ze hebben al gezegd dat het vanaf 18 mag, als ik het goed begrijp. Tja.Je kunt proberen af en toe te vragen of het al eerder mag (niet té vaak, eens in de twee maanden hooguit, anders wordt het zeuren). Of je kunt nu vragen "mogen we bij elkaar slapen als ik 17 ben", dan is de kans groter dat ze ja zeggen dan als je het vraagt voor nu meteen. Aparte bedden of zelfs aparte kamers voorstellen kan ook helpen.
Tja, en anders toch nog maar even niet bij elkaar slapen. Overleef je ook wel weer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ouders-"kind" relatie Teres | 52 | 12-09-2006 07:00 | |
Liefde & Relatie |
Slapen met een gewone vriend/vriendin binnen een relatie? Vip3r | 55 | 06-07-2006 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Vriend slaapt bij goede vriendin... *carmen* | 63 | 26-09-2005 23:52 | |
Liefde & Relatie |
slapen bij je vriendje analese | 193 | 20-04-2005 19:35 | |
Liefde & Relatie |
vriend bij goede vriendin blijven slapen??? Marinka | 51 | 14-04-2004 11:43 | |
Liefde & Relatie |
[beste vriend] Verwijderd | 3 | 23-01-2003 00:35 |