Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat weet ik zelf ook maar het is net als tegen een roker zeggen dat hij moet stoppen. Hij weet dat het slecht is maar het lukt niet te stoppen. Ik heb al zo vaak geprobeerd het te zeggen en heb al zo vaak gedacht nu is het genoeg ik ga het gewoon zeggen maar ik heb het nog steeds nooit gedaan. Het is gewoon dat mijn leven nooit meer hetzelfde zal zijn. Mensen zullen mij zien als dat psiechise wrak en ze zullen me zielig vinden maar dat wil ik allemaal niet. Ik wil dat mijn problemen opgelost worden zonder dat iemand zijn gedachten over mij veranderen maar dat is onmogelijk. |
![]() |
|
![]() |
Ik had precies hetzelfde met jou. Durfde niemand iets te vertellen. Ik heb uiteindelijk gemaild met een zorgcoach op school en toen wist elke leraar het. Eerst vond ik het heel vervelend maar het is daarna echt fijn. Ik raad je aan hetzelfde te doen en toch een mail (misschien mailconversatie?) te sturen. Het helpt echt!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wilde inderdaad zeggen dat het geen optie is om alleen met je problemen rond te blijven lopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het drempel gevoel (door spanning, onzekerheid) herken ik ook best wel. Ik had het eerst ook, maar uiteindelijk lucht het wel op. En inderdaad, sommige mensen gaan anders naar je kijken als je ze je problemen verteld, maar als je het alleen aan je vertrouwenspersoon verteld valt dat reuze mee. Hij heeft tijdens zijn opleiding geleerd hoe hij hier mee om moet gaan en gaat je vast niet raar aankijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben een vouw van 50 jaar met veel levenservaring ik ben mijn hele leven al een luisterend oor voor iedereen dus waarom ook niet voor jou als ik jou hiermee kan helpen ik ben ook iemand die er niet mee te koop loopt dus doorverteld ik hoor van je. |
![]() |
|
Dit topic is inmiddels ruim 2 jaar oud, de jongen van 17 is inmiddels 19 en heeft zijn account op dit forum verwijderd. Niet echt zinvol om dan nog te reageren.
||
![]() |
Citaat:
toe moest om te praten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|