Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2015, 15:44
gymgurl
gymgurl is offline
Hi,

Dus, ik ben best wel dun, en heel veel mensen zeggen ook de hele tijd: "goh je bent zo dun!" en ik denk wel dat ze het als een compliment bedoelen, maar ik wordt er beslist onzeker van omdat er ook heel veel mensen zijn in tijdschriften en zo die zeggen dat het juist lelijk is om dun te zijn en dat niemand het mooi vindt. Wat is jullie mening?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 15:49
Elin3
Elin3 is offline
Hoe oud ben je? Als je nog niet van de middelbare school af bent, krijg je waarschijnlijk de komende jaren nog wat meer vormen en vlees aan je botten. Geniet er nu gewoon nog even van dat je kan eten wat je maar wil en laat je vooral niet gekmaken door de media. Dan is dun weer in, dan zijn kleine borsten weer in, dan grote borsten weer. Je hebt als vrouw ieder je eigen bouw en vaak kan je dus helemaal niet meegaan met die trends. Leer je lichaam mooi vinden zoals het is, onafhankelijk van de trends.
Oud 24-06-2015, 15:52
gymgurl
gymgurl is offline
Citaat:
Hoe oud ben je? Als je nog niet van de middelbare school af bent, krijg je waarschijnlijk de komende jaren nog wat meer vormen en vlees aan je botten. Geniet er nu gewoon nog even van dat je kan eten wat je maar wil en laat je vooral niet gekmaken door de media. Dan is dun weer in, dan zijn kleine borsten weer in, dan grote borsten weer. Je hebt als vrouw ieder je eigen bouw en vaak kan je dus helemaal niet meegaan met die trends. Leer je lichaam mooi vinden zoals het is, onafhankelijk van de trends.
Ik ben veertien jaar.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 15:54
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben veertien jaar.
Als (een van je) ouders erg dun gebouwd is, kan het dat je zelf ook altijd wat dun blijft.
Maar als je wat ouder wordt krijg je alsnog (grotere) borsten en bredere heupen. Je krijgt dan een vrouwenlichaam, waardoor je er vaak al snel minder dun uit ziet, omdat je wat meer vorm hebt

Regels voor berichten