![]() |
|
![]() |
nou, ik voel me nie dik en ook nie te dun... maar sommige mensen reageren zo stom.. op de basisschool was het altijd van: Heb jij anorexia?
Zelfs mn meester spotte er mee op de afscheid-avond... Nu een paar jaar verder, reageren sommige mensen nog zo.. Ik vind mezelf gewoon vreemd: dunne polsjes en een KLEIN BUIKJE.. van die vreemde dingen zijn dat.. nou ieder geval bedankt.. -xxx- Syl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ja, dit is een ondergewicht
![]()
|
![]() |
uhhhhhhm ik ben 170 en weeg 53 KG das dan zeker ook te dun. ik ken het met dat geouwehoer heb je anorexia NEEEEEEEE. ulhg jij bent echt dun JA DAT WEET IK WEL.
niet echt leuk.kzou ook graag wat dikker willen wezen. maar ja het helpt niks of ik nu 4x in de week patat eet of geen 1 keer ik kom niks aan.Kweet het i nie alleen vet maar broodjes gezond en warm eten doe ik ook genoeg en nog geen halve kilo erbij ![]() grtz belanda [Dit bericht is aangepast door belanda (10-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door belanda (10-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben 1,70 m. en weeg net aan 50 kg. ik vind t wel raar want ik heb nog nooit reacties gehad van heb je anorexia ofzo! ja vroeger op de basisschool wel maar nu lijkt het wel noirmaal te zijn.. Ik kan me eigenlijk ook geen voorstelling van maken hoe iemand van jouw lengte + gewicht er uit ziet ongeveer, want 65 kg klinkt voor mij best zwaar, maar jij bent natuurlijk ook best lang! maar ik denk niet dat je veel te dun bent hoor, je hebt een BMI van 18,9.. bijna 19 en dat is geloof ik gezond gewicht.. mijn BMi is 17,3 en ik krijg er nooit reacties op ofzo..
|
![]() |
|
ik ben 16 jaar, 1m74 en weeg 65 kg, en mijn mama en grootouders zijn bezorgd dat ik teveel afgevallen ben!
Ze hebben bang dat ik anorexia krijg, tja, ik zie er nu wel een beetje magerder uit, maar toch.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Te dun... SomeCuteness | 5 | 12-06-2015 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te dun?? Rukkertje | 14 | 25-01-2008 21:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Liever te dik of te dun? o0-yina-0o | 164 | 21-06-2007 15:22 | |
Lichaam & Gezondheid |