Het onderwerp geeft het al aan.. Ik heb in de vakantie een leuk meisje ontmoet. Na een dag met haar doorgebracht te hebben moest ze weer terug naar Engeland. Wel kreeg ik van haar haar contactgegevens met haar nummer en Facebook.
Tot zondag 8mei hadden we nog elke dag contact met elkaar. Maar dit is niet meer het geval tot de dag van vandaag. Ze was van de een op de ander dag totaal veranderd en antwoordde heel kortaf.
Ik heb haar zondag voor het laatst een app gestuurd via whatsapp. De app is wel aangeleverd, maar is nog niet gelezen tot de dag van vandaag. Ook op Facebook Messenger heeft ze mijn bericht ontvangen maar niet gelezen. Wat ik vreemd vind want ze is continu online.
Is dit een teken dat ze geen interesse meer heeft? Ik vind dit heel verwarrend, omdat ze haar contactgegevens aan mij heeft gegeven en nu opeens mij negeert.. Wel heeft ze gezegd dat ze het heel moeilijk vind, omdat we elkaar niet vaak zullen zien.
Wat kan ik het best doen? Afwachten? Of toch weer het gesprek starten.. Of toch maar een einde eraan maken...
Alvast bedankt!
|