Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2016, 16:05
Helpmee12
Helpmee12 is offline
Het onderwerp geeft het al aan.. Ik heb in de vakantie een leuk meisje ontmoet. Na een dag met haar doorgebracht te hebben moest ze weer terug naar Engeland. Wel kreeg ik van haar haar contactgegevens met haar nummer en Facebook.

Tot zondag 8mei hadden we nog elke dag contact met elkaar. Maar dit is niet meer het geval tot de dag van vandaag. Ze was van de een op de ander dag totaal veranderd en antwoordde heel kortaf.

Ik heb haar zondag voor het laatst een app gestuurd via whatsapp. De app is wel aangeleverd, maar is nog niet gelezen tot de dag van vandaag. Ook op Facebook Messenger heeft ze mijn bericht ontvangen maar niet gelezen. Wat ik vreemd vind want ze is continu online.

Is dit een teken dat ze geen interesse meer heeft? Ik vind dit heel verwarrend, omdat ze haar contactgegevens aan mij heeft gegeven en nu opeens mij negeert.. Wel heeft ze gezegd dat ze het heel moeilijk vind, omdat we elkaar niet vaak zullen zien.

Wat kan ik het best doen? Afwachten? Of toch weer het gesprek starten.. Of toch maar een einde eraan maken...

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2016, 16:11
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je haar direct vragen wat er is. Geef aan wat jou opvalt en vraag haar of er een bepaalde bedoeling achter zit. Bepaal voor jezelf hoeveel tijd ze heeft om te antwoorden. Reageert ze bijv. niet binnen twee weken, dan geef je de hoop op en zet je je er overheen.
Oud 25-05-2016, 18:18
Helpmee12
Helpmee12 is offline
Ik heb van haar gehoord dat ze problemen heeft en dat ze daar moeilijk over kan praten.

Zelf heb ik al gezegt, dat ik voor haar klaar sta als ze mij nodig heeft.

Ze blijft nog steeds kortaf berichten sturen. Ik probeer nu zelf (wat heel lastig is) haar niey te smsen/appen in de hoop dat zij het gesprek start, want kan betekenen dat ze nog interesse heeft.

Is er misschien iets wat ik kan doen om de relatie weer te versterken zoals . Want ik zit in een enorme twijfel of ze nog hetzelfde voor me voelt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2016, 18:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jullie hebben één dag met elkaar doorgebracht. Ik geloof dat het heelleuk was en jullie superchemie hadden maar jullie kennen elkaar niet echt en zijn geen deel van elkaars leven. Ik kan me heel goed voorstellen dat jij naar de achtergrond bent verdwenen. Zekerals zij dingen aan haar hoofd heeft. .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten