Advertentie | |
|
![]() |
|
Klinkt alsof je (voornamelijk) op jongens valt, ja.
Dat je vroeger wel verliefd werd op meisjes hoeft niet zoveel te betekenen. Veel kinderen worden verliefd op de 'hetero'-manier, gewoon omdat ze verliefdheid vooral kennen van tv/sprookjes/papa en mama/etc. In de maatschappij is hetero nog 'normaal', en kinderen vinden 'normaal' heel belangrijk. In een maatschappij waarin ook sprookjes zoals Koning & Koning geen uitzondering waren, waarin je lesbische meisjes in kinderprogramma's zag, waarin mannen hand in hand over straat konden, zou jij misschien eerder al verliefd zijn geworden op jongens. Zou me er verder niet te veel mee bezighouden. Volwassen worden betekent meer /care voor labeltjes. Doe wat je zelf wil. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik die verlegenheid weg? of een beetje Dice94 | 28 | 15-03-2008 10:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat ben ik toch een stomme doos Yab-Yum | 22 | 25-11-2003 21:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Wilco goddezzz | 3 | 29-09-2002 16:32 | |
Software & Hardware |
[TOTALE UPGRADE] alleen nog wat hulp nodig :D Verwijderd | 6 | 01-08-2002 21:08 | |
Liefde & Relatie |
me liefje gaat bijna op vakantie.........wat ben ik onzeker......help :( HelpMePlease | 15 | 25-07-2002 20:03 | |
Psychologie |
ik zit precies tussen me vader en moeder in, ik ben hun 'schakel' Black Reina | 2 | 12-03-2002 20:30 |