Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je met iemand gaat trouwen, dan treedt je ook in huwelijk met zijn/haar familie. En als je vriend nu al niet doorheeft hoe vergiftigd zijn moeder de loeder loopt te doen, gaat het niet automatisch beter worden. Jullie hebben allebei afstand nodig van die vrouw.
||
Citaat:
|
Kan geen linkjes embedden want ik zit mobiel, maar:
https://m.reddit.com/r/raisedbyborderlines/ Stuur hem deze groep eens en vraag of hij zijn moeder erin herkent. Kijk ook vooral in threads over 't principe van de 'golden child'. |
![]() |
|
Goed dat je updates geeft, maar er lijkt geen verbetering in te zitten...? Dan bedoel ik vooral even in de manier waarop je vriend zich gedraagt tegenover jou.
Ik zie ook niet direct dat je iets doet met tips die hier worden gegeven. Ook geef je geen antwoord op gestelde vragen hier. Je maakt het jezelf wel lastig zo ![]() |
![]() |
|
Kom voor jezelf op! Dit is geen situatie waar je jezelf voor de rest van je leven in wilt bevinden, dat trek je niet... Luister naar je eigen behoeften. Je kunt heel veel van je vriend houden, en hij van jou, maar dat betekent niet dat jullie ook per definitie een goed stel zijn...
||
Citaat:
Het is juist wel (ook) jouw probleem ![]() Wanneer zou je je vriend wel dumpen? Hoe lang moet dit nog zo doorgaan daarvoor? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
schoonmoeder vindt me niet leuk DriesDW | 28 | 11-11-2015 10:52 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153 darkfairy | 499 | 24-02-2010 15:17 | |
Liefde & Relatie |
Schoonmoeder reden tot uitmaken? Verwijderd | 27 | 17-04-2006 02:23 | |