Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 21:32
lieve
lieve is offline
Een goede 2 jaar geleden had ik een vriend, ik zal hem maar S. noemen!
We waren echt een leuk koppel,deden veel dingen samen, maar gaven elkaar ook genoeg ruimte om alleen iets te doen met vrienden! Hij was gewoon de max, was echt KEIVERLIEFD op hem!
Toen in de zomervakantie ging hij een maand met de familie van z'n beste vriend op vakantie naar Spanje! Ik had het in me dat hij me zou bedriegen, hij is dan ook een knappeke... maar toch toen ik het hoorde dat hij me bedrogen had, was ik keikwaad en maakte ik het meteen uit!
Nu, 2 jaar later kom ik te weten dat de persoon(het lief van S. z'n beste vriend) die me het had verteld dat hij me bedrogen had, S. gewoon een hak wou zetten en dat hij me toen helemaal niet bedrogen had!(Waar was mijn vertrouwen in hem? Ik vertrouwde hem dus gewoon niet!) Maar omdat ik het dan uitmaakte wel een vakantieliefde begonnen is!
Ik kom hem de laatste tijd terug veel tegen, m'n beste vriendin heeft nog met hem in de klas gezeten en gaat dan ook met hem praten enzo! Ik vind het helemaal geen probleem,omdat we namelijk tegen elkaar spreken alsof we gewoon vrienden zijn die elkaar af en toe eens tegenkomen!
Overlaatst zaten we in ons favoriete café en viel het ons op dat er achteraan iemand helemaal alleen aan het snookeren was. Het was S., m'n beste vriendin is meteen op hem afgegaan en die woensdagnamiddag heb ik me fantastisch gehad. We hebben beide m'n beste vriendin wat zitten plagen,.. hebben gesnookerd,.. gepraat,.. JUST HAVING FUN.
Maar ik denk dat ik weer wat voor hem ben gaan voelen!
En langs de ene kant wil ik het wel, omdat hij een knappe,toffe,lieve gast is! Maar langs de andere kant helemaal niet! Omdat het lang geduurd heeft voordat ik eindelijk over hem heen was, en omdat hij best wel al veel vriendinnen gehad heeft,(hoewel hij al eens een relatie gehad heeft van meer dan 1 jaar)!

Ik weet helemaal niet wat hij nu van me vindt?! Ik zou niet weten hoe ik het te weten kan komen? Ik kom hem helemaal niet zoooo vaak tegen, altijd toevallig! En ik vind het zo kinderachtig om m'n beste vriendin te vragen of ze eens wil uitzoeken wat hij van me vindt!

Wat zou ik volgens jullie nu verder moeten doen?

Groetjes Lieve
Oud 05-10-2002, 21:42
PardonMe
PardonMe is offline
Gewoon af en toe eens met hem blijven praten als je hem tegenkomt...
Maar ik zou niet te hard van stapel lopen, je bent nog niet zeker van je gevoelens, dus dat zou ik eerst eens rustig aankijken hoe het allemaal loopt enzo.
Als je hem tegenkomt, praat gewoon met hem, net zoals je elke keer nu doet en misschien eens met hem afspreken, als hij dat wil, of eens bij te kletsen enzo..
Kijk gewoon rustig aan hoe het loopt allemaal, dat is denk ik verstandiger dan er nu teveel achteraan te gaan enzo..
maar goed, dat is enkel wat ik erover denk

Iig heel veel succes enzo, mocht het nog weer wat worden tussen jullie
Oud 05-10-2002, 23:14
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
Gewoon af en toe eens met hem blijven praten als je hem tegenkomt...
Maar ik zou niet te hard van stapel lopen, je bent nog niet zeker van je gevoelens, dus dat zou ik eerst eens rustig aankijken hoe het allemaal loopt enzo.
Als je hem tegenkomt, praat gewoon met hem, net zoals je elke keer nu doet en misschien eens met hem afspreken, als hij dat wil, of eens bij te kletsen enzo..
Kijk gewoon rustig aan hoe het loopt allemaal, dat is denk ik verstandiger dan er nu teveel achteraan te gaan enzo..
maar goed, dat is enkel wat ik erover denk

Iig heel veel succes enzo, mocht het nog weer wat worden tussen jullie
wijze woorden
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 00:38
pienie
mjah spreek es wat met em af en ga wat met mekaar drinken...effe bijkletsen omdat het laatst zo gezellig was...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:43
Tox
Tox is offline
Ja en na 2 jaar kan makkelijk, bij mij in de klas zit iemand die gaat na 6 jaar weer met zijn ex en zij heeft gewoon al een kind
Oud 06-10-2002, 13:58
Verwijderd
Waarom is dat hij al heel veel vriendinnen heeft gehad nou weer een reden niet iets met hem te willen? Dat vat ik nu echt niet? Hij heeft je toen toch helemaal niet bedrogen, en jou persoonlijk toch niks gedaan? Jou eigen gebrek aan vertrouwen in hem heeft de breuk veroorzaakt..

Maar goed, volg je gevoel hierin.. Als je nog twijfelt of je wat voor hem voelt is dat het eerste wat je uit moet zoeken, en hoe het van zijn kant zit natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:45
Loezzel
Loezzel is offline
Misschien is het wat om met hem te gaan bellen. Ik neem aan dat je zijn telefoonnummer vast nog wel ergens hebt, of dat je hem in het telefoonboek kunt vinden...
Zo krijg je meer contact en zo kunnen jullie misschien ook "afspraakjes" maken, zoals een keertje samen gaan snookeren in jullie favo café...
Succes ermee, mij lijkt het dat het niets uitmaakt dat je 2 jaar terug al met hem verkering had...
Reageren

Regels voor berichten