Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmm...
ik weet dat ik elk moment dood kan gaan bij wijze van spreken, maar ik ben er niet bang voor ofzo. Ik wil et liefst zo lang mogelijk leven, maargoed dat lijkt me vrij logisch. En verder geloof ik niet in een god of in reincarnatie ofzo. Als je dood bent, voel je niks meer en ben je ook niks meer. Je lichaam verteerd of wordt verbrand en that's it. Tsja, ik doe zoveel mogelijk leuke dingen, want je leeft maar 1 keer... en wanneer ik doodga, tsja dat zien we wel..
|
Nou, ik ben niet meer zo bezig met de dood, heb het wel gedaan. Als je dood bent, ben je volgens mij gewoon dood, en gaat je energie ergens anders heen.
Tegenwoordig, nu ik weer happy en niet meer depressief ben, denk ik er niet meer zo over na. Ik voel ook niet de behoefte meer om niet te leven of zo, ik wil gewoon nog veel meer meemaken! En dat kan niet als je dood ben, hé! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 01:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wil je even letten op het imo.... zo zie ik dat nou eenmaal en dat betekend niet dat ik voor anderen denk. waar maak je je druk om... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik moet eerlijk zeggen dat ik het in zekere zin arrogant vind om te denken dat er leven na de dood is; zo belangrijk is de mens niet; je wordt geboren, leeft, sterft en vergaat... en ik geloof eigenlijk ook niet erg in de ziel... |
![]() |
|
Ik ben het helemaal eens met de epicureeërs: de dood is voor mij helemaal niet relevant.
want zolang het leven er is is de dood er niet, maar zodra de dood er is ben ik er niet meer.
|
wat een onzin.
het feit dat ik denk dat er niets na de dood is betekent toch niet dat ik geen verantwoordelijkheid durf te nemen voor wat ik in mijn leven doe?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nieuwe betoog [oorlog in irak] gemaakt :please nakijken halilo | 4 | 06-01-2006 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
invloed van jezus. Márit | 88 | 20-12-2003 21:51 | |
Flora & Fauna |
eco-jongerenclubs kampen met ledentekort marieke_temp | 45 | 04-11-2003 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 |