![]() |
|
Verwijderd
|
Hee mensen
Denken jullie dat je meer respect krijgt bij bepaalde kleren. Gisteren ging ik ( www.cu2.nl/Denim ) naar een feest met de volgende kleren zwarte sokken zwarte schoenen zwarte broek zwarte boxer een zwarte longsleeve zwart vest Maar volgens mij kreeg ik hierdoor meer respect, teminste dat dacht ik. Hebben jullie dat ook? ps: bij het volgende feest wil ik helemaal in het wit, hoe reageren mensen daarop naar jullie mening? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hmmm, ik denk dat je eerder door de kleding je anders bent gaan voelen/denken over jezelf en daardoor ook anders gedraagd, misschien meer ontspannen/zelfverzekerder overkomt. Kleding heeft imho een psychologisch effect, het is pas goed als jij en je omgeving zich er niet aan ergert, dan voel je je het best ![]() Wit? Zoals de grotewijsman S al ooit in een ander topic zei, kleur bepaalt niet zozeer de style waarin je kleed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zeg is even, dan maak je mij heel blij. |
![]() |
||
Citaat:
offtopic: Heb ik ook een keer gehad en op dat moment was het niet mogelijk je leeftijd te veranderen. Nu (paar maanden later) wel ![]()
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 15:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waar koop je zoiets?? |
![]() |
|
één keertje kwam ik iemand tegen die geen respect voor me had (kan je je dat voorstelle), toen hebik dat erin geslage
![]() grapje maar ff serieus, ik dnek niet dat je meer respect krijgt door alleen de kleuren, dan zal het ook aan de kleren moeten ligge maar je kan WEL MINDER respect krijgen als je belachelijke kleuren/patronen aanhebt.
||
Citaat:
|
![]() |
|
mwah laat ik het zo zeggen *zoekt een of ander afgerukt te vaak gebruikt klote spreekwoord dat toch stiekem van toepassing is*
'kleren maken de man' sja .. tis een beetje t zelfde als een winkel als bv. een supermarkt inlopen in altowsmaltow kleding of als lekkere rasechte kakker.. gewoon verschil in uitstraling.. ja het menselijk brijn is tof joh ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
handig in een pit, dat weet ik niet hoor..
![]() 75 euro kost deze (er zijn ook andere met reflective stuff erop enzo..) wordt verkocht bij de babashop, in maastricht (www.babashop.nl) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zit in psychologie, en onze klas deed een experiment waarin een meisje uit onze klas op het treinstation een uit de 5 voorbijlopende mensen zou gaan vragen of ze hun mobiel mochten lenen. Ze had de ene dag een superwijde broek aan met een t-shirt met de tekst "sperm-bank" aan en de tweede dag een bussinesssuit, helemaal in't zwart. Met haar eerste outfit gaven 4 uit de 35 haar hun telefoon, en met de tweede outfit 11 uit de 35.
ik denk dus wel dat je kleding je op een bepaalde manier meer respect geeft
||
![]() |
Citaat:
200%? Knap hoor.. VERDOMME DOM SCHAAP 100% IS HET MEESTE WAT KAN BIJ ZO'N DINGEN! Waarom heb ik zijn CU2 bekeken? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
King, wat is een SDL bestelling? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe dwing je meer respect af? marlies | 7 | 05-05-2005 08:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respect voor elkaar tram000 | 75 | 05-01-2005 12:23 | |
Seksualiteit |
respect Kleine Tulp | 31 | 25-05-2003 21:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: leerlingen moeten meer respect voor docenten tonen om... Santje03 | 9 | 04-12-2002 20:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respect Hannibal | 7 | 02-05-2002 18:50 | |
ARTistiek |
Respect Hannibal | 6 | 13-09-2001 17:00 |