Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 11:51
Ninnoc
Ninnoc is offline
vroeger kwam deze topic erg frequent voor nu al tijdje niet gezien dus taaadaaa hier is ie weer.

meid/mijd jij lichamelijk contact of vind je het juist prettig? hoe begroet je mensen? sla je snel een arm om iemand heen? hoe is je omgeving hierin? wat betekend het voor je?

ENZ
Oud 27-10-2002, 11:52
mood indigow
mood indigow is offline
licht eraan.. mijn vrienden geef ik een knuffel of 3 kusssen of 1 kus. en met een paar andere vrienden geven we elkaar de hand(meer voor de gein)
voor de rest zou ik ut niet weten
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 11:54
GRRR
GRRR is offline
ja stylo clap-grip to power handgroet natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 11:57
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
GRRR schreef:
respect!
Oud 27-10-2002, 11:58
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
GRRR schreef:
neej meer de gewone hand
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
respect!
restepec
Met citaat reageren
Gwen.
Gwen. is offline
Hmm met vriendinnetjes en zusjes ben ik wel redelijk lichamelijk als in knuffelen en kusjes geven, met vriendje ook, ook in public. Voor de rest geef ik mensen die ietsje verder staan in de cirkel dan close friends ook wel 3 kusjes. Knuffelen is goed voor een mens.
Oud 27-10-2002, 11:59
Verwijderd
vriendin: knuf+kus..
gewoon vrienden.. hoi zegge.. soms n hand.. ligt er oowk aan wie... maar das meestal gein..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:05
Qamra
Qamra is offline
Ik hou er wel van om te knuffelen of gewoon met je benen over die van de ander te zitten (alleen bij jongesn en alleen in een hangbui.. ) of op schoot bij iemand..

Maar zoenen en kusje geven, nee.. Drie zoenen bij een verjaardag en voor me vriend, maar verder ga ik mensen niet aflebberen als dat zo uitkomt.. Echt niet..
Oud 27-10-2002, 12:08
Roos
Roos is offline
Hm, als ik voorgesteld word, geef ik meestal wel drie zoenen, ligt eraan wie het is enzoo.. Verder ben ik ook wel lichamelijk.. Vrienden/vriendinnen krijgen altijd een zoen op hun wang, verder haal ik vaak een hand door iemand haar (aai over de bol) als ik daar zin in heb.

Mensen die in de put zitten kunnen ook een dikke knuffel verwachten, en een peptalk natuurlijk
Oud 27-10-2002, 12:10
Roos
Roos is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ik hou er wel van om te knuffelen of gewoon met je benen over die van de ander te zitten (alleen bij jongesn en alleen in een hangbui.. )
Ja doe ik ook.. maar net zo makkelijk bij jongens als meiden.. als je met z'n allen op een paar banken zit, lekker knus
Oud 27-10-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
SE schreef:
restepec
R-E-S-T-E-C-P

als je het gebruikt, doe het dan ook goed

Vrienden geef ik altijd een hand als ik ze tegen kom. Of een steelo knik met het hoofd gebaar

Vriendinnen bespring ik altijd vanuit onverwachte hoeken. Als een ware roofdier gluur ik om de hoekjes naar ze, en als ze even niet opletten ga ik er op af en vermorzel ze met m'n knuffel-des-doods (meestal mijn dood, meisjes kunnen steeds harder tegenstribbelen )
Uitbundig naar ze zwaaien vind ik ook altijd leuk, en kusjes op de wang hoort er ook bij. Arm om de middel slaan doe ik ook zo nu en dan, meestal mis, en dan gaat hij iets te laag... mijn hand-oog coordinatie laat vaak te wensen over bij zulke dingen , en maar goed ook roarrrr ;D Dat gebeurt ook andersom trouwens, op de kont getikt worden door een vriendin, ja, wij zijn hier erg friemelig in apeldoorn .
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:23
Verwijderd
Dankzij Roelof heb ik straks nogal de reputatie van een slet geloof ik, vandaar dat ik dit eigenlijk niet zou moeten zeggen, maar: Ik vind mensen aanraken leuk.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:31
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Knuffelen rules.
Mensen kusjes geven rules.
Mensen op hun rug springen rules.
Mensen aaien rules.

Ja ik hou wel van lichamelijk contact .
Oud 27-10-2002, 12:51
Verwijderd
Ik raak mensen helemaal niet zo veel aan.. als ik vriendinnen tegenkom dan zeggen we altijd hoi ofzo, maar nooit een knuffel of kus dr bij.. alleen bij 1 vriend is wel wat meer aanraken, en soms een knuffel of een aai ofzo, maar das ook de enige geloof ik..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:19
Esmée
Esmée is offline
Ik ben heel erg aanrakelijk. Vrienden/bekenden altijd 3 zoenen of wang-wang-mond... Als iemand zn hart bij me uitstort of als iemand gewoon iets zegt wat ik superlief vind of zo dan ben ik ook meteen van ahh en dan geef ik iemand ook heel snel een zoen op de wang of zo. En ik leg ook snel een hand op iemand's arm of been of zo, denk ik helemaal niet bij na, gaat automatisch. En onder mijn vrienden is er eigenlijk ook niemand die dat raar vindt of zo Met vriendinnen ben ik ook best wel aanhankelijk, slaap ook wel eens met een vriendin in 1 bed of zo Ja ik laat het lichamelijk gewoon sterk merken als ik iemand mag..
Oud 27-10-2002, 13:26
punkyfish
punkyfish is offline
Lichamelijk contact is fijn. Zoals Miss Quasy al zei, knuffelen is idd goed voor een mens.

Mijn vriend begroet ik altijd met een knuffel en een kus. We zijn best wel klef in het openbaar .
Mijn twee kleine neefjes en hun ouders geef ik altijd een kus als ze komen en als ze weg gaan.
Op school heb ik één vriendje dat echt zo'n knuffelbeertje is, die krijgt altijd een knuffel van mij . In zijn 'groepje' zijn de meeste mensen wel van die knuffelfanaten. Als iemand zich een beetje voelt, kan diegene meteen een knuffel en meestal een kus op de wang verwachten als troost.
Als ik nieuwe mensen leer kennen, geef ik altijd een hand en soms drie kussen, ligt aan de persoon.
Oud 27-10-2002, 13:37
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik raak mensen helemaal niet zo veel aan.. als ik vriendinnen tegenkom dan zeggen we altijd hoi ofzo, maar nooit een knuffel of kus dr bij.. alleen bij 1 vriend is wel wat meer aanraken, en soms een knuffel of een aai ofzo, maar das ook de enige geloof ik..
jah precies... ik doe dat ook nie bij iedereen... bij vriendjes diek nie zo vaak zie wel veel maar mensen diek week wel tegenkom neh hoi ofzow
Oud 27-10-2002, 14:29
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ik ben ook wel een 'aanraker''

Onze vriendengroep is best wel close, wat lichamelijk contact betreft..
Vriendinnen krijgen standaard 3 zoenen (sommigen 1 op de mond) en een knuffel..
Vrienden krijgen of een hand of een 'power'.. Als we uitgaan willen mn vrienden en ik nog wel eens een beetje provocerend gedrag vertonen, door net te doen alsof we homo's zijn en tegen elkaar aan te dansen enz (de rest mag je er zelf bij verzinnen )
Hoewel dit meer is om grappige reacties uit te lokken bij mensen, vinden we het zelf stiekem toch wel een beetje leuk..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 14:46
2young2live
2young2live is offline
Ik hou absoluut niet van aanraken, blegh, zodra iemand mij aanraakt word ik gewoon boos of chagerijnig, ik kan het alleen tolereren van mensen die ik vertrouw maar ook die moeten oppassen, maar de mensen in mijn omgeving weten dat ook gewoon, ik geen alleen handen,ik zoen niet, als ik jarig ben ofzo geeft iedereen mij braaf gewoon een hand behalve familie dan, dan moet ik wel met behoorlijke tegenzin drie zoenen geven, vreselijk gebruik trouwens hier in nederland, drie kussen op de wang...nee dankje , ook als iemand verdrietig is ofzo dan raak ik 'm niet door middel van een knuffel ofzo, klinkt mischien egoistisch, maar dat doe ik gewoon niet (ik wil trouwens alleen aangeraakt worden door de persoon waarop ik toevallig op dat moment een oogje op heb )
Oud 27-10-2002, 14:54
morwen
morwen is offline
met begroeten doew ik eig nix lichamelijks ofzow...gewoon "heej" ofzo
maar met diej mensjes waar ik altijd debiel meej zit te doen in pauzes liggen we soms met zn 5en over elkaar heen van t lachen
Oud 27-10-2002, 14:57
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Ligt eraan in welke situatie en met wie... als ik iemand een tijdje niet heb gezien begroet ik hem / haar met een knuffel.. als een goede vriend / vriendin verdrietig is of ik zie dat hij / zij het moeilijk heeft, dan geef ik sneller een zoen of knuffel dan normaal.. in principe ben ik best wel aanrakerig... maar alleen bij mensen die ik echt vertrouw...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 15:45
Rhinus
Rhinus is offline
Ik heb niet gemakkelijk lichamelijk contact met mensen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:00
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik hou wel van lichamelijk contact. Goede vrienden/vriendinnen krijgen altijd 3 zoenen. Als ik voorgesteld wordt aan een wildvreemde jongen (een van de zoveelste koppelacties) dan ook meestal 3 zoenen. En met m'n vriendin knuffel ik gewoon wel eens, of we slapen samen in 1 bed ofzo, dat maakt allemaal nix uit. Ik knuffel ook nog wel eens met mijn ouders... Ook nog wel eens lekker En uiteraard krijgen de honden regelmatig een warme arm om hun heen.

Kuzzje IK
Oud 27-10-2002, 16:37
charly not
charly not is offline
Ligt eraan bij wie en waar
bij uitgaan wel meestal 3 kussen
bij onbekende gewoon overdag alleen een hand
bij onbekende bij uitgaan soms alleen een hand en soms ook 3 kussen (ligt ook weer aan de persoon )
En ja, gewoon een arm om iemand heen slaan ofzo vriendschappelijk of om iemand te troosten bijv.
--> maar ben verder niet echt zo iemand die dat bij iedereen doet.
Oud 27-10-2002, 16:47
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Hele goede vrienden,een kusje en een knuffel.
De rest...nix

Ik ben niet zo'n persoon die alssie een vage bekende ziet aanlopen,begint te rennen om diegene vervolgens op de nek te springen en niet meer los te laten,en dan met zo'n hoge piepstem te gaan gillen "knuffffffffelll,ah ik heb je ZO gemist"
En als iemand dat mij doet,schud ik ze af...daar houd ik niet van namelijk.

Ik ben met vrienden enzo wel heel close,als we ergens zitten ofzo,ga ik gerust tegen iemand aanhangen ofzo,of pak een handje van een vriendinnetje vast.
Dat vind ik fijn,het geeft een een warm en liefdevol gevoel.
maar ik heb geen behoefte om aan wildvreemde mensen vast te plakken.

Voorderest heb ik vreselijke problemen met oogcontact,ik durf mensen niet aan te kijken..ik kijk altijd langs mensen heen,door ze heen of ik staar naar de grond.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:51
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Als ik met iemand kennis maak, geef ik meestal een handje of goede kennissen van ouders bijv. 3 zoenen (ligt er dus aan met wie).
En mensen die ik al heel lang ken, meestal ouderen, geef ik knuffels.

Wat ik echt stom vind van die 'huppelkutjes' die mekaar elke dag gaan omhelzen, zoentjes geven, en niet 1 keer, maar echt een stuk of 10x per dag. "Yes we hebben een tussenuur, kom in m'n armen lieverd"..bij wijze van spreken dan. Bleegh.
Ik zou dat nauwelijks kunnen bij vriendinnen, laat staan willen.

Ik ben dus niet echt een 'aanraak-mens'.
Oud 27-10-2002, 16:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Bij goede vrienden / vriendinnen een knuffel.
En als ik dr zin in heb een kusje (of 3).

Jah, dat was t wel, geloof ik..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:56
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
pff dat hangt heel erg van de persoon af...
met m'n vriend ben ik heel erg knuffelig, moet altijd aan hem zitten, even aaien, even kusje...
Andere vrienden geef ik altijd een knuffel als ik ze tegenkom en als ik afscheid neem enzo, terwijl ik ook vrienden heb bij wie het alleen maar hoi is. Die stralen zoiets uit dat ze helemaal niet houden van al dat aanraak gedoe.
Verder word ik heel erg aanrakerig als ik melig ben of als ik veel gedronken heb.
Normaal gesproken hou ik er echter niet van om mensen aan te raken...
Oud 27-10-2002, 17:12
corduroy
corduroy is offline
ik ben heel lichamelijk, maar alleen met de juiste mensen: zussen en echt goede vrienden. maar met sommige goede vrienden ben ik ook gewoon weinig aanhankelijk, om dat ik weet dat zij daar niet zo van houden. Met mensen die ik net ken ben ik in ieder geval niet zo klef. ik vind dat zoiets opgebouwd moet worden.
Oud 27-10-2002, 17:18
Quiana
Quiana is offline
Met mensen die ik echt vertrouw
knuffel ik veel, armen om elkaars schouders ed.
Goede vrienden begroet ik
vaak met een omhelzing,
omdat ik ze niet vaak zie.
Sommige vrienden met een zoentje
op zn wang, maar das meer pesterij
Mijn vrienden doen dat ook,
maar de rest van mn omgeving niet.
Vinden het raar (je hebt elkaar 'pas' een week
niet gezien, gelijk omhelzen? Je begroet
een jongen die je vriend niet is
toch niet met een kusje op zn wang? ed)
Mja, als familie erbij is
beperk ik dat wel, om zulke dingen te voorkomen.
Lichamelijk contact vind ik fijn,
maar wel bij de goede persoon.
Bij bepaalde mensen ben ik er allergisch voor,
verkramp helemaal.
Mja..
Oud 27-10-2002, 18:14
Blubje
Blubje is offline
dat ligt echt helemaal aan de persoon, ik vind t zelf wel fijn, maar mijn beste vriendin vind t niet echt zo geweldig dus dan hou ik me in zegmaar
ik heb ook wel andere goede vriendinnen waar ik wel lichamelijk veel contact mee heb, in 1 bed slapen knuffelen af en toe een kusje enz.
maar ikzelf vind t dus wel fijn
Oud 27-10-2002, 18:21
shanli
shanli is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Dankzij Roelof heb ik straks nogal de reputatie van een slet geloof ik, vandaar dat ik dit eigenlijk niet zou moeten zeggen, maar: Ik vind mensen aanraken leuk.
Jaaa,ik ook,mensen aanraken is tof
Vandaag was ik echt in een hangbui--> veek knuffels gegeven en gekregen,...
Zoenen geven die ik minder.Eigenlijk zelden.Knuffelen is leuker.

*heeft al de reputatie van een slet te zijn* wat a-b-sl-u-u-t niet waar is!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:22
Verwijderd
Als ik mensen ken en ze mag vind ik het wel prettig zo nu en dan. Ik begroet de meeste mensen met 'hoi' oid, vind ik wel genoeg over het algemeen. Ik sla niet snel een arm om iemand heen, geloof ik, d'r is ook weinig reden toe over het algemeen. Mijn omgeving is hier voor het grootste deel denk ik net zo in...op mijn oudste (de middelste) zusje, mijn vriend, de moeder van mijn vriend en wat andere mensen na dan, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:23
shanli
shanli is offline
Citaat:
ScarletWithin schreef:

met m'n vriend ben ik heel erg knuffelig, moet altijd aan hem zitten, even aaien, even kusje...
dat heb ik nou niet

niet dat ik vaak een vriendje heb of zo
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:48
strafcorner
strafcorner is offline
goeie vrienden mogen mij knuffelen mar ik heb een grondige allergie voor mensen die je metteen beginnen te "huggen" en aanraken terwijl je ze amper kent...
Oud 27-10-2002, 19:16
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik ben niet zo lichamelijk, mun familie en vriendinnen mogen me wel aanraken en af en toe knuffelen en soms arm in arm lopen ofzo, maar liever niet teveel. Daar wordt ik zenuwachtig van verder raak ik mensen weinig aan eigenlijk wat ik wel doe is iemand 'slaan' als ie een flauw grapje ofzo maakt
Oud 27-10-2002, 19:24
Floosje
Floosje is offline
Het ligt er maar net aan met wie ik ben. Met sommige vrienden heb ik veel lichamelijk contact, knuffelen en aanarken ed, maar met andere ook weer niet.
Zelf vind ik het wel leuk om geknuffeld te worden, maar het moet niet te overdreven worden. Zoals van die mensen die ik nauwelijks ken en die me dan helemaal omhelzen en gillen enzo...aarrgh
Oud 27-10-2002, 19:38
maar
maar is offline
Vrienden/bekenden hier een knuffel, in Nederland drie kussen waarvan bij goede vrienden een op de mond. Verder als iemand iets heel liefs doet (dat kan een van mijn ouders, maar ook een vriend/vriendin zijn) geef ik hem/haar vaak spontaan een kus op de wang. Ik pak ook heel vaak iemand arm of hand vast als we aan het praten zijn eigenlijk. Zelf stel ik het altijd wel op prijs trouwens als mensen dat doen, daar blijkt toch uit dat de ander geinteresseerd is in wat je te vertellen hebt. Soms heb ik ook gewoon behoefte aan een knuffel van iemand, op een slechte dag of zo, dat scheelt echt stukken
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:51
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
hhmm ik hou er niet echt van. Ik vind het wel fijn om vrienden dicht bij je te hebben, en te knuffelen enzo, kus op de wang geven. Dan heb ik er eigenlijk ook echt behoefte aan . Maar van anderen moet ik het niet hebben, mensen die ik 'niet echt heel goed ken'. Dan vind ik het ook niet nodig. Vind het vaak ook overdreven hoe sommige mensen reageren op mensen die elkaar amper kennen en heel af en toe zien.
Ik heb alleen wel een behoorlijke hekel aan arm-in-arm lopen, weet je wel, ookal is het voor de gein. Ik vind het gewoon niet prettig en ik vind het ook lomp staan.

Oja de hele familie drie kussen moeten geven vind ik ook redelijk overdreven :\
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:42
Avelon
Avelon is offline
ik vind het wel fijn
maar heel ongemakkelijk
ik knuffel eigenlijk alleen als mensen mij knuffelen
ik knuffel noit met papa en mama
en als een vriendin naast me zit te huilen vind ik zelfs dan nog onwennig om haar aan te raken. tenmisnte als dat dus eentje is die zelf totaal inet knuffelig is.
als mensen zelf knuffelig zijn dan nja dan doe ik wel mee
hm
Oud 27-10-2002, 21:44
boardbabe
boardbabe is offline
Ik hou van knuffelen. Ik vind dat best een hobby van mij. Daarom dat ik mensen soms ook meerdere malen knuffel, desnoods met een aanloopje
Oud 27-10-2002, 22:21
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Met vreemde zal ik niet zo snel initiatief nemen, maar ik vind het ook niet erg

met bekende knuffel ik wel graag
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 06:51
Secreet
Secreet is offline
persoonlijk vermijd ik het meestal...er zijn te weinig mensen die het menen daarin...en ik voel me er gauw ongemakkelijk bij...

(vriendinnen die elkaar steeds 3 zoenen geven of een knuffel...vre-se-lijk)
Oud 28-10-2002, 07:08
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb zelf altijd nogal moeite met bepalen hoe je iemand moet begroeten. Van bep. mensen weet je gewoon dat altijd als je elkaar ziet wordt er een kus gegeven (of 3), die mensen zie je niet zo vaak en daar weet je het van. Zoals mijn voormalige baas, die gaf altijd 1 of 3 kussen als ik m zag (niet op enge manier ofzo, gewoon heel normaal, ik had een hele leuke baas), eerste keer stond ik daar wel ff van te kijken, maar nu weet ik het. Bij andere mensen weet ik dat ik ze enkel een hand mag geven, ook als ze jarig zijn, omdat ze dat fijner vinden.
Maar als je mensen nog niet zo lang kent, of als je voorgesteld word, hoe moet je iemand dan begroeten, je moet altijd inschatten wat de ander okay vind en meestal laat ik t ook aan de ander over of er gekust wordt of dat er niet eens een hand wordt gegeven.
Mensen die je elke dag ziet zeg je alleen gedag, ik ga niet elke ochtend iedereen staan kussen of handjes schudden. Maar aan de andere kant als we donderdag aansluitend op het werkcollege met zijn alle borrel hebben en daarna gaan we uit, als je dan naar huis gaat krijg je wel van sommige van die mensen een kus.

Ik snap er gewoon nix van
Oud 28-10-2002, 07:37
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Oja de hele familie drie kussen moeten geven vind ik ook redelijk overdreven :\
Ben ik het mee eens, ik zie mijn familie niet zo vaak, en als ik ze zie dan moet je de hele rij af (en dat zijn er veel... ) en handje schudden, drie kussen geven enz. En als je weg gaat dan weer... Hopeloos...kun je niet gewoon in één keer 'hoi allemaal' zeggen? Veel makkelijker, tja misschien wordt het opgevat als onpersoonlijk, maar als je dat nou wilt?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 10:09
punxnotdead
punxnotdead is offline
bij vreemden die aan mij voorgesteld worden meestal een hand.
verder bij vrienden (m) hand (v) knuffel maar das meestal bij afscheid. bij begroeten meestal gewoon hoi ofzo
Oud 28-10-2002, 10:23
Verwijderd
Ik ben dol op mensen aanraken. Echt waar, als ik ergens met vrienden ben zit ik nonstop iedereen te knuffelen of weet-ik-veel-wat. Vrienden begroet ik altijd met een knuffel of een kus. Ik voel me redelijk snel op m'n gemak bij mensen en ik heb 't gevoel dat zij dat ook wel bij mij hebben, dus dat ontstaat ook redelijk snel. Wat Ninnoc wel zegt; bij mensen waaraan ik word voorgesteld wacht ik soms weleens af hoe die mensen 't normaal vinden om iemand te begroeten, niet iedereen vindt 't leuk om door mij platgeknuffeld te worden waarschijnlijk. (Echt niet? Nee, echt niet. *huil*)

Heel raar trouwens, met vriendje enzo ben ik in openbare gelegenheden juist niet zo enorm klef, dat vind ik juist weer heel vervelend. :/
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:45
Verwijderd
ik hou erg van lichamelijk contact

bij iedere vriendengroep is de groet weer anders

huggen, 3 kusjes, 1 zoen op de mond, 1 kus op de wang, een BOKS of bovenop elkaar springen (heeft wat weg van huggen )
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:31
Mystique
Mystique is offline
Mijn vriend zoen ik helemaal overhoop en andere vrienden geef ik vaak een knuffel en drie kussen.
Ik heb er alleen een ontzettende hekel aan als mensen elkaar overdreven begroeten en omhelsen en gillen etc. Als je elkaar een jaar niet hebt gezien begrijp ik dat maar niet als dat 10 minuten geleden was...*zucht*
Reageren

Regels voor berichten