![]() |
|
De eerste 5 maanden probeerde ik het elke keer opnieuw en het lukte maar niet, hoe klein de tampon ook was en ik was in het begin helemaal niet gespannen! (wel toen het na 5 van die dingen nog niet lukte
![]() Toen hoorde ik dat m'n nicht hetzelfde probleem had gehad en dat het haar pas lukte met inbrenghuls (ook de kleinste daarvan). Heb ik ook geprobeerd en na een paar keer proberen lukte het me toen! Het is wel handig als je het probeerd als je best wel ongesteld bent, want dan lukt het de eerste keer makkelijker om hem naar binnen te krijgen. Veel succes!
||
Citaat:
Ja, dat kan heel goed, dat je vagina droog aanvoelt. Ik weet nog bij mij de eerste keer dat het erg pijn deed, maar dat kwam omdat ik niet zo goed door durfde te duwen.. op een gegeven moment voel je er niets meer van.. en dan zit ie goed. Je kan dat testen door te gaan zitten, als je hem inhebt, als je dan geen pijn voelt zit ie goed.
|
Verwijderd
|
eerste keer ging bij mij ook niet goed...
gewoon blijven proberen, t gaat vanzelf steeds beter ![]() in het begin kan het ook wat pijn doen, vooral bij het uithalen maar dat gaat vanzelf wel over na zoveel keer. Just practice ![]() owja zoals hierboven al gezegd: ob comfort proberen, dat gaat écht makkelijker. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon en zwemmen Verwijderd | 15 | 21-08-2013 09:57 | |
Seksualiteit |
Vraagjes ivm tampon LoveGirl212 | 40 | 28-12-2005 14:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon vraagjes elsje87 | 7 | 14-07-2004 16:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vibrerende tampon tegen menstruatiepijn Eurydice | 23 | 13-05-2003 10:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon-vraagje flipkip | 34 | 21-05-2002 08:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dringend --> menstruatie/tampon vraagje.. HELLUP!! ~Ierepier~ | 8 | 19-02-2002 12:42 |