Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooi, maar het is inderdaad nogal een dik glas. ook kloppen de schaduwen niet zo geweldig, tenzij er een zaklamp boven de tafel hangt of een onzichtbare lichtbron is. Maar zelfs dan heeft de linker bal volgens mij geen schaduw.
Laat je vooruitgang wel zien hier. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik werk eraan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mjah, het ziet er natuurlijk wel mooi uit, maar ik weet wel dat het glas van een 3dsmax tutorial komt
![]() ![]() Eigen poging, (geen bijzondere compositie verder, maargoed ![]() Creatie van een vriend van me Maar dat neemt niet weg dat het wel goed oefenmateriaal is ![]() ![]() Hou ons in ieder geval op de hoogte, ben benieuwd wat je ervan gaat maken nog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maya. Nee het is een cvcurve, revolve. Mn glas is 100 procedureel. 5 lagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
MAX en Rhyno kan mijn computer nml wel aan, maar bij Maya flipt dat ding geregeld door. En ik haat MAX ook, dat modellen daar gaat zo irritant... /me houdt het bij Rhyno, NURB modeling, makkelijk moddelen, en je kan alles precies zelf regelen, terwijl MAX zo af en toe op een pretpakket lijkt: het kan veel, maar dat is soms te veel...
||
Citaat:
Ik heb nooit voordelen gezien in Rhyno, wat kan het nou? Krachtig! Ik heb me altijd al het meest thuis gevoeld bij maya, om alles. Lekkere workflow , UI customizen, Hotbox, API, IPR etc Heb je msn? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind de ondergrond btw meer op cardboard lijken... eh, karton, met aan 1 kant zo'n ribbelig oppervlak ![]()
||
Citaat:
Dit stelt nog niets voor hoor, voor mijn doen dan ![]() Dit kan ik jou in 10 minuten laten maken, piece of cake. Maar ben druk bezig, zal is een update neerpleuren.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[3d model] SpongeBob in 3d pietervdb | 35 | 24-06-2004 12:54 | |
ARTistiek |
[3d] AstroPad Sonic-GF | 10 | 31-12-2003 14:39 | |
ARTistiek |
3D creaties Verwijderd | 40 | 19-12-2002 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Was: 3D creaties, nu: GEBLAAT OVER DE NL TAAL VERSUS BREEZAH-TAAL TAFKAB | 36 | 27-11-2002 17:18 | |
ARTistiek |
Mijn nieuwe 3D creatie... TAFKAB | 23 | 03-04-2002 16:11 | |
ARTistiek |
Photoshop Creaties p-chez | 8 | 28-02-2002 10:34 |