Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 16:12
REIE
REIE is offline
Op TOPradio barst het van de reclames van discotheken die je voor 50 euro een geweldig oud en nieuw beloven, maar zou jij zoiets doen? Vorig jaar ben ik het nieuwe jaar ingegaan op een eenvoudige fuif met veel vrienden maar dat was wel gezellig (en dicht bij huis).

REIE

(Valt dit niet teveel onder Kerst en Oud & Nieuw?)
Oud 26-12-2002, 21:57
heldin
heldin is offline
ik ga echt niet €50 betalen, ook niet met oud en nieuw. ik ga gewoon naar waar ik normaal ook ga, daar komen ook nog es al mijn vrienden dus succes verzekerd
Oud 27-12-2002, 00:29
Verwijderd
Nuh, ik zat erover te denken naar Qontact te gaan, maar ik blijf toch lekker thuis bij 'the ones I love'.
Oud 27-12-2002, 09:36
Kubstudent
Kubstudent is offline
Ik zit voor 15 euro in de Polly's in Tilburg... Komt meer omdat we met ongeveer de hele studievereniging een groot feest ervan willen gaan maken...
Oud 27-12-2002, 10:09
liesbeestje
liesbeestje is offline
hmz nee 50 euro om naar een of ander groot feest of discotheek te gaan vind ik te veel... JE weet zoiezo niet wat je kan verwachten

Maar kheb dit jaar wel 25 euro betaald om naar de 5611 te gaan met oud en nieuw...

liefs lies
Oud 27-12-2002, 10:32
Studentje
Studentje is offline
Je kunt volgens mij veel beter gewoon met een groep vrienden oud-en-nieuw vieren, veel goedkoper.
Oud 27-12-2002, 12:49
rodina
rodina is offline
€50 vind ik belachelijk veel geld, als er nou iets geweldig speciaals komt oke, maar voor oud&nieuw nee, echt niet. Ik ga niets speciaals doen, gewoon naar de kroeg waar ik meestal heen ga, of ik blijf demonstratief thuis
Oud 27-12-2002, 13:28
mirthe
ik wel. Vorig jaar was mijn kaartje voor de kroeg waar ik heen ging niet zo heel duur trouwens. 25 gulden ofsu. Maar de kroeg ernaast was 50 gulden en gratis de hele nacht aan de zuip. Dat was een beter idee geweest voor toen.
Dit jaar ben ik nogal blut, dus word het niet zoiets... ik heb nog geen flauw idee wat het dit jaar wordt.
Oud 27-12-2002, 14:13
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Ik woon in België, dit jaar ga ik naar Gent, naar de Expohallen, naar 1 van de party's van ' DE NACHT ', ik heb hiervoor 26€ betaald... Ben eens benieuwd wat het gaat worden.. er zijn 9 zalen met verschillende genres van muziek + om 00u00 is er indoorvuurwerk...
Oud 27-12-2002, 20:09
Bram
Bram is offline
Ik ga ook nr de Langste Nacht, maar niet in Gent, maar in Oostende, mijn woonplaats. Hier zijn er 4 zalen (StuBru 70-80-90, Donna Hitclub, Donna UltraTop & TMF Megadance) In vvk 20 euro en add 25 euro, maar kheb waarsch gratis kaarten.
Het gaat wel goed worden denk ik. Maar eerst een voorgerechtje eten met me ouders, dan wat gaan eten en drinken in een maat zijn huis, en dan .... fuiveeeee !
Oud 27-12-2002, 20:27
Nuck
Nuck is offline
Ik ga met vrienden naar een leuke kroeg waar een leuke band optreedt. Kaartje was 5 euro .
Oud 27-12-2002, 21:17
Six4Eight
Six4Eight is offline
Oh ik wil best € 50,- uitgeven maar dan mag daar ook wel een dijk van een line up voor tegenover staan.

Aan de andere kant sta je voor € 50,- altijd op een groot feest (zie : innercity) en de sfeer en het geluid komt absoluut beter tot zijn recht in een club waar je zeg € 20,- voor kwijt bent.

Dit jaar met oud en nieuw ben ik zowiezo uit, ben op Humanite in Eindhoven, idd een wat evenement in het beursgebouw te Eindhoven
Oud 28-12-2002, 11:26
Esmée
Esmée is offline
gala 60 euro, alle drank plus ontbijt inbegrepen..
Oud 28-12-2002, 16:45
Verwijderd
Ik ga uit in Zoetermeer, naar Latenstaan..euh kost 2,5 euro ofzo
Oud 29-12-2002, 01:29
empyrian
empyrian is offline
ik ga drum n bassend het nieuwe jaar in, in Zwolle treinkaartje zal me meer kosten dan de rest, maargoed =]
Oud 29-12-2002, 14:34
the exploding boy
the exploding boy is offline
Waar ik altijd uitga, kleine bar/dancing. €10,- entree. Lekker gezellig daar, ga met al mijn vrienden. Bovendien is het de laatste dag dat het geopend is

Ik ga dus echt niet €50 neertellen om ergens binnen te kunnen komen.
Oud 29-12-2002, 15:03
Jammie
Jammie is offline
duh

awakenings natuurlijk
Oud 29-12-2002, 16:50
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
vorig jaar feest in een sporthal hier wat gigantisch fout is gelopen. rij van anderhalf uur, rellende mensen buiten, ME in actie en tientallen mensen met een kaartje die niet binnen kwamen.
dit jaar gaat een andere organisatie het in een zaaltje proberen, hopelijk gaat dat beter. kaartje was 15 euro

maar ik wil best 50 euro betalen voor een feest in een discotheek als er wat tegenover staat. vaak toch eten inbegrepen en soms bepaalde drank. niet slecht toch en 50 euro is ook zo veel weer niet in mijn ogen.
Oud 29-12-2002, 17:53
]{ing
]{ing is offline
ik ga naar een tekno feest in eindhoven, airport, 2 zalen enzo.. wordt wel leuk

het enige probleem is dat ik niet weet waar het precies is in eindhoven, iemand??
Oud 29-12-2002, 20:06
the exploding boy
Citaat:
]{ing schreef:
ik ga naar een tekno feest in eindhoven, airport, 2 zalen enzo.. wordt wel leuk

het enige probleem is dat ik niet weet waar het precies is in eindhoven, iemand??
ik ken iemand die ook gaat, meebie dat die het weet. zou ik even na moeten vragen.
Oud 29-12-2002, 21:49
tby
tby is offline
Multigroove
Oud 29-12-2002, 23:36
mirthe
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
en soms bepaalde drank. niet slecht toch en 50 euro is ook zo veel weer niet in mijn ogen.
en soms zelfs alle drank
Oud 29-12-2002, 23:43
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
ik ken iemand die ook gaat, meebie dat die het weet. zou ik even na moeten vragen.
alvast bedankt

ik heb via via gehoord dat een meisje dat ik ken ook gaat en dat ze eerst naar de backstage zou gaan, dus waarschijnlijk kunnen we dan met haar mee..
Oud 30-12-2002, 10:11
Iotje
Iotje is offline
€ 50,- ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da's toch achterlijk??? er zullen vast nie zulke goeie DJ's komen enzow....of wel??

In groningen bij MEGADANCE komen iig hele slechte DJ's IMO en dan kost het ook nog €20,- ofzow. Ook achterlijk!!!
Oud 30-12-2002, 11:27
Rhinus
Rhinus is offline
50 Oiro is meestal inclusief drinken he. Dus dan is het goed te doen.

Maare, ik ga naar een kroeg waar geen entree is. Maar we moeten wel op tijd zijn vol is namelijk vol daar.
Advertentie
Oud 30-12-2002, 12:15
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
50 Oiro is meestal inclusief drinken he. Dus dan is het goed te doen.

Maare, ik ga naar een kroeg waar geen entree is. Maar we moeten wel op tijd zijn vol is namelijk vol daar.
Mijn ervaring is dat vol maal anderhalf vol is. Met alle nare drukke gevolgen en toestanden van dien.
Oud 30-12-2002, 12:40
Rhinus
Rhinus is offline
Ach, de meeste vrouwen zijn knap. Dus het is niet erg om daar platgedrukt te worden .
Oud 30-12-2002, 12:48
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ach, de meeste vrouwen zijn knap. Dus het is niet erg om daar platgedrukt te worden .
Ok. Maar druk heeft helaas ook andere consequenties.
Oud 30-12-2002, 13:51
Goat
Goat is offline
Steffi 21:00 22:30
Bart Skils 22:30 24:00
Adam Beyer 24:00 02:00
Adam Beyer en Chris Liebing @ 6 decks 02:00 04:00
Chris Liebing 04:00 06:00
Marco Remus 06:00 07:00

wat een kut dj's zeg :-)
Oud 30-12-2002, 14:04
Pan Am
Pan Am is offline
Ik ga naar Red & Blue in Antwerpen. Heb het geluk dat ik ga met een jongen die ik vorige week heb ontmoet, die zo'n beetje tot het Red & Blue-meubilair behoort. Ik hoef dus niet te betalen, en niet in de rij te staan
Oud 30-12-2002, 14:11
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Ik ga naar Red & Blue in Antwerpen. Heb het geluk dat ik ga met een jongen die ik vorige week heb ontmoet, die zo'n beetje tot het Red & Blue-meubilair behoort. Ik hoef dus niet te betalen, en niet in de rij te staan
Hoe doe je dat zulke mensen vinden
Oud 30-12-2002, 15:15
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Ok. Maar druk heeft helaas ook andere consequenties.
Dat zien we dan wel weer he.
Oud 30-12-2002, 15:17
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Dat zien we dan wel weer he.
Ik bedoel het niet als in brand enz. Maar gewoon, lange wachttijden bij de bar, bij toiletten, ontzettende hitte, overvolle garderobe waardoor je jas het niet overleefd. Daar hou ik niet zo heel erg van, en met oud en nieuw gaat dit bijna overal op. Daarom wordt het gewoon lekker pilsen met wat vrienden.
Oud 30-12-2002, 16:57
Toscane
Toscane is offline
betaal 12,50 euro voor me kaartje, vind da nog best veel, want er is nix speciaals en t is veels te druk, maar aan de andere kant, heel gezellig dus heb t er wel voor over.

En ik zou best 50 euro voor n kaartje uitgeven, als t maar n goed en leuk feest is, iets waar ik ook heen zou gaan als t geen oud en nieuw zou zijn
Oud 30-12-2002, 17:31
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Kga naar de Tempel in Den Haag, kaartje kostte 10 pleuro, vond ik errug meevallen. Nu nog hopen dat het een beetje lachuh wordt
Oud 30-12-2002, 18:18
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Ik bedoel het niet als in brand enz. Maar gewoon, lange wachttijden bij de bar, bij toiletten, ontzettende hitte, overvolle garderobe waardoor je jas het niet overleefd. Daar hou ik niet zo heel erg van, en met oud en nieuw gaat dit bijna overal op. Daarom wordt het gewoon lekker pilsen met wat vrienden.
Hmmmz, dat zou ik niet kunnen. Nieuwjaar vind ik namelijk 't mooiste feest dat er is. Zelfs mooier dan carnaval ( ). Tenminste dat vind ik.
Oud 30-12-2002, 18:27
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Hmmmz, dat zou ik niet kunnen. Nieuwjaar vind ik namelijk 't mooiste feest dat er is. Zelfs mooier dan carnaval ( ). Tenminste dat vind ik.
Bijna alles is mooier dan carnaval tenminste, hier.
Oud 30-12-2002, 21:57
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ja,ik ga naar een cafe/disco in de buurt.Waar ik elke week bijna kom.En wat helemaal motherfucking relaxed is ..is dat ik iedereen zowat daar ken.En dus ook 1 uur alleen maar groet en babbel.

5 pleuro's moet ik ervoor over hebben.Happy fucking new year!
Oud 31-12-2002, 00:42
the exploding boy
Citaat:
]{ing schreef:
alvast bedankt

ik heb via via gehoord dat een meisje dat ik ken ook gaat en dat ze eerst naar de backstage zou gaan, dus waarschijnlijk kunnen we dan met haar mee..
ProcesKabaal+Xinix+Fabio
VS
WirWar+ZMK+KX
Chill by 461 (+ maybe Hecate)
info: +31 641356859

dit weet ik kervan nu

moet je daarheen bellen
Oud 31-12-2002, 02:01
Methuselah
Methuselah is offline
no way, ik spendeer m'n geld wel ergens anders aan!

Ik ga de voorbije jaren altijd al met vrienden naar 'n fuif hier in de buurt, altijd keigezellig en heel plezant

Dit jaar ga ik eerst nog ff op café met 'n vriendin van me en dan zoeken we de rest op rond 'n uur of 11 om dan verder te gaan feesten tot de zon opkomt (ongeveer )
Oud 31-12-2002, 03:42
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Hoe doe je dat zulke mensen vinden
Beetje flirten, beetje zoenen, en voila!
Oud 31-12-2002, 07:12
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Beetje flirten, beetje zoenen, en voila!
homos zijn ook gewoon te vaak ongelofelijke players
Oud 31-12-2002, 14:27
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
homos zijn ook gewoon te vaak ongelofelijke players
Ik ben maar 1x jong! So now is the time!
Oud 31-12-2002, 14:33
Verwijderd
Ik blijf tot na de jaarwisseling bij m'n ouders, daarna ga ik naar een vriendin van me met nog enkele anderen, om daar de avond voort te zetten. Gelukkig is m'n favoriete meiske er ook, dus het wordt erg gezellig
Oud 01-01-2003, 05:42
Toscane
Toscane is offline
Mn avond was super. De muziek was bagger, het mixen van de platen helemaal verschrikkelijk, naast me werd gedeald, de drukte bij de jassen op t eind was niet te overzien, maar.....

......t was echt supergezellig. Iedereen had plezier, de sfeer was super. En een meevaller, kreeg op t eind zomaar voor 12 euro aan muntjes van een of andere onbekenden gast, dus me kaartje voor vanochtend heb ik er ook weer uit
Oud 01-01-2003, 12:09
Krez
Krez is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Ja,ik ga naar een cafe/disco in de buurt.Waar ik elke week bijna kom.En wat helemaal motherfucking relaxed is ..is dat ik iedereen zowat daar ken.En dus ook 1 uur alleen maar groet en babbel.

5 pleuro's moet ik ervoor over hebben.Happy fucking new year!
juist hetzelfde voor mij...

Regels voor berichten