Advertentie | |
|
![]() |
|
€ 50,- ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() Da's toch achterlijk??? er zullen vast nie zulke goeie DJ's komen enzow....of wel?? In groningen bij MEGADANCE komen iig hele slechte DJ's IMO en dan kost het ook nog €20,- ofzow. Ook achterlijk!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ga naar Red & Blue in Antwerpen. Heb het geluk dat ik ga met een jongen die ik vorige week heb ontmoet, die zo'n beetje tot het Red & Blue-meubilair behoort. Ik hoef dus niet te betalen, en niet in de rij te staan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
betaal 12,50 euro voor me kaartje, vind da nog best veel, want er is nix speciaals en t is veels te druk, maar aan de andere kant, heel gezellig dus heb t er wel voor over.
En ik zou best 50 euro voor n kaartje uitgeven, als t maar n goed en leuk feest is, iets waar ik ook heen zou gaan als t geen oud en nieuw zou zijn
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja,ik ga naar een cafe/disco in de buurt.Waar ik elke week bijna kom.En wat helemaal motherfucking relaxed is ..is dat ik iedereen zowat daar ken.En dus ook 1 uur alleen maar groet en babbel.
5 pleuro's moet ik ervoor over hebben.Happy fucking new year!
||
Citaat:
VS WirWar+ZMK+KX Chill by 461 (+ maybe Hecate) info: +31 641356859 dit weet ik kervan nu ![]() moet je daarheen bellen |
![]() |
|
no way, ik spendeer m'n geld wel ergens anders aan!
![]() Ik ga de voorbije jaren altijd al met vrienden naar 'n fuif hier in de buurt, altijd keigezellig en heel plezant ![]() Dit jaar ga ik eerst nog ff op café met 'n vriendin van me en dan zoeken we de rest op rond 'n uur of 11 om dan verder te gaan feesten tot de zon opkomt (ongeveer ![]()
|
![]() |
Mn avond was super. De muziek was bagger, het mixen van de platen helemaal verschrikkelijk, naast me werd gedeald, de drukte bij de jassen op t eind was niet te overzien, maar.....
......t was echt supergezellig. Iedereen had plezier, de sfeer was super. En een meevaller, kreeg op t eind zomaar voor 12 euro aan muntjes van een of andere onbekenden gast, dus me kaartje voor vanochtend heb ik er ook weer uit ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Nicotine in je aderen Inanis | 30 | 05-12-2007 23:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied, #52 Verwijderd | 500 | 07-01-2007 20:24 | |
Liefde & Relatie |
het deed me pijn om haar zo te zien.. NoemMijMaarZo | 32 | 04-01-2005 22:02 | |
Liefde & Relatie |
Het 'missen' van je ex...of toch niet..? TranceGirl | 50 | 01-01-2004 18:47 | |
Liefde & Relatie |
begin van een relatie Mute | 26 | 11-12-2003 17:28 | |
Psychologie |
oudejaarsavond: zo speciaal? elledc | 46 | 01-01-2003 18:12 |