Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2003, 15:56
Mute
Mute is offline
Hoe is jouw huidige/vorige relatie begonnen? Hierbij doel ik niet op de plaats waar jullie erkaar hebben leren kennen, maar op de manier...

Kenden jullie elkaar al langer en begonnen elkaar daarna leuk te vinden? Of vond de een de ander leuk ed...en hebben jullie elkaar daarna (echt) leren kennen? Of misschien wel een andere manier...

bij mij was het 2e het geval....maar ik ben eigenlijk voorstander van de 1e "mogelijkheid" als dat kan...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2003, 16:00
Slettelina *
Slettelina * is offline
We kregen contact via msn en dit forum. Toen zei hij op een keer dat we zaterdags naar de stad zouden gaan en toen kwam daar een meeting uit voor en daarna gingen we smsen en meer msnen en ik vond hem al leuk maar hij had een vriendin dus dat was minder Maar dat ging hij uitmaken dus ik was blij. We gingen wat afspreken maar hij had afgezegd maar weet niet meer pcies waarom Die avond bleef ik bij me beste vriendin slapen en gingen we met hem bellen enzo en toen zei hij dat hij de volgende week wel zou komen en toen kwam hij. Was beetje raar en met het afscheid alleen maar geknuffeld want ik durfde niet echt iets te doen ofzo Toen weer afgesproken en dat was echt super leuk, was heel erg bang dat het niets zou worden met enge stiltes enzo maar dat was niet het geval en ik begon echt super verliefd te worden. Hij bracht me naar mijn bus en die kwam er net aan rijden dus ik gaf hem snel een zoen op de wang maar toen draaiden hij net zijn hoofd Dus toen gingen we zoenen en toen kreeg ik allemaal kriebels in me buikje En vanaf toen was het eik wel echt raak..

Pff wat een verhaal
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 16:19
Gwinnie
Gwinnie is offline
hij opende een topic op contact gezocht. ik reageerde, we gingen msnen. Dat was elke keer heel gezellig en we wisselden nummers uit, ik werd gek van hoe vaak hij me wel niet smste, op een gegeven moment begon ik het wel leuk te vinden eigenlijk, zaten we steeds heel lang aan de telefoon.
en toen kwam hij 17 mei naar mij toe. 2,5 reistijd, 2,5 uur samen. hebben alleen zitten praten in een cafeetje, het ws geweldig en op het station zoende hij me.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 16:30
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Het begin was niet echt geweldig eigenlijk
Mijn broer had een examenfeest en hij kwam ook. We hadden allebei goed veel gedronken en hebben toen ergens met elkaar gezoend.
Toen heb ik hem ongeveer een half jaar niet gesproken, ookal kwam ik hem vaak tegen. Toen zeiden we elkaar gewoon droog gedag.
Maar in dat half jaar had ik wel altijd het gevoel van, wat als ik nou wel is op hem af stap, want ik vond hem toch wel leuk.
Nja, toen kreeg ik van de vriendin van mijn broer zijn msn adres. (nadat ik van zijn broer en wat vrienden had gehoord dat hij mij wel leuk vond=))
Toen bleek dat hij mij helemaal geweldig vond en een paar weken later zijn we met elkaar uitgegaan.
We kenden elkaar toen trouwens nog amper. Van een paar gesprekken maar.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 16:44
MoonWolf
MoonWolf is offline
Hij zat begin vorig jaar bij mij in de klas bij één vak. Toen zat ik vaak naast hem. Heb hem dus via school leren kennen. Later op msn gekregen, veel gepraat. Toen was het duidelijk dat we elkaar allebei leuk vonden, maar er was een hoop bedoe met zijn beste vriend (wat ook een vriend van mij is). Waardoor we niks konden krijgen omdat hij dat te lullig vond voor hem.
Vervolgens een hoop vervelende dingen gehad, zoals dat hij toen meteen een andere vriendin had wat nogal pijn deed bij mij. En nu een half jaar later is het toch zo ver gekomen.
Oud 08-12-2003, 16:46
Gothic
Gothic is offline
op vakantie soort van... ingewikkeld verhaal, geen zin om het uit te leggen
Oud 08-12-2003, 16:49
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
We kende elkaar.
Besloten een keer met zijn tween af te spreken.
En we vonden elkaar na die dag/avond meteen allebei errrrgg leuk
Oud 08-12-2003, 17:09
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
we hebben elkaar leren kennen op dit forum. we waren een beetje offtopic aan het chatten, en toen adde hij me op msn. En ik vroeg of hij met mij mee wou gaan naar een boysetsfire concert en dat wou hij, en toen gingen we ontmoeten en hebben we veel lol gehad en bracht hij me terug naar de trein, en toen kustte hij me. en vanaf dat moment zijn we elkaar steeds vaker gaan zien, en dat is nu meer dan iets 5 maanden geleden
Oud 08-12-2003, 17:10
BadAstronaut
BadAstronaut is offline
Eerst seks, daarna een beoordeling maken en een keuze.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 17:11
Studentje
Studentje is offline
We kwamen elkaar op een feestje tegen en van het een kwam het ander, al vrij snel.
Oud 08-12-2003, 17:13
Verwijderd
zijn klasgenote was een vriendin van me, en op een feestje leerden we elkaar kennen *ik kende hem al viavia, hij mij niet*.
toen werden we gewoon goede vrienden, en toen vonden we elkaar steeds leuker. en dat is goed uitgepakt. al was ik wel bang om het te vertellen, gezien we gewoon goede vrienden waren en ik bang was dat te vergooien.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 19:06
Jules
Jules is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 08-12-2003 @ 18:09:
we hebben elkaar leren kennen op dit forum. we waren een beetje offtopic aan het chatten, en toen adde hij me op msn. En ik vroeg of hij met mij mee wou gaan naar een boysetsfire concert en dat wou hij, en toen gingen we ontmoeten en hebben we veel lol gehad en bracht hij me terug naar de trein, en toen kustte hij me. en vanaf dat moment zijn we elkaar steeds vaker gaan zien, en dat is nu meer dan iets 5 maanden geleden

"We waren al een hele tijd aan het aankloten en flirten op het forum.. op een gegeven moment zei Sooz dat hij me gewoon moest adden op msn, en toen deed hij dat. En ik vroeg of hij met mij mee wou gaan naar een boysetsfire concert en dat wou hij, en toen gingen we ontmoeten en hebben we veel lol gehad en bracht hij me terug naar de trein, en toen kustte hij me. en vanaf dat moment zijn we elkaar steeds vaker gaan zien, en dat is nu meer dan iets 5 maanden geleden "

Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:37
Luna
Luna is offline
tja, via uitgaan. Ik had hem al gezien en hij mij ook. Ik was meteen verliefd. (of iig, dacht steed aan m etc.) Tijdje laten zagen we elkaar weer en weer en weer, en op een gegeven moment praatte hij met iemand die ik kende dus daar ben ik met een vriendin naartoe gegaan. Nouja, voorgesteld. Blabla. Praten, tot half7 sochtends, in de regen. (wat kon mij het schelen, ik merkte het niet eens)
week erop, weer heel veel gekletst en toen vroeg ie of k mee ging naar de film. Tuuuuurlijk.
Buiten kuste hij me. En ik was in de wolken. Dat heeft bijna een jaar geduurd. Nu ist sinds 4 dagen uit
Oud 10-12-2003, 14:57
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Sooz schreef op 08-12-2003 @ 20:06:

"We waren al een hele tijd aan het aankloten en flirten op het forum.. op een gegeven moment zei Sooz dat hij me gewoon moest adden op msn, en toen deed hij dat. En ik vroeg of hij met mij mee wou gaan naar een boysetsfire concert en dat wou hij, en toen gingen we ontmoeten en hebben we veel lol gehad en bracht hij me terug naar de trein, en toen kustte hij me. en vanaf dat moment zijn we elkaar steeds vaker gaan zien, en dat is nu meer dan iets 5 maanden geleden "

oh ja
dat
Oud 10-12-2003, 15:04
jet
jet is offline
uhm.... we hadden verkiezingen op school voo de leerlingen vereniging ( op de meeste scholen wil niemand daar in, bij ons wel) en wij waren elkaars tegenkandidaat en ik kende hem daarvoor al vaag en ik vond het wel een leuke jongen maar hij had een vriendin al 1.5 jaar. iig toen gingen we met de hele 5e op schoolreis een week lang, hij ging daar vreemd (fout fout fout) en daar leerden we elkaar wel kennen. toen we terugkwamen begon de verkiezings strijd en wij belden elkaar steeds vaker daarover (sure... smoesjes!) en toen kwam het feest, hij had gewonnen, wij de hele aviond met elkaaer praten. toen gingen we nog vaker bellen, elke avond 2 uur ofzo en we wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden en toen het feest daarna gingen we zoenen. maar hij vond mij niet echt het raltie type maar toen had ik maandag met m afgesproken, zijn ongelijk bewezen en toen was hij mijn vriendje
Oud 10-12-2003, 15:08
Verwijderd
We kenden elkaar al langer, al vanaf dat hij 11 was en ik 12, maar gingen nooit echt met elkaar om; hoogstens een keer een hoi of wat beleefdheidsfrasen. In de vijfde moesten we in een groepje van 4 samenwerken, en ik en een vriendin besloten dat we samen gingen werken met een vriend van ons en nog iemand, en omdat hij toevallig naast die vriend van ons zat werd hij de nog iemand. Om te kunnen overleggen wisselden we msn-adressen uit, en al gauw praatten wij tweeën op msn ook uitgebreid over allerlei andere dingen dan het project... op school praatten we nog steeds nooit met elkaar...aan het begin van de zomervakantie maakte mijn toenvriend het uit, en ik ging toen maar extra veel dingen met vrienden samen doen; omdat die ook nog een eigen leven hadden, begon ik hem ook mee te vragen met dingen en zo leerden we ook irl goed met elkaar omgaan. Die vriendschap groeide steeds hechter en hechter en ik werd verliefd (hij was dat al), we werden nog closer en closer en op een nacht lagen we opeens urenlang te zoenen .
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 15:57
lisie
lisie is offline
Het was gewoon Liefde op het eerste gezicht !!! ik kende hem van gezicht want zat sinds 2 dagen bij hem in de klas. Toen ik hem ergens tegen kwam ( lang leve de VLEGELDAG !!) lachte hij heel lief naar me en gaf me een knipoog!! Ik smold gelijk!!! Toen op school, steeds naar elkaar kijken ( viel niemand op hea . ) Totdat we elkaars nr's hadden en gingen smsen!! Het hele weekend gesmst en zondags afgesproken. Sindsdien hebben we!! Das nu ongeveer 3 en halve maand geleden!!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 16:02
lover-boytje03
lover-boytje03 is offline
Citaat:
lisie schreef op 10-12-2003 @ 16:57:
Het was gewoon Liefde op het eerste gezicht !!! ik kende hem van gezicht want zat sinds 2 dagen bij hem in de klas. Toen ik hem ergens tegen kwam ( lang leve de VLEGELDAG !!) lachte hij heel lief naar me en gaf me een knipoog!! Ik smold gelijk!!! Toen op school, steeds naar elkaar kijken ( viel niemand op hea . ) Totdat we elkaars nr's hadden en gingen smsen!! Het hele weekend gesmst en zondags afgesproken. Sindsdien hebben we!! Das nu ongeveer 3 en halve maand geleden!!
Dat is Toevallig bij mij ging het ook zo alleen dan andersom
Ik gaf de knipoog
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 16:06
lisie
lisie is offline
heej cool !!
Hahaha Hvj!!
Wel toevallig ja!!
Orgineel !!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 18:25
Verwijderd
hij liet een reactie in mn fotoboek achter
toen adde hij me op msn
toen gingen we 3 weken msnen, bellen en smsen
toen kwam hij naar emmen
toen vonden we elkaar leuk
toen we bij m'n huis waren gingen we zoenen
en toen hadden we verkering.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 18:32
Mindfields
Mindfields is offline
Vorige:
we zaten bij elkaar op school, ik in de tweede en hij in de vijfde.
Ik kende het broertje van een vriend van hem, dus hem ook een klein beetje. Op een schoolfeest hebben we toen lang zitten praten. Op 5 december 2001 () zijn we naar de kroeg geweest, de volgende dagen daarop weer tot 13 december, en toen hadden we gezoend
Oud 10-12-2003, 18:50
bassgirl
bassgirl is offline
we zaten (zitten) bij elkaar op school onze klassen praatte nooit met elkaar...

ik begon 'm steeds leuker te vinden hij viel ook nogal op op school omdat hij zich nogal vreemd gedroeg zeg maar haha iedereen uit mn klas vond 'm maar een irritant jong. ik vond 'm steeds leuker en toen kei verliefd op 'm... hij ook op mij, maar dat hadden we dus totaal niet door van elkaar, we hadden alle2 zoiets van ach die heeft al iemand... en wat moet die nou met mij (nogal verschillend ... mensen geloofde het zelfs in ;'t begin nieteens en d88 dat we 't hooguit 2 mnd volhielden ofzo)

totdat hij hoi ging zeggen, en na een tijd zelfs ging zwaaien dat was wel zo schattig dat ik al een vermoeden kreeg

achter de pc ruim een uur zitten praten en spelletjes samen gedaan was ons 1e echte gesprek en niet over appelsap zoals andere keren...

ik probeerde achter zijn msn te komen, en hij achter die van mij (te schijt om 't te vragen aan elkaar) > lukte hem uit eindelijk op msn uren gepraat en toen werdt 't voor ons alle2 ook wel erg duidelijk... nog een paar x afgesproken, toen ging ik mee naar een feest (best raar want ik kende 'm amper paar x mee gepraat), en daar kregen we wat... en nou half jaar later nog steeds
Oud 10-12-2003, 19:33
Fleur
Fleur is offline
Ik ken hem van mijn stage, hij werkt daar.
Ik vond hem al gelijk leuk en ging hem steeds leuker vinden naarmate ik hem beter leerde kennen.
We hebben e-mail adressen uitgewisseld en zijn gaan mailen.
Toen bleek dat hij mij ook leuk vond is het wat geworden. Nu zijn we nog steeds bezig elkaar te leren kennen natuurlijk, vooral de meer persoonlijkere dingen komen we nu van elkaar te weten.

Kan dus wel zeggen dat we elkaar al kenden en toen pas iets kregen, maar ik vond hem gelijk al leuk en dat is alleen maar meer geworden in de loop van de tijd.
Oud 10-12-2003, 19:37
PardonMe
PardonMe is offline
Ik kende hem al best wel lang, we spraken veel via ICQ en later via MSN, ik leerde hem kennen via een vriend van mij (hij was de oudere broer van die vriend)..
Ik ging een keer naar een voetbalwedstrijd van hem kijken en daarna met zn team mee ergens iets drinken. 's avonds bracht hij me thuis en hebben we gezoend..
Daarna heb ik hem een hele tijd niet gezien.
En toen was het oud en nieuw en toen kwam ik hem tegen tijdens het uitgaan en hebben we weer gezoend..
Toen hebben we een tijdje daarna iets afgesproken, en sindsdien hebben we wat..
Nu bijna 2 jaar.
Oud 10-12-2003, 19:40
elledc
elledc is offline
Het was liefde op het 1e zicht, zoiets ja
Dat zijn de beste
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2003, 19:42
ZIJ
ZIJ is offline
Ik had een gedicht gepost, zonder te weten dat er mensen van mijn school het zouden lezen. Nou, hij reageerde erop, en toen ben ik een keer met hem en een vriend van hem die ik wel kende iets gaan drinken. Toen zijn we gaan mailen, ik vond hem leuk. Hij mij niet. Maar hij wist dat niet... Ik dacht dat hij een ander meisje leuk vond, want dat had hij gepost... Bleek dat over mij te gaan. Toen hebben we nog een paar keer afgesproken, om te praten enzo, en toen kregen we pas iets.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 17:28
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb hem "ontmoet" op de community site van mijn ex

Nadat de relatie uit was gegaan ben ik van die site gegaan en heb ik hem op msn toegevoegd. Een paar dagen later gaf ik een verjaardags feest. Hij had een boek dat hij me wou laten lezen. Die dag moest hij in Groningen zijn en op de terugweg (naar omg Amsterdam) wou hij wel even langskomen om dat boek te brengen. Ik vond hem vreselijk knap en aardig dus vond dat wel prima. Nouja, op het feest zelf was er nog niet echt iets, maar die week ben ik om het hebben van OV te vieren 2x naar Amsterdam geweest met een vriendin en heb hem daar toen weer gezien. Daarna is hij s nachts stiekem een paar keer naar mij toegekomen. (ik wou niet dat mijn ouders vermoedens zouden krijgen) Op een gegeven moment ben ik bij hem blijven slapen en toen heb ik me er toch aan over gegeven
Reageren

Regels voor berichten