Advertentie | |
|
![]() |
|
tja, via uitgaan. Ik had hem al gezien en hij mij ook. Ik was meteen verliefd. (of iig, dacht steed aan m etc.) Tijdje laten zagen we elkaar weer en weer en weer, en op een gegeven moment praatte hij met iemand die ik kende dus daar ben ik met een vriendin naartoe gegaan. Nouja, voorgesteld. Blabla. Praten, tot half7 sochtends, in de regen. (wat kon mij het schelen, ik merkte het niet eens)
week erop, weer heel veel gekletst en toen vroeg ie of k mee ging naar de film. Tuuuuurlijk ![]() Buiten kuste hij me. En ik was in de wolken. Dat heeft bijna een jaar geduurd. Nu ist sinds 4 dagen uit ![]()
||
Citaat:
dat ![]()
|
uhm.... we hadden verkiezingen op school voo de leerlingen vereniging ( op de meeste scholen wil niemand daar in, bij ons wel) en wij waren elkaars tegenkandidaat
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
We kenden elkaar al langer, al vanaf dat hij 11 was en ik 12, maar gingen nooit echt met elkaar om; hoogstens een keer een hoi of wat beleefdheidsfrasen. In de vijfde moesten we in een groepje van 4 samenwerken, en ik en een vriendin besloten dat we samen gingen werken met een vriend van ons en nog iemand, en omdat hij toevallig naast die vriend van ons zat werd hij de nog iemand. Om te kunnen overleggen wisselden we msn-adressen uit, en al gauw praatten wij tweeën op msn ook uitgebreid over allerlei andere dingen dan het project... op school praatten we nog steeds nooit met elkaar
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het was gewoon Liefde op het eerste gezicht
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik gaf de knipoog ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vorige:
we zaten bij elkaar op school, ik in de tweede en hij in de vijfde. Ik kende het broertje van een vriend van hem, dus hem ook een klein beetje. Op een schoolfeest hebben we toen lang zitten praten. Op 5 december 2001 ( ![]() ![]()
|
we zaten (zitten) bij elkaar op school onze klassen praatte nooit met elkaar...
ik begon 'm steeds leuker te vinden hij viel ook nogal op op school omdat hij zich nogal vreemd gedroeg zeg maar haha iedereen uit mn klas vond 'm maar een irritant jong. ik vond 'm steeds leuker en toen kei verliefd op 'm... hij ook op mij, maar dat hadden we dus totaal niet door van elkaar, we hadden alle2 zoiets van ach die heeft al iemand... en wat moet die nou met mij (nogal verschillend ... mensen geloofde het zelfs in ;'t begin nieteens en d88 dat we 't hooguit 2 mnd volhielden ofzo) totdat hij hoi ging zeggen, en na een tijd zelfs ging zwaaien dat was wel zo schattig dat ik al een vermoeden kreeg achter de pc ruim een uur zitten praten en spelletjes samen gedaan was ons 1e echte gesprek en niet over appelsap zoals andere keren... ik probeerde achter zijn msn te komen, en hij achter die van mij (te schijt om 't te vragen aan elkaar) > lukte hem uit eindelijk op msn uren gepraat en toen werdt 't voor ons alle2 ook wel erg duidelijk... nog een paar x afgesproken, toen ging ik mee naar een feest (best raar want ik kende 'm amper paar x mee gepraat), en daar kregen we wat... en nou half jaar later nog steeds ![]()
|
Ik ken hem van mijn stage, hij werkt daar.
Ik vond hem al gelijk leuk en ging hem steeds leuker vinden naarmate ik hem beter leerde kennen. We hebben e-mail adressen uitgewisseld en zijn gaan mailen. Toen bleek dat hij mij ook leuk vond is het wat geworden. Nu zijn we nog steeds bezig elkaar te leren kennen natuurlijk, vooral de meer persoonlijkere dingen komen we nu van elkaar te weten. ![]() Kan dus wel zeggen dat we elkaar al kenden en toen pas iets kregen, maar ik vond hem gelijk al leuk en dat is alleen maar meer geworden in de loop van de tijd.
|
Ik kende hem al best wel lang, we spraken veel via ICQ en later via MSN, ik leerde hem kennen via een vriend van mij (hij was de oudere broer van die vriend)..
Ik ging een keer naar een voetbalwedstrijd van hem kijken en daarna met zn team mee ergens iets drinken. 's avonds bracht hij me thuis en hebben we gezoend.. Daarna heb ik hem een hele tijd niet gezien. En toen was het oud en nieuw en toen kwam ik hem tegen tijdens het uitgaan en hebben we weer gezoend.. Toen hebben we een tijdje daarna iets afgesproken, en sindsdien hebben we wat.. Nu bijna 2 jaar.
|
Ik had een gedicht gepost, zonder te weten dat er mensen van mijn school het zouden lezen. Nou, hij reageerde erop, en toen ben ik een keer met hem en een vriend van hem die ik wel kende iets gaan drinken. Toen zijn we gaan mailen, ik vond hem leuk. Hij mij niet. Maar hij wist dat niet... Ik dacht dat hij een ander meisje leuk vond, want dat had hij gepost... Bleek dat over mij te gaan. Toen hebben we nog een paar keer afgesproken, om te praten enzo, en toen kregen we pas iets.
|
![]() |
|
Ik heb hem "ontmoet" op de community site van mijn ex
![]() Nadat de relatie uit was gegaan ben ik van die site gegaan en heb ik hem op msn toegevoegd. Een paar dagen later gaf ik een verjaardags feest. Hij had een boek dat hij me wou laten lezen. Die dag moest hij in Groningen zijn en op de terugweg (naar omg Amsterdam) wou hij wel even langskomen om dat boek te brengen. Ik vond hem vreselijk knap en aardig dus vond dat wel prima. Nouja, op het feest zelf was er nog niet echt iets, maar die week ben ik om het hebben van OV te vieren 2x naar Amsterdam geweest met een vriendin en heb hem daar toen weer gezien. Daarna is hij s nachts stiekem een paar keer naar mij toegekomen. (ik wou niet dat mijn ouders vermoedens zouden krijgen) Op een gegeven moment ben ik bij hem blijven slapen en toen heb ik me er toch aan over gegeven ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Noem een aantal nadelen van een relatie Q | 52 | 12-02-2004 20:10 | |
Seksualiteit |
Seks in een relatie teddybeer1983 | 34 | 14-01-2004 13:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe snel begin jij een relatie? Verwijderd | 35 | 21-02-2003 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Onzeker in (begin van) relatie? Esmée | 10 | 07-12-2002 20:04 | |
Liefde & Relatie |
zoenen als begin van een relatie? Loesje | 26 | 21-08-2002 14:06 | |
Liefde & Relatie |
2 jongens leuk, met de 1 heb ik een relatie.. Rancid Girl | 7 | 18-06-2002 20:40 |