Advertentie | |
|
![]() |
|
Blowde tot paar dagen geleden elke dag (avond). Ben nu gestopt, want vind het niet relaxed meer (had erg het gevoel dat het nogal invloed had op mijn emoties overdag, in negatieve zin dan).
Ik kon trouwens via via aan wiet komen. Vet relaxed: buitenteelt voor 1,5 euro de gram (wel erg droog, maar THC genoeg!) en 3,5 euro voor perfecte binnenwiet (ŕ la kwaliteit White Beluga)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *Hoopt dat me broer nog zin krijgt om voor het slapen gaan van zijn wiet nog een joint te roken* ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Een jaar lang elke dag 1 of een stuk meer... gelukkig ben ik daar nu helemaal mee gekapt, om redenen die al genoemd zijn (niet kunnen slapen, overdag naar de ellende zijn).
Tegenwoordig alleen nog in het weekend (met heel af en toe een uitzondering).
||
Citaat:
15. Als je niks toe te voegen hebt, post dan ook niks. Op die manier het aantal posts dat op je naam staat verhogen, kan tot gevolg hebben dat ditzelfde aantal met de hand verlaagd wordt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bijna iedere dag wel, soms niet maar dat komt dan omdat ik de volgende dag een toets heb of iets belangrijks moet afhebben.
Als ik die dag wel smoke kan dat makkelijk oplopen tot een jointje of 5/6 of nog wel meer met z'n twee a drieen, hangt er vanaf hoeveel geld men heeft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Urine test omzeilen Verwijderd | 35 | 22-06-2011 17:55 | |
Drugs & Alcohol |
energetische/spirituele ontwikkeling met drugs gewoonmax | 58 | 23-01-2007 00:24 | |
Drugs & Alcohol |
Als ik nog een keer wiet rook word ik het huis uitgezet Isa | 55 | 09-02-2004 15:20 | |
Drugs & Alcohol |
Hoevaak gebruiken vind je goed? apekop123 | 42 | 20-11-2003 02:48 | |
Drugs & Alcohol |
Hoevaak? M.S. Seal. | 44 | 05-05-2003 10:16 | |
Drugs & Alcohol |
Na hoevaak blowen werd je ECHT stoned kussie van Michelle | 15 | 14-03-2002 08:20 |