![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over al die zogenaamde verantwoorde tussendoortjes. Kap er alsjeblieft mee! Al die low-fat producten vind ik zo belachelijk nutteloos. Gewoon sporten. Veel sporten, en gewoon eten. Dan heb je geen "verantwoorde" tussendoortjes meer nodig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ze vraagt toch alleen maar of het verantwoord is? Niet welke alternatieven d'r zijn... en ze zijn trouwens niet bedoelt om er van af te vallen ofzo, maar als oppepper. Maar ja, als je dan tóch persé een oppepper wilt gebruiken, dan kan je het beste maar iets nemen wat niet heel slecht is ofzo
||
Citaat:
Nouja, ik trek me er niks van aan en eet gewoon appel met schil, maar wat dat betreft zijn er erg veel dingen ongezond 'geworden' zeg maar. Bij verantwoord kan je je afvragen hoe je verantwoord bedoelt. Er zit namelijk best wel veel zout in die soepjes en helemaal niet zulke goeie stofjes. Je zal er heus niet ziek oid van worden (op de korte termijn), maar als je per dag 3 van die dingen eet, is het denk ik niet zo heel gezond. Je moet maar 'ns kijken wat er allemaal in zit. Dus verantwoord voor je nieren oid is het iig niet zo heel erg. En verder zal je er niet dik van worden. Ohja: dat je niet ziek van iets bent geworden, dus dat iets daarom niet ongezond is, is ook niet helemaal waar. Vaak merk je daar pas wat van op de langere termijn. Dus misschien gaan mensen die heel veel appels eten sneller dood ofzo (tsja, ik noem ook maar wat, in ieder geval zou je er nu geen last van hoeven hebben als je veel appels zou eten, dat zou later ook kunnen komen).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #11 Verwijderd | 405 | 14-03-2006 14:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #47 Verwijderd | 500 | 27-04-2005 11:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lijntopic #33 Verwijderd | 500 | 16-02-2005 16:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
*Kwil Graag Weten Wat Jullie De Hele Dag Eten!* [DFU]DutchGirllie | 104 | 22-08-2002 20:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
snacks met weinig vet Tiga | 20 | 17-01-2002 15:20 |