Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 11:49
mood indigow
mood indigow is offline
afgelopen zaterdag had ik paddo's genomen voor de 3e keer.
copelandia.
oeh ze waren geweldig. de trip was fantastisch maar sommige stukken oowk best eng.
ik wist niet meer wie ik was en had het gevoel uit me lichaam getreden te zijn.. maarjaw
nu is die trip natuurlijk al lang voorbij, maar ik mis hem. het is een heel raar gevoel.. ik voel een soort leegte.
heeft iemand anders dat ook wel eens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2002, 11:55
Isa
Isa is offline
wat ik had toen ik paddos op had was een heel ander gevoel van leegte, namelijk een verschrikkelijke depressie. die duurde twee weken. dat is echt no fun.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 12:43
mood indigow
mood indigow is offline
ja vaag zeg.. ik voel me echt vaag vanbinnen.. alsof er iets mist..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 12:58
Locke
Locke is offline
Nooit ergens last van als ik die dingen heb gegeten ..
Oud 30-12-2002, 13:11
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
uhm, nee...de symptonen komen mij bij paddo's niet bekend voor

hoe lang duurde die trip dan? paar uurtjes ofzo? en was t de eerste x dat je zoiets voelde? heb je al informatie verder gezocht?

ikzelf had een keer last van terugkerende psychoses, maar dat was LSD, iets waar je dus al helemaal niet mee moet beginnen, anders zit je ipv postzegels te likken, postzegels te slikken

groetjes en succes

Laatst gewijzigd op 30-12-2002 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 13:13
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
uhm, nee...de symptonen komen mij bij paddo's niet bekend voor

hoe lang duurde die trip dan? paar uurtjes ofzo? en was t de eerste x dat je zoiets voelde? heb je al informatie verder gezocht?

ikzelf had een keer last van terugkerende psychoses, maar dat was LSD iets waar je dus al helemaal niet mee moet beginnen, anders zit je ipv postzegels te likken, postzegels te slikken

groetjes en succes
terugkerende psychoses is niet iets om trots op te zijn, ik werd er best paranoide van...maar misschien speelde dat wel mee dat ik helemaal verlamd was en in een ander land (Australie) vertoefde. Wel eng was dat, ik dacht dat iedereen een complot tegen me aan het smeeden was, zo eng. maar goed, op een gegeven moment komen de skills weer boven en dan is het: fuck yall moddafokka'z
Oud 30-12-2002, 16:15
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
als xtc na een nacht op een feest ongeveer uitgewerkt is en je ruim een uur in de trein moet terwijl het al ochtend en licht is, ja toen had ik wel een sterk gevoel van leegte. wat is dat verschrikkelijk. met paddo's had ik daar geen last van!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 18:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
nee... had k niet..... k moest wel de hele dag nog alles verwerken...
d'r komt zoveel op je af.....
Oud 31-12-2002, 09:09
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
terugkerende psychoses is niet iets om trots op te zijn, ik werd er best paranoide van...maar misschien speelde dat wel mee dat ik helemaal verlamd was en in een ander land (Australie) vertoefde. Wel eng was dat, ik dacht dat iedereen een complot tegen me aan het smeeden was, zo eng. maar goed, op een gegeven moment komen de skills weer boven en dan is het: fuck yall moddafokka'z
whooo parra.. ik had precies ook het gevoel dat iedereen een complot tegen me aan het smeden was..
maar het is al over.. zoals bithmark zei.. ik moest alles gewoon nog ff verwerken denk ik..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten