Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ken het wel enigszins..., het is zo moeilijk om je er toch tot te zetten om het toch te doen, ookal schaam je je achteraf dat je het niet hebt gedaan...
Het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van je er tot toe dwingen het te doen..., maar lukt nie altijd even goed sorry vaagsig verhaaltjuh ![]()
|
![]() |
Als ik depri ben dan heb ik over het algemeen minder zin om
dingen te doen, maar juist omdat ik me vaak depri over mezelf voel let ik dan extra op m`n verzorging. K ga dus bijvoorbeeld uitgebreid douchen, scheren, scrubben, met lotion insmeren. M`n beddegoed wassen zodat het als ik depri m`n bed in ga iig lekker ruikt etc etc. Daarna voel ik me altijd een stuk beter. Groetjes |
![]() |
||
Citaat:
ook krijg ik sneller jeuk als ik het een keer oversla... maar net wat je zegt... je voelt je gewoon fris en lekker... ![]() ![]()
|
Ik ken het wel... Het vervelende is alleen idd dat je dan geen zin hebt om wat dan ook te doen en je je vervolgens nog rotter voelt omdat je het niet gedaan hebt...mooi cirkeltje dus weer... Probeer dus om toch te douchen en je tanden te poetsen ofzo, al is het alleen dat maar, de rest komt dan vanzelf wel weer.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Vroeger had ik het wel. als ik me depri voelde ging ik niet naar school, douchte ik me niet, k lag alleen maar op de bank voor de TV.... Als ik me nu niet goed voel ga ik juist uitgebreid in bad en mezelf verzorgen, zodat ik me tenminste niet vies voel.. Dat verbeterd mijn stemming..
|
![]() |
|
ik heb dat probleem volgens mij ook
normaal poetste ik men tanden elke dag nu gebeurt dat steeds minder en minder ik had overlaatst maar liefst 13 gaatjes (zoog best wel) en voor de rest tjah, weinig respect voor men eigen lichaam als ik gewond ben dan verzorg ik de wonde meestal niet ik weet niet hoe dat juist komt meestal moet ik mij verplichten voor zo'n soort dingen anders lukt het gewoon niet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Beauty for boy's (?!) Traumtaenzer | 73 | 05-10-2006 12:17 | |
Psychologie |
OCS (dwang)neurosie allyson young | 61 | 03-05-2005 21:37 | |