Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat is best mogelijk toch? Als jullie beiden (en hij wilt het ook?) het willen, dan is daar toch geen probleem mee? Dan is het fantaseren over hem niet meer nodig maar beleef je het echt. Ik vind dat best mooi zoiets, heb het al eens voorgehad. Ik had geen gevoelens voor hem maar er was enkel een sterke sexuele aantrekking, dat is heel raar maar dus het bestaat.
Ik ben er niet op ingegaan omdat het in onze vriendenkring duidelijk begon te worden en ik niet wilde dat iedereen het wist. Nu heb ik een vriend en een sexrelatie heb ik helemaal niet nodig, als je liefde kan combineren met sex, is het alvast des te beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *Spreekt uit ervaring ![]() |
![]() |
|
![]() |
mja ik kan het me wel voorstellen, ik heb zelf een gewone relatie en dat bevalt me weer dan goed. Maar ik denk dat een sexrelatie absoluut fijn kan zijn als beide partijen inderdaad alleen sex van elkaar willen, als een van de 2 meer wil dan houdt het natuurlijk op. Maar over het algemeen kan ik een sexrelatie niet afkeuren, eerder goedkeuren zelfs
![]()
|
Verwijderd
|
Mja, ik ga niet plannen van met die wil ik een seksrelatie.. ik denk dat zoiets meer gewoon ontstaat. Ik kan me best voorstellen een keertje gewoon seks te willen met iemand, maar dan ligt het eraan wat ik ermee riskeer of ik dat ook doe. Natuurlijk moet de ander het wel ook willen
![]() Maar echt een seksrelatie wíl ik zeg maar niet, want eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat dat geen problemen oplevert. Ik kan me echter toch voorstellen dat het wel, onopzettelijk, ontstaat. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
seksrelatie met ex *!lovelygirly!* | 52 | 11-07-2005 23:21 | |
Liefde & Relatie |
open relatie Woudschim | 106 | 24-06-2005 21:10 | |