Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2003, 01:05
coecie
coecie is offline
maar dan echt LANG bedoel ik...
hij zit in zuid amerika en ik ben dus hier. Over een halfjaar komt ie terug.... het is zóó onhandig! Al mijn behoeftes en shit (nee niet alleen de lichamelijke, maar ook het gewoon bij iemand zijn of een leuk gesprek of een veelzeggende blik en bla) dat is er gewoon... vrijwel niet.
Via email en msn en heel soms de telefoon hebben we contact... allemaal heel moeizaam maarach, liefde laat zich niet dwingen hè...

okee... mensen hebben jullie ervaringen om te delen, tips om te geven en wellicht ook opbeurgedoe?
alhoewel ik niet extreem bij de pakken neerzit ofzo, eigenlijk helemaal niet, alleen soms...

ben nu een beetje in een whieeej bui, want heb net uren lang gechat enzo *dromerig kijk* internet is toch een fijne uitvinding
Oud 14-02-2003, 07:21
whizzer
whizzer is offline
ik had eerst ook een hele lange afstands relatie......., ik kan alleen als tip geven dat als je ergens mee zit of als iets niet goed voelt in de relatie, je dat meteen moet zeggen en erover praten, dat is nog belangrijker hier dan bij een 'gewone' relatie denk ik
Oud 14-02-2003, 08:16
Verwijderd
ik hoop dat je goed kan vingeren
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 08:44
elledc
elledc is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
ik hoop dat je goed kan vingeren
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 09:44
blablaha
blablaha is offline
Ik heb ook een lange afstandsrelatie gehad met een hele lieve duitse meid die ik in de vakantie had leren kennen. Maar na een tijdje ga je toch die persoon te veel missen zoals jij nu hebt. Je wilt toch dat die persoon er dan voor je kan zijn en je wilt er zelf zijn voor die persoon. Na een paar maanden met dat gevoel te hebben rondgelopen hebben we er over gepraat en er maar een einde aan gemaakt omdat we elkaar gewoon beter gunnen dan dat we elkaar kunnen geven. Ik denk dat jij het er ook een keer met hem over gaat hebben en dan weet je nooit wat er uitkomt. Het belangrijkste is in ieder geval vertrouwen in zo'n relatie en dus moet je elkaar ook zoveel mogelijk vertellen. Sterkte ermee, het kan heel leuk zijn maar ook erg moeilijk want je gaat wel van elkaar houden zo.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 09:46
Studentje
Studentje is offline
Het lijkt me eerlijk gezegd niets, zo ver van elkaar afwonen.
Oud 14-02-2003, 09:54
elledc
elledc is offline
Heb je al lang met hem?
Je moet zelf eens nagaan of je het de moeite vindt een half jaar te wachten en enkel contact te houden via mail of telefoon. En zal hij je wel trouw blijven etc? Als je er een goed gevoel bij hebt dan zal je het missen erbij moeten nemen en kijken naar de dag dat hij terug komt. Het is hard ik weet het, heb het zelf ook meegemaakt maar die jongen woonde dus in Italie en dat bleef niet duren. Maar jouw vriend komt terug dusja.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 10:08
coecie
coecie is offline
ach ik heb er een heel goed gevoel over om eerlijk te zijn
maarja... hij is dan ook nog maar net weg
zo ontzettend lang heb ik niet met hem, iets van 3/4 maanden, nou ja, wel genoeg om te weten dat ie wel trouw is en lievig en... sjonge... wat jammer toch dat ie er niet is
Oud 14-02-2003, 10:09
machtigespa
machtigespa is offline
ach 400 km is te doen

nl is niet groter dan 400km dus nie zorken
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 10:11
coecie
coecie is offline
Citaat:
machtigespa schreef:
ach 400 km is te doen

nl is niet groter dan 400km dus nie zorken
pfft
lees het topic es sukkel
Oud 14-02-2003, 11:55
Verwijderd
Sja...ik kan er niet echt veel nuttigs over zeggen, alleen dat ik het erg knap vind dat je jezelf zoveel leuke dingen kunt onthouden voor zo'n redelijk onmogelijke relatie.

Ik twijfel of ik het wel een 'relatie' zou willen noemen: als je elkaar éénmaal per halfjaar ziet, wat is het nut er dan nog van? Ik ben nogal utilitisch ingesteld: ik zou zo iemand gewoon negeren en vergeten, de verliefdheid laten 'uitzieken' zodat je hopelijk iemand dichter bij huis kunt tegenkomen en daar gelukkig mee worden. Want dit heeft gewoon een heel laag rendement.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 12:59
Maurice
Maurice is offline
ik vond denhaag-groningen al ver. maar niet onmogelijk overigens
Oud 14-02-2003, 13:31
Elisaaa
Elisaaa is offline
Hij komt in ieder geval terug..... een half jaar is natuurlijk wel lang, maar niet voor altijd. Dus je hebt wat om naar uit te kijken. En in de tussentijd maak je gewoon lekker lol met vriendinnen enzo. En als ie terug is, dan zeg je dat ie nóóit meer zo lang zonder jou weg mag!!

Sterkte ermee. het lijkt me niet makkelijk, maar gelukkig bestaat er internet!! Misschien kun je hem een keertje opzoeken in de vakantie (wel even goed sparen dan)
Liefs Elisa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten