Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof zeker in vorige levens en herinner me zelf ook dingen daarvan. Ik weet hoe het is om niet te kunnen voelen. Voor mij is het alsof mijn ziel (als je daar in gelooft) uit mezelf is. Ik ren weg voor de pijn die ik heb en daarbij voor al mijn gevoel. Daardoor voel ik soms niks meer, en kan ik die leegte alleen een beetje vullen met gedachtes. Ik beredeneer alles omdat ik het niet meer kan voelen. Dan heb je ook geen intuitie meer (ik dan). Ik doe dus alles alleen maar met gedachtes. Op sommige momenten voel ik wel en dat is maar heel even want dat is heel veel pijn en verdriet en dan ren ik weer weg en voel ik niet meer en ga ik weer nadenken. Als ik gekwetst wordt, weet ik dat doordat ik erover nadenk en mezelf zo goed ken dat ik weet dat ik gekwetst zou zijn, maar dat zet ik meteen om in een niet gevoel maar een "zijn", woede. Je moet proberen jezelf terug te vinden (als dit voor jou ook zo geld) en dat moet ook zonder wiet kunnen. Want leven is veel beter dan er ergens tussen staan. Ik geloof dat het met mij wel goed komt ik hoop ook met jou. suc6
|
![]() |
|
Het lijkt erop dat we best wel wat met elkaar gemeen hebben.
![]() Het verschil iligt er dat ik niet probeer weg te rennen voor pijn, ik geloof dat ik wel veel pijn, of eigenlijk angst, in me heb maar die niet voel. automatisch. met wiet komen die gevoelns naar boven. Ik heb liever een beetje pijn dan helemaal niks. Wat herriner jij je aan vorige levens? |
![]() |
||
Citaat:
skatertje_1988@hot.. heel stom adres ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar je kunt me ook private mailen tegenwoordig, zie knopje prive rechtsboven. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik nou heel stom ga overkomen als ik dit ga zeggen, dus wordt alsjeblieft niet boos op mij, het is niet lullig bedoeld.
Als ik jullie goed begrijp, hebben jullie het over leegte. Die leegte ervaren jullie als vervelend (erg vervelend) Jullie voelen op de een of andere manier toch dat je iets mist, en dat vinden jullie vervelend. Maar...dan voelen jullie toch wat? Of is het meer zo, dat jullie verstand uit reacties van jullie omgeving heeft opgemaakt, dat jullie anders zijn dan de meeste mensen? Ik kan me het niet voorstellen hoe het is om niet te voelen...dat moet heel raar zijn....het lijkt me een zwaar leven. suc6 allebei!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ken het veschijnsel van je 'leeg' voelen ook heel erg goed. Het voelt heel angstig en je gaat je er erg slecht van voelen. Maar het rare is dat je zelf denkt dat je niets voelt maar ook niet goed kan nadenken, en vaak heb ik dan ook het gevoel dat ik mezelf op zo'n moment niet goed ken. Het vreemde is dat je als je goed nadenkt weet dat je voelt en denkt, maar dat je zelf 'het gevoel' hebt dat je niet denkt en voelt. Dat is mijn ervaring althans, maar ik weet niet of iedereen dat zo ervaart.
|
![]() |
Jeetje, ik vind het wel indrukwekkend wat jullie beschrijven. Ik kan het me eigenlijk alleen niet zo goed voorstellen, omdat ik wel gevoel heb, dat ik bij het voorstellen niet kan uitschakelen.
Het moet ontzettend vreemd zijn om in een situatie te belanden waarvan je denkt: nu moet ik me zus en zo voelen en je voelt niks...ik vind het erg lastig om te begrijpen. Denken jullie dat het ooit nog anders zal worden? (Behalve dan misschien als je autistisch bent). Dat je door steeds maar te blijven oefenen toch een beetje gevoel kan krijgen en dat het in een volgend leven over zal zijn. Ik bedoel: als je herinneringen hebt aan vorige levens, waar ik overigens wel in geloof, zullen er wellicht ook volgende levens zijn. Herinner je je dan dat je in je vorige leven wel (sorry) "normaal" was? Ik vraag het puur uit interesse. Ik doe mijn best om het te begrijpen, maar het blijft moeilijk.
||
Citaat:
Ik weet zelf niet waar 'het gevoel'( eigenlijk geen gevoel) vandaan komt, dus ik weet ook niet of ik er weer vanaf kom, ik probeer zelf maar te geloven dat het een tijdelijke periode is en dat het iets met de puberteit te maken heeft ofzo. Ik heb zelf geen herinneringen aan vorige levens, dus ik kan daar zelf ook weinig over zeggen. Heb jij wel herinneringen aan vorige levens?(dat vind ik nou weer interresant om te weten)
|
![]() |
Ik heb geen herinneringen aan vorige levens nee, maar mijn vader is hypnostherapeut en ik zou het leuk vinden als hij mij een keer onder hypnose mee "terug in de tijd" zou kunnen nemen. Dat heet regressie. Hij vind mij daar nu alleen nog te jong voor...
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe vul ik de leegte op? trophus | 30 | 24-06-2007 09:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Leegte vult de stilte Sleepingsun | 1 | 24-04-2003 19:20 | |