Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou voor een antec gaan. zijn bijna de zelfde kasten als de boven genoemde chieftechs met al voordeel dat antec voedingen erg goed zijn
![]() ![]() zo iets dus ![]() -de postbode- btw, waarom geen aluminium?? ![]()
|
Ik heb hem vandaag alsnog maar gekocht, tot nu toe zwaar indrukwekkend. Heerlijk die ruimte, waar je alles kwijt kan.
Geweldige kast tot nu toe. Ben die ruimte en handige oplossingen van het uitschuiven van hd / cdrom lade niet gewend. Wat me wel wat tegenvalt is de sluiting van het deurtje. Verder zit er een koeler aan de zijkant van de behuizing, misschien iets lastiger openmaken, maar ok. Tot nu toe voor mij wel een mooie kast ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens zelfde model kast; voor de liefhebbers www.irrelevant.nl/pc |
![]() |
||
Citaat:
inderdaad. De ruimte en de opties om alles netjes in de kast te plaatsen is heerlijk. en vooral de plekken om fans te plaatsen scheelt behoorlijk, vooral die bij de hd's. enigste nadeel tot nu toe, ik vind het deurtje een beetje slap.. die moet je los trekken, ik vraag me af of dat niet een keer fout gaat.. maar verder is alles behoorlijk handig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PC/CPU] Waterkoeling en temperatuur CPU BSDusr | 17 | 28-07-2007 19:21 | |
Software & Hardware |
[systeem] nieuw en hoognodig. fouten/te duur? BendeBen | 10 | 23-01-2006 12:43 |