![]() |
|
hmzz, ja dat heb ik ook wel.. maar eigenlijk gewoon overal...
ik heb het niet snel koud, maar als k huiswerk maak/forum of weet ik wat als ik stil zit krijg ik het zooo snel koud ![]() heel vervelend... ik denk dat je gewoon de symptomen moet bestrijden, dus: handschoenen aan, extra paar sokken enzow ik trek zelf ook regelmatig een extra trui aan ![]()
|
Verwijderd
|
heb ik ook, altijd koude handen
ik heb er nooit zo'n last van eigenlijk, het is eerder praktisch, als iemand hoofdpijn heeft dan werken mijn handen fantastisch om die hoofdpijn weg te nemen ![]() Darkcat, als je dunne vingertjes hebt, heb je misschien ook wel kleine handjes? Ga dan eens bij de kinderwinterkleding kijken en koop zo'n paar dikke gewatteerde wanten, dan de duim niet in het aparte vakje stoppen maar gewoon lekker bij de rest van de vingers, en dan vuisten maken ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik moest vorige week stage lopen, en moest ik heel veel mensen handen schudden. Dan is het toch wel lullig om te zien hoe ze meteen hun handen aan hun broek afvegen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dr zitten dus ook nog nagels aanvast ![]() Bovendien kan ik geen sigaret vasthouden als ik wanten aan heb ![]()
|
![]() |
heb ik ook last van maar het gekke is dat als ik er op ga letten ze nog kouder worden en vooral als ik buiten ben, maar als ik een hele dag al buiten aan het werk ben dan worden ze op een gegeven moment gewoon warm terwijl ze heel erg wit kunnen worden. Of als ik me op me gemakt voel dan blijven ze ook warm heeft dus gewoon iets met me op me gemakt voelen te maken ofzo
![]()
|
![]() |
Ik heb er ook last van.
vooral als het koud is buiten of als ik heel lang achter de pc zit en als de verwarming nog niet warm is. Tis niks ernstigs, inderdaad een slechte bloedsomloop. Bij mij duurt het altijd even voordat het weer weggetrokken is, ik heb gehoord dat een wisselbadje kan helpen, dus eerst vingers onder de warme kraan en dan onder de koude. Dat ga ik de volgende keer proberen groetjes Sharon
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Koude handen en/of voeten Axel11 | 34 | 08-05-2008 23:15 | |
Verkeer & Vervoer |
Faalangst (afrijden) Maru | 14 | 18-02-2008 15:48 | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? Lethe | 500 | 17-12-2007 16:32 | |
De Kantine |