![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar waarom wil je 't alleen met handen weten? tellen andere vormen van zelfbevrediging niet? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfoe, dit klinkt echt superstom, maar de laatste tijd heb ik er gewoonweg geen tijd meer voor
![]() Het is echt nog maar 1 keer per maand ofzo, verder kom ik er nooit aan toe.. ben weg of heb allerlei verplichtingen enz enz En vreemde plekken... ik kan niks vreemds bedenken eigenlijk saai ben ik zeg ![]() Ik wil gewoon echte seks grmbl ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Af en toe krijg ik het idee dat écht alle jongens persé zo snel mogelijk seks willen hebben. Blijkbaar ben ik dan een uitzondering. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoevaak masturberen jullie en waar meestal....
vroeger(jah ik ben al bijna 21 ![]() En op welke ongewone plekken heb je het wel is gedaan? ![]() vind je dat geil om te horen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 11:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Eigenlijk helemaal nooit. Zal vast vreemd klinken, maar ik heb er nooit zo'n behoefte aan.
De enige manier waarop ik het wel eens doe (komt 1 keer in't half jaar voor ofzow) is als mijn vriend en ik allebei geil zijn en we hangen aan de telefoon en kunnen niet bij elkaar zijn. Dan wil ik nog wel eens ff met handje naar beneden gaan. Maar dat gebeurt dus bijna nooit. Ik vind sex een leuke en lekkere bijkomstigheid, maar is absoluut niet belangrijk voor me. Ik denk dat ik er daarom niet echt behoefte aan heb. Ik fantaseer wel eens over gebeurtenissen op sexueel gebied, maar daarmee ga ik niet ineens mijn edele delen opzoeken en ik kom er ook niet van.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk? Hachina | 208 | 27-11-2011 13:42 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #72 Verwijderd | 493 | 15-10-2006 13:13 | |
Lifestyle |
Natuurlijke Schoonheden LaResistance | 196 | 09-02-2004 13:39 | |
Seksualiteit |
[OLDIE] voor de meiden... Verwijderd | 192 | 25-07-2003 17:56 | |
Lifestyle |
Meiden: afgunstige blikken van andere meiden? )Vampje( | 155 | 22-07-2003 15:24 | |
Seksualiteit |
Seks met huisdieren. Zwavelstokje | 148 | 22-07-2003 01:01 |