Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Onvergetelijk moment voor mij:
Mysteryland 2000 op Bussloo. Ik kroop de Atomium-tent uit na twee uur gebeukt te hebben op Marco Bailey en het was licht buiten. 07:00, de koele ochtendnevel hing over het water, overal lagen papiertjes, plastic bekers, dronken en kapotgedanste mensen op en over elkaar heen in het zand, de damp en de lichten nog uit de tenten, nog de laatste keiharde bassdrums. Ik loop het strand over, m'n voeten zijn van lood. Ik laat me in het zand vallen, achterover. Ik steek een sigaret op en geniet intens. Drieëntwintigduizend mensen voelen hetzelfde als ik, allemaal apart maar toch samen. Wat een moment. Music is the answer. (Sorry, liet me een beetje meeslepen ![]() |
![]() |
|
Toen ik een luid applaus kreeg in een toneelstuk waar ik de hoofdrol in had...
Toen m'n ouders vertelden dat ze gingen scheiden... Toen Casper (hond) en ik samen ergens zaten, en we elkaar aankeken, hij toen hij mij een lik gaf, niet snel daarna ging hij dood ![]() Toen m'n beste vriend in een groep mensen tegen mij zei: Ik wil het weten, je bent m'n beste vriendin, en ik vertel jou toch ook alles ![]() Hmz beetje negatieve momenten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar mijn laatste onvergetelijke moment was donderdagavond.. het voelde ongelooflijk surrealistisch.. ik ging uit me dak (petje? ![]() |
![]() |
|
hehe
1e doelpunt met voetbal 1e dag op het forum ![]() nu de wat andere 1e schooldag \ons schooleetfruit liedje ik zal em zingen was op de cresh hapje appel happje peer maahaar we lusten nog veel meer manderijntje en banaan laat de schaalmaar gauw rondgaan mijn 1e fiets zonder zijwieltjes mijn 1e kinderfeestje kan zo wel ff verder gaan
|
Verwijderd
|
Toen ik boven op de Gjeiteberget stond, over het Hemsedal uitkeek en dacht "shit, nu moet ik weer helemaal naar beneden lopen"
![]() ![]() ![]() [edit] Dit was op vakantie in Noorwegen, na het 'besteigen' (waren maar steile wandelpaden) van 850 meter hoogte.. [edit-2] Hmm, daar heb ik nog hele koele foto's van.. moet ik eens inscannen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
--marjolein, kijk je wel uit voor de paal marjoleintje:ja hoor BOEM |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|