Advertentie | |
|
![]() |
|
Op een dag liep Bill met zijn hondje Willem aan een touwtje door het Park in Amsterdam. Daar zag hij een zooitje punkers zitten en Bill dacht dat zij hem wel even de weg konden wijzen naar de dichtsbijzijnde Bijenkorf. De punkers Lagen krom van het lachen want ondertussen dat Bill in gesprek was met de punkers was Willem al tegen zijn broek aan het plassen. Bill zag het en racete naar huis. Waar hij zijn lieve vrouw zag sexen met de tuinman. Bill werd razend en toen.....................
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
de cola die in hem zat werd snel genuttigd. De koper/drinker plukte een bloemetje en vulde de fles met water en stak het bloemetje erin. Ging op weg naar de vrouw van bill en gaf haar uit condoleances de fles met het bloemetje. De vrouw zette de fles op haar nachtkastje en bill moest iedere avond aanschouwen hoe zijn vrouw met haar minnaar tekeer ging in het bed waar hij eens in gelegen had.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou ja in ieder geval tot die vrouw dood ging |
![]() |
||
Citaat:
Ze ging in een hutje op de hei wonen met haar minaar waar ze geitschapen fokte. Opeens barstte er een hard onweer los.....
|
..en een bliksemschicht raakte de fles omdat de dop van die fles gedeeltelijk van aluminium was. De fles viel om en liep leeg, waardoor het vloeibare lichaam van Bill tussen de gaten in de vloer richting de riool stroomde....
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân Verwijderd | 17 | 05-03-2007 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje: de Big Mistake Bumpie | 9 | 09-03-2005 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Dick Lovebone Verwijderd | 4 | 05-03-2003 12:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Bloedprikken Verwijderd | 16 | 04-02-2003 15:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kaas Vlooienband | 4 | 14-11-2002 08:09 |