Advertentie | |
|
![]() |
|
als je t aankunt?
meestal hebben dit soort mensen veel geduld nodig, iemand die niet bij t minste of geringste afhaakt vaak zijn ze namelijk zelf ooit gekwetst.... of zijn ze erg onzeker, maarja ze kan je wel onwijs pijn gaan doen ookal bedoelt ze het dan niet zo knuffels....
||
Citaat:
![]() Ze krijgen btw al genoeg aandacht van hun omgeving hoor, dat soort types, dus wees niet bang dat ze eenzaam worden. Zulke mensen doen gewoon pijn, niet mee praten, lekker buitensluiten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is juist hun kick! |
![]() |
|
ik ga weer bezeuren hoor
![]() kijk hier boven dit topic is: geplayed worden, maar dan anders..... maar wie zegt dat ze een player is? dan had ze m toch allang afgelebberd? en DAARNA zo'n lullig mailtje te sturen? TOCH?! tkan best zijn wat ik zei! Dat ze gewoon mensjes wegduwd uit zelfbescherming! maar idd ze kan je erg pijn doen en t is vaak handiger wanneer t nog kan, om jezelf niet meer met haar bezig te houden knuffels....
|||
Verwijderd
|
Citaat:
DAT ZEG IK! Geplayed worden maar dan anders. "normaal" is geplayed worden dat je voor 1x gezoend wordt (of whatever) en daarna zegt ze ik wil niks met je. Maar nu speelde ze met m'n gevoelens, en heeft dit dus niet met iets lichamelijks te maken :\ Het zal wel weer aan mij liggen majah.. Citaat:
STOP Hier ga je dus helemaal de mist in, ze heeft zeker gevoel, en ook zeker serieuze relaties gehad. Zij is allesbehalve iemand zoals jij haar hierboven beschrijft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
offtopic:
Citaat:
maargoed, nog even reageren op t topicje zelf het feit dat ze je waarschuwd bazz is voor mij al een aanwijzing dat ze het niet zo bedoelt maargoed ze kan je nog steeds onbedoelt waarschijnlijk enorm kwetsen. met gevoelens spelen kan namelijk ook inhouden dat ze het leuk voor dr zelfvertrouwen vind om mensen lang aan t lijntje te houden...dus daarom......het is wel btje moeilijk ![]() knuffels.......
|
?
kheb er geen problemen meej hoor! maar kvind t vervelend dat ik nu *alweer* zo offtopic zit te kletsen, dus laat ik maar weer ns ff mee ophouden knuffels.....
|
als ik vond dat je me lastig viel
dan had ik allang nie meer gereageerd ![]() magoe....kvind t zo'n mooi forumpje hier en kweet hoe irritant het is als mensen in JOU topic gewoon zitten te 'leuten' dus daarom zeg maar...... best wel schijnheilig hahaha ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Affijn, wat ik dus wil zeggen is dat dat al een hele tijd alweer uit is ![]() (no offence, ik denk ik probeer het eens met humor plaatjes die eigenlijk nergens op slaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Venezuela, Chávez, RCTV en de partijdige Nederlandse media Eric Berger | 54 | 15-06-2007 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Liefde & Relatie |
Liefde is een spelletje Fujitsu | 81 | 02-11-2003 18:47 | |
Liefde & Relatie |
hij is een player Kleine Tulp | 69 | 01-12-2002 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Arrogante jongens, waarom vinden jullie ze leuk ??? Stainleszs | 83 | 21-10-2002 17:58 | |
Liefde & Relatie |
Mening: wat vinden jullie ervan als een blank meisje anonieme_teddybeer | 76 | 12-10-2002 21:55 |