Advertentie | |
|
![]() |
|
Oplichterij is et!
Ze adverteren met zielige afrikaanse jongetjes, maar het merendeel van de opbrengst gaat naar christelijke instanties die 'het woord van Jezus' gaan versprijden..details staan in een ander recent gepost topic
|
![]() |
Ik ga het ook doen
![]() ![]() Ik doe het morgen met 4 vriendinnen van 19.00 vrijdag tot 19.00 zaterdag. Ik heb alleen iets tegen christenlijke organisaties, omdat deze meestal ontwikkelingshulp koppelen aan bekering tot het geloof. Ik weet best dat dit vooroordelen zijn en dat ze heus niet allemaal zo zijn, maar ik heb zoiets van: voorkomen is beter dan genezen. Daarom vast ik met nog een vriendin (die is Joods, ik atheďstisch) voor de Novib, terwijl de anderen 3 wel voor Zip Your Lip vasten. Wij nemen het Zip Your Lip progamma niet helemaal over, maar wij hebben ook besloten om niet te bellen of te smsen en geen internet of tv te gebruiken om de tijd te doden. In plaats daarvan gaan we mediteren (ik vraag me af hoelang we het volhouden) Maar goed, wij zitten dus met z'n vijven en een moeder en een klein broertje in Bunnik in een flat. Het zal vast leuk worden want een van de meiden praat niet meer tegen me, dus dit wordt een hele gezellige dag.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb een keer meegedaan zonder geld op te halen
![]() Was toen de organisator bij ons op school (had ik opeens in m'n schoenen geschoven gekregen ![]() ![]()
||
Citaat:
(Mochten wij helaas ook niet... anders was het nog toffer geweest)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Zip Your Lip tjsa...ikke | 19 | 18-03-2005 18:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
vasten zuurstokjuh | 40 | 25-11-2003 01:14 | |
Games |
beste game-uitspraken... Rufus Lee | 210 | 24-04-2003 16:38 | |
Lifestyle |