Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]RSManiak schreef op 06-04-2003 @ 18:39:
[B]Ey flikkertje ik wil niet lullig doen hoor, maar je leeftijd staat nergens bij...... schaam je ofzo dat je 11 bent? Als ik terug ga naar de basisschool kom ik zeker bij jou in de klas ofniet??
||
Citaat:
Zow en nu weer ontopic, voor zover dat kan ![]() [edit]rare interpunctie[/edit]
||
Citaat:
Uitgelult whahahahaha wat een lul ben jij. Er moet nog veel gebeuren voordat jij mij uitlult. In het echt ben je zo'n stumpertje die alleen in een hoekje zit en bij niemand grote bek mag geven want anders krijgt meneertje klappjes. En moet je je frustatie op het internet afreager. Best wel begrijpelijk. Maar je hebt de verkeerde persoon gekozen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb alleen in die boekjes van do it gezien dat ze best prijzig waren, in ieder geval die reizen waar ik voor keek. Zou als k jou was (als je dat nog niet gedaan hebt) nog even in andere reisgidsen kijken van andere reisorganisaties. Maar over dat schoonmaken weet ik nix, misschien staat dat ook wel in de reisgids?
||
![]() |
Citaat:
En RS das mooi want heb natuurlijk geen zin om daar te staan en dan van ohw moest je ouder zijn :-) P.S. ontopic blijven. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic-171 Nonny | 500 | 11-02-2014 21:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Snel een strakke buik! FreeYourself | 14 | 10-07-2013 11:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied, #53 groovy | 500 | 19-01-2007 09:22 | |
Liefde & Relatie |
Origineelste manier om je vriend(in) te dumpen Dark Elf | 57 | 16-02-2004 05:47 | |
Drugs & Alcohol |
Mijn salvia tripreport (engels) Verwijderd | 28 | 23-09-2002 01:46 |