Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben er vorig jaar al heengeweest maar voor meer informatie verwijs ik je graag naar de studiesite van de KUN: www.gaanstuderen.nl. Hier kan je wel ergens op doorklikken geloof ik. Het is een leuke ervaring en ik kan het je zeker aanraden: door de Voorlichtingsdag wist ik zeker dat ik Nederlands in Nijmegen zou gaan doen en dat weet ik nog steeds
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je echt een keer wilt zien hoe het er op een gewone dag aan toegaat, moet je gewoon 'ns een dag met een student mee de colleges volgen. Heb ik ook twee keer gedaan met vriendinnen van me: gewoon echt bij een hoorcollege zitten, lunchen, etc. dan zie je veel beter hoe het écht is dan die droge introductiepraatjes.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ben toch maar wel naar de opendag toegeweest. De voorlichting Psychologie vond ik niet zo. De studie opzich vond ik niet leuk en de voorlichting vond ik ook slecht. Eerst zo'n filmpje van 20 jaar oud. En toen een niet voorbereide mevrouw die van alles vertelde. Toen nog 5 studenten die de meest domme vragen gingen beantwoorden en ook nog eens allemaal te laat kwamen. Verder ben ik nog naar Pedagogiek geweest, dat was leuk en ook wel een goede voorlichting. Helaas waren de infoboekjes op, maar als het goed is krijg ik die nu thuisgestuurd??
Wie is er nog meer heen geweest? En wat zijn jullie reacties? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Vriendin van me is ook naar psych geweest en vond het ook helemaal niks, verder was ze ook beledigd dat ze zelf hara lunch moest betalen
![]() Wij gaan vrijdag trouwens proefstuderen, dus alle mensen vant forum die vinden dat ze de moeite van het zien waard zijn (denkt aan nare man en waaromniet? ed) sta even bij de ingang klaar oke ![]() ![]() Wat vinden de studenten van Nijmegen trouwens het voordeel van hun universiteit/stad, daar ben ik wel benieuwd naar... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Sorrie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() serieus: 't is voor mij dichtbij, opzich een belangrijk voordeel omdat ik (nog) geen kamer heb, leuke winkel/uitgaansstad, soieso een gezellige stad, gezellige mensen, gezellige school blabla, dit wordt wel een heel standaardverhaal ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben uiteindelijk niet meer geweest... Want het zat vol.... Echt vet veel gezeik, ik had dinsdag gebelt... woensdag gebelt donderdag gebelt... Maar nooit nam er iemand op in Nijmegen... Of het was iemand die me vertelde dat de persoon die ik moest hebben er niet was! Dus ik was vet pissed!! En toen donderdag nam uiteindelijk wel de goede persoon op, om me te vertellen dat ik wel erg laat belde?!?!?!?! En dat het vol zat!!! Dusss.... toen was ik zwaar sjaggie!! En ben ik lekker naar school geweest gister!! FEEST, SLINGERS, CONFETTIE!!!
|
![]() |
|
Ach op zich gaat t ook niet zo omt proefstuderen (je weet toch welke studie je wilt gaan volgen?!) maar meer om dat je even op de campus rondloopt.
De man van pedagogiek was trouwens best...raar ![]() Hij maakte hele rare geluiden (lachen?) en hele rare grapjes (eigenlijk eerst t grapje dus en dan t rare geluid) wat ook wel weer grappig was, we lagen echt in een deuk ![]() Naja je moet natuurlijk niet afgaan op de mannen van pedagogiek als je je studie kiest ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studenten Diergeneeskunde en/of Geneeskunde: ervaringen/opinies? Mirae | 16 | 05-12-2009 17:55 | |
Studeren |
Aangenomen of uitgeloot Snannie | 51 | 15-08-2008 15:41 | |
Studeren |
Geneeskunde Estar | 109 | 05-04-2006 13:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
klassieke talen studie elin | 7 | 11-11-2001 15:14 |