Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2003, 10:21
SexyLady
SexyLady is offline
Ik heb zooo'n megaaa probleem!!!

Ik zal voor het gemak van het begin af aan beginnen..
Afeglopen week zijn we met school in Berlijn geweest het was heel leuk enzo maar de 2e dag merkten we dat er een soort spanning was.... Dat hebben we s'avonds uitgepraat ( we sliepen bij elkaar met zn 5en) Ik d8 er is nix meer aan de hand maar de volgende dag merkte ik dat ik was genegeerd werd en er werd niet echt naar mij geluisterd. Ik heb het erover gehad met 2 van de 4 maar zij wisten niet wat er was. Donderdag was het helemaal erg. Ik had tegen S gezegd dat ik ermee zat van die spanning enzo en zei zou met de 2 andere meiden gaan praten want het lag vooral bij hun. Komt ze terug en wil ze dr niet over praten... Ik helemaal flippen van binnen want ik wist ondertussen dat het over mij ging . Ik had blijkbaar iets verkeerds gedaan maar ik had GEEEEN IDEEE wat dat was.. Mijn aller aller beste vriendin negeerde mij het meest, ze had een grote bek tegen mij terug, negeerde mij echt wel enzo. Dus op de terugweg naar Nederland ( gisteren ) kwamen 2 met mij praten, ze wouden het weer uitpraten. Ik OOk!!! Dus we begonnen... en in een keer hoor ik dat ik heb zitten nepslapen en gewoon wou afluisteren.. Ik sliep wel of niet dat weet ik niet meer maar ik weet bijna zeker dat ik daar lag en gewoon wegdroomde.. En M kreeg best wel veel aand8 van een jongen. En omdat ik ook op een jongen was EEN ANDERE, ging ik ook express veel met zijn vrienden op ( van de jongen die ik leuk vind) Maar zij hebben dat opgevangen als aand8 tekort. omdat M ook veel aand8 kreeg..
En ook zo we waren ik Pottsdam in een heel groot park en er liepen best wel veel jongeren rond. En we gingen beetje 8er de jongens aan. Maar op een gegeven moment had ik er geen zin meer in omdat we telkens op dezelfde plek bleven hangen enzo.. Ik wou gewoon ff beetje rondkijken en NIET achter de JONGENS aan.. Maar wat hoor ik dus op de terugweg.. Dat ik deed alsof alle jongens naar MIJ keken. Dat ik me heel wat voelde enzo...
Ik heb tegen A en S gezegd toen ik heel boos was dat ik d8 dat P ( mijn beste vriendin.. ) zich misschien gewoon heel wat voelde omdat ze zo deed. Maar ik was BOOOS!!! Het floepte er gewoon uit!! Ik meende het niet!!!
Oke haar lag is 5 oktaven gestegen die week maar oke dat kan.

En nu word ik dus van al die dingen beschuldigd.. Als ze het nou hadden gezegd!!! Ik had er echt geen idee van dat ik zo deed.. Volgens mij hebben ze het gewoon verkeerd opgevat maar alle 3 hebben ze het gemerkt en de 4e niet. En zij begrijpt mij ook wel.
Wat moet ik doen???? Ik weet echt niet hoe ik het moet uitpraten want het is er juist alleen maar erger door geworden!

Kunnen jullie mij enig advies geven van hoe ik het moet aanpakken?? En hoe juist niet.. want ik schijn echt alles verkeerd uit te leggen.
Advertentie
Oud 24-05-2003, 10:24
Qamra
Qamra is offline
En wat doet dit op lifestyle?
Oud 24-05-2003, 10:34
Pla
Pla is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 24-05-2003 @ 11:24:
En wat doet dit op lifestyle?
Oud 24-05-2003, 10:36
Verwijderd
faya ouwe
Oud 24-05-2003, 10:37
sterrenhemel
sterrenhemel is offline
ja het is maare een idee hoor, misschien bij liefde en relaties??
Oud 24-05-2003, 11:12
Rrr.
Rrr. is offline
"Voor het gemak"?
Oud 24-05-2003, 11:18
deesmees
deesmees is offline
als je goeie vriendinnen bent maak je om zoiets onbenulligs geen ruzie lijkt mij!
Oud 24-05-2003, 11:18
Faery
Faery is offline
Alleen jongens in je vriendengroep hebben. Dan heb je dit soort gezeik niet, en des te meer aandacht.
Oud 24-05-2003, 12:07
Avelon
Avelon is offline
-ik denk dat deze beter op L&R past ja.
Oud 24-05-2003, 13:10
Verwijderd
Ruzie om jongens? *zucht*
Oud 24-05-2003, 15:40
SexyLady
SexyLady is offline
Woow... had niet in de gaten dat het zo'n lang verhaal is geworden.. Had ook ff geen idee waar ik het moest plaatsten
Naja voor degene die het wel willen lezen.. ?
Oud 24-05-2003, 15:45
PardonMe
PardonMe is offline
Tja ik weet het niet hoor..
Beetje warrig verhaal om eerlijk te zijn.
Maar goed.. Wel een beetje zielig dat die vriendinnen gewoon niet gelijk hebben gezegd dat ze vonden dat je zo achter die jongens aan liep en dat ze het idee hadden dat jij jezelf heel wat vond, maar goed.
Ik denk dat het allemaal een beetje een misverstand is ofzo..
Praat er nog maar een keer over; ga niet bot reageren, ook al zijn zij bot..

Ik weet het ook niet..

Mjah wel een beetje stom om over zoiets zo ontzettend pissed te zijn..
Oud 24-05-2003, 15:47
Gwinnie
Gwinnie is offline
ga gewoon met alle 4 de meiden ff apart praten enleg t uit zoals je t aan ons heb uitgelegd.
laat desnoods je post lezen. als t egte vrienden zijn doen ze nie moeilyk om zoiets tog..
Oud 25-05-2003, 08:58
l00k At Me
l00k At Me is offline
Doe niet zo moelijk, dan zoek je toch gewoon andere vriendinnen.
Oud 25-05-2003, 12:58
G.T.C.
G.T.C. is offline
NOuw, ik vind het nogal een warrig verhaal maar ok. En ook al snap ik niet dat dat jou beste vriendinnen kunnen zijn, omdat ze om zulke kleine dingen al meteen achterdochtig worden en rare opmerkingen gaan maken, zonder jou eerst te vragen het uit te leggen, zal ik toch maar even reageren.

Je zei dat 1 van die vriendinnen jou wel begreep, dus ik zou dan zorgen dat je samen met haar elke vriendin even apart een keer er op aanspreekt. Als je ze allemaal tegelijk het wil uitleggen gaan ze waarschijnlijk toch alleen maar dom zitten doen en als 1 het er niet mee eens is, dan zijn ze het allemaal niet.
Als je het samen met die vriendin die het wel begrijpt uitlegt sta je gewoon wat sterker in je schoenen en komt het allemaal hopelijk wat geloofwaardiger over.

Naja.....en als die vriendinnen dan uiteindelijk zeggen dat ze het snappen maar de volgende dag als groep weer bij elkaar zijn en dan weer zeggen dat ze je maar dom vinden dan zijn ze het gewoon niet waard hoor.
Ik krijg toch echt een beetje zo'n soort gevoel bij dat verhaal van jou. Dat het zulk soort vriendinnen zijn.
Begrijp me niet verkeerd hoor. vrienden daar moet je zuinig op zijn. EN iedereen heeft wel is ruzie. Maar als ze herhaaldelijk zo dom doen, dan zijn het geen echte vrienden joh.

Maar ja.....veel suc6 ermee. EN ik denk dat je in je hart toch wel weet wat je er mee moet doen....
Oud 25-05-2003, 13:56
Loezzel
Loezzel is offline
Pubers....
Oud 25-05-2003, 14:16
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 25-05-2003 @ 14:56:
Pubers....
ben je als 18 jarige geen puber meer dan?
Oud 25-05-2003, 14:25
Multilot
Multilot is offline
fijne vriendinnen.... Ik zou andere gaan zoeken...
Oud 25-05-2003, 22:17
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 25-05-2003 @ 15:16:
Ik niet in ieder geval.
Want als ik mij vergelijk met de meeste mensen van mij leefdtijd ben ik zekker geen puber.
Oud 26-05-2003, 15:00
ikikikikikik
ikikikikikik is offline
siham/sexylady als je het verhaal nou is goed zo vertellen en niet alles om zou draaien dan snappen de mensen misschien meer waarom wij boos zijn!!! en kan je je problemen zelf niet oplossen ofzo heb je daar andere mensen voor nodig..... en dat verhaal klopt geen donder van en dat weet je zelf ook hardstikke goed....je doet net of het helemaaaaal nie aan jou lag maar t lag wel aan jou egt sneu en schijnheilig dat je niet gewoon de waarheid verteld............
Oud 26-05-2003, 15:36
tssssssss
tssssssss is offline
GVD wat ben jij een sneu kind he!! Juh verdraaid gewoon de hele waarheid . De enige rede dat jij hier "het verhaal" schrijft = gewoon omdat juh aand8 te kort hebt!!! Hoe zielig kan een mens zijn he om zich zooo te verlagen. En juh weet egt wel waarom wij zo boos zijn anders bent juh nog dommer dan ik d8. En juh had ons toch nie afgeluisterd........nou wij hebben bewijs dat juh dat egt wel hebt gedaan!!!!! Duss jij moet egt juh bek houden en hiero om medelijden smeken want niemand behalve ons 5e die weten wat er precies = gebeurd. En dat wij dr nu pas 8er zijn wat voor schijnheilige TRUT juh bent dat verbaasd me. Heel veel 2e klasser vinden juh een bitch en ook mensen uit de 3e hebben mensen een hekel aan juh en dan nog zagen we ut nie........dat heb juh goed GESPEELD heur. Maar das dan ook ut enige dat "goed" aan jou iz
Oud 26-05-2003, 15:50
Ninawaves
Ninawaves is offline
Citaat:
tssssssss schreef op 26-05-2003 @ 16:36:
GVD wat ben jij een sneu kind he!! Juh verdraaid gewoon de hele waarheid . De enige rede dat jij hier "het verhaal" schrijft = gewoon omdat juh aand8 te kort hebt!!! Hoe zielig kan een mens zijn he om zich zooo te verlagen. En juh weet egt wel waarom wij zo boos zijn anders bent juh nog dommer dan ik d8. En juh had ons toch nie afgeluisterd........nou wij hebben bewijs dat juh dat egt wel hebt gedaan!!!!! Duss jij moet egt juh bek houden en hiero om medelijden smeken want niemand behalve ons 5e die weten wat er precies = gebeurd. En dat wij dr nu pas 8er zijn wat voor schijnheilige TRUT juh bent dat verbaasd me. Heel veel 2e klasser vinden juh een bitch en ook mensen uit de 3e hebben mensen een hekel aan juh en dan nog zagen we ut nie........dat heb juh goed GESPEELD heur. Maar das dan ook ut enige dat "goed" aan jou iz

ik zal je spelfouten negeren omdat ik in een goede bui ben vandaag
maar daarbij wil ik toch eigenlijk wel graag weten....:
wat voor bewijzen hebben jullie dat jullie afgeluisterd zijn?????
Oud 26-05-2003, 16:02
Megadeth
Megadeth is offline
breezersletten ruzie
Oud 26-05-2003, 16:05
Verwijderd
Oud 26-05-2003, 17:29
SexyLady
SexyLady is offline
Zooo.. ben je beetje opgefokt ofzoooo hahahaha

TAKE A CHILL PILL AND COOL DOWN BITCH!
Advertentie
Oud 26-05-2003, 17:32
Loezzel
Loezzel is offline
Jezus, typ eens gewoon Nederlands en ga je ruzie ergens anders uitvechten
Oud 26-05-2003, 17:34
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 25-05-2003 @ 15:16:
Nee, ik niet meer. Die tijd heb ik gehad. Mn zusje is nu 13 en die zit midden in de pubertijd. Als ik mezelf met haar vergelijk, ben ik al redelijk "volwassen".
Nou jah, volwassen is ook een groot woord
Oud 26-05-2003, 17:35
SexyLady
SexyLady is offline
Citaat:
tssssssss schreef op 26-05-2003 @ 16:36:
Prove it... Met je grote bek
Een paar goeie bewijzen meid !!
Oud 26-05-2003, 17:41
never mind
never mind is offline
haha als ik het zo lees zou ik andere vriendinnetjes gaan zoeken, ik geloof (ookal snap ik er niets van) dat het verhaal dat je hier neergezet hebt wel klopt, mensen komen hier voor een objectieve mening, dan hoef je jezelf niet te verdedigen en zal je dus de waarheid vertellen.

(en aangezien het begrip waarheid nogal moeilijk defineerbaar is (wat is tenslotte nou waar en wat niet?!) zullen je vriendinnetjes (die erg snel een cursus normaal-typen moeten nemen ) wel een andere waarheid beleven en niet openstaan voor jou, dat soort mensen heb je, ze proberen populair te doen en vinden jou waarschijnlijk niet meer aardig omdat ze van andere mensen hebben gehoort dat je niet aardig bent oid (zelf denken is en blijft lastig.... voor sommige mensen)

Zoek nieuwe, normale, vriendinnen.....
Oud 26-05-2003, 17:42
never mind
never mind is offline
Citaat:
Disasterpiece schreef op 26-05-2003 @ 17:05:
[afbeelding]
lol
Oud 26-05-2003, 17:46
Otis
Otis is offline
WAT EEN DRAMA! en het is JE niet JUH! stomme anita's..
Oud 26-05-2003, 18:32
ikikikikikik
ikikikikikik is offline
egt sneu dat je dit via een forum doet... hun weten nie wat er allemaal gebeurd is... en tja.... luister naar ze en zoek normale vriendinnen als je dat zo graag wil.... boeit me niet ik heb ook nog velen andere vriendinnen die ik wel kan vertrouwen ennuh praat er ergens anders over maar niet op een forum shit heej... zwak hoor....
Oud 26-05-2003, 18:32
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
never mind schreef op 26-05-2003 @ 18:41:
haha als ik het zo lees zou ik andere vriendinnetjes gaan zoeken, ik geloof (ookal snap ik er niets van) dat het verhaal dat je hier neergezet hebt wel klopt, mensen komen hier voor een objectieve mening, dan hoef je jezelf niet te verdedigen en zal je dus de waarheid vertellen.

(en aangezien het begrip waarheid nogal moeilijk defineerbaar is (wat is tenslotte nou waar en wat niet?!) zullen je vriendinnetjes (die erg snel een cursus normaal-typen moeten nemen ) wel een andere waarheid beleven en niet openstaan voor jou, dat soort mensen heb je, ze proberen populair te doen en vinden jou waarschijnlijk niet meer aardig omdat ze van andere mensen hebben gehoort dat je niet aardig bent oid (zelf denken is en blijft lastig.... voor sommige mensen)

Zoek nieuwe, normale, vriendinnen.....
you said it
Oud 26-05-2003, 18:35
ikikikikikik
ikikikikikik is offline
sexylady:Zooo.. ben je beetje opgefokt ofzoooo hahahaha

nu lach je maar op school doe je wel anders vaagheid dit heej
Oud 26-05-2003, 18:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
dit zijn geen echte vriendinnen. mijn vriendinnen zullen zoiets nooit bedenken en zeker niet kwaad worden. en ik zou ze ook nooit zoiets flikken (wat er ook geflikt is).

laat ik het zo zeggen: zulke situaties zullen bij ons nooit voorkomen.
Oud 26-05-2003, 18:36
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
ikikikikikik schreef op 26-05-2003 @ 19:32:
egt sneu dat je dit via een forum doet... hun weten nie wat er allemaal gebeurd is... en tja.... luister naar ze en zoek normale vriendinnen als je dat zo graag wil.... boeit me niet ik heb ook nog velen andere vriendinnen die ik wel kan vertrouwen ennuh praat er ergens anders over maar niet op een forum shit heej... zwak hoor....
Jij reageert toch ook op haar via dit forum?
Lekker lullig van jou dat je haar zo vernedert tov van de anderen hier op het forum!
Jullie moeten het gewoon uitvechten buiten dit forum
In feite ben jij dus net zo zwak als de topicstarter!
Oud 26-05-2003, 18:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 26-05-2003 @ 19:36:
Jij reageert toch ook op haar via dit forum?
Lekker lullig van jou dat je haar zo vernedert tov van de anderen hier op het forum!
Jullie moeten het gewoon uitvechten buiten dit forum
In feite ben jij dus net zo zwak als de topicstarter!
inderdaad, met zo'n mening heb je hier niets op t forum te zoeken.
Oud 26-05-2003, 18:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Volgens mij weet iedereen nu op die school van die ruzie en gaan ze alles hier zitten lezen. Ik begin de humor er wel van in te zien
Oud 26-05-2003, 18:42
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Disasterpiece schreef op 26-05-2003 @ 17:05:
[afbeelding]
Die hebben gele tanden !!!!!!!!!!! Jsus....echt niet normaal
Oud 26-05-2003, 18:44
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 26-05-2003 @ 19:36:
dit zijn geen echte vriendinnen. mijn vriendinnen zullen zoiets nooit bedenken en zeker niet kwaad worden. en ik zou ze ook nooit zoiets flikken (wat er ook geflikt is).

laat ik het zo zeggen: zulke situaties zullen bij ons nooit voorkomen.
ik denk ook eerder dat het van die huppelkutjes zijn die alles doen om maar zo populair mogelijk over te komen....
Oud 26-05-2003, 20:55
tssssssss
tssssssss is offline
GROTE BEK HE........maar op school = ut wel anders. Dan ren juh jankend weg bij ons. Juh durf ut gewoon nie recht in ons gezicht te zeggen dan maar hier egt zoo schijnheilig he egt WALGELIJK gewoon.....nu ben ik pas egt boos. Als juh egt zo'n grote bek het dan moet juh ut ook op school doen. I HATE YOU 4-life BITCH
Oud 26-05-2003, 21:31
SexyLady
SexyLady is offline
Wrom denk je dat ik jankte STUPID HOOO
Ik d8 ff dat jullie mijn vriendinnen waren NOT!!!!
Leef maar in je eigen droomwereld en kom aub!!! niet meer in de mijne voor.
En ik ga ckers niet zo laag zinken als jullie hebben gedaan door belachelijke dingen te zeggen want als ik daarover begin ben ik nog lang niet klaar.
Oud 26-05-2003, 21:39
ikikikikikik
ikikikikikik is offline
wie zegt er hier nou belachelijke dingen jij tog cker...kom op heej dit kan je tog op een andere manier zeggen dan op een forum maar dan weet je niet zo goed wat je moet zeggen he.... oke zo kan t ook hoor k vin t nie erg om t hier op te zetten k ben egt boos !!! denk maar nie dat ik jou nog als vriendin wil!!! en ik zit er egt nie meer dat we ruzie hebben de enige die er mee zit ben jij!! je kan trouwens wel goed liegen.... en ff over je msn naam... denk je nou egt dat WIJ jaloers op JOU zijn hahahahhahahahhahahahhahahaha laat me nie lachuh joh!!!!
Oud 26-05-2003, 22:12
SexyLady
SexyLady is offline
HAHAHAHA WAAROM VOEL JE JE DAN ZOOOO AANGESPROKEN!!! JE BENT MIJ WERELD NIET!!! how stupid!! ( TSSSSS )
Oud 26-05-2003, 22:14
never mind
never mind is offline
De topicstartser is absoluut niet zwak, hoewel ik haar waarsch. IRL niet zou mogen geef ik haar volkome gelijk, ze zit met een ruzie en vraagt hier om advies,

alleen voor haar onnozele "vriendinnen" die niks minder belangrijk vinden dan populariteit... k weet gewoon niet wat ik er van moet zeggen, k verbaas me elke keer weer over dit soort mensen bah, hoe kan iemand nou zó weinig intelligentie & gevoel hebben nog een keer 'bah'.

Als ik het de topicstartser was zou ik snel een andere vriendenclub nemen..

Bahbahbah waarom erger ik me zo dood aan dit topic
Oud 26-05-2003, 22:24
SexyLady
SexyLady is offline
Citaat:
never mind schreef op 26-05-2003 @ 23:14:
De topicstartser is absoluut niet zwak, hoewel ik haar waarsch. IRL niet zou mogen geef ik haar volkome gelijk, ze zit met een ruzie en vraagt hier om advies,

ghehehe niet meer!!! IK WEER WEL WAT IK MOET DOEN NU

alleen voor haar onnozele "vriendinnen" die niks minder belangrijk vinden dan populariteit...

ZE DENKEN DAT ZE DAT KUNNEN WORDEN

k weet gewoon niet wat ik er van moet zeggen, k verbaas me elke keer weer over dit soort mensen bah, hoe kan iemand nou zó weinig intelligentie & gevoel hebben nog een keer 'bah'.

zulke mensen worden : DOMME MENSEN genoemd..

Als ik het de topicstartser was zou ik snel een andere vriendenclub nemen..

HEB IK AL

Bahbahbah waarom erger ik me zo dood aan
dit topic
Oud 26-05-2003, 22:29
confabulatie
confabulatie is offline
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

sorry kan alleen maar lachen om dit stomme gelul....
Oud 27-05-2003, 14:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wat een zieke kinderen zeg beetje ruzie lopen maken op een forum, en dan ook nog eens om niets...
dit topic heeft weinig zin zo...
Oud 27-05-2003, 14:59
snarl
snarl is offline
ahw. wat óngelofelijk schattig, dit topic.
Oud 27-05-2003, 15:07
SexyLady
SexyLady is offline
Sorry pPeepzZz had gister nix te doen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten