Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nou jah, volwassen is ook een groot woord ![]()
||
![]() |
Citaat:
Een paar goeie bewijzen meid !! |
![]() |
|
haha als ik het zo lees zou ik andere vriendinnetjes gaan zoeken, ik geloof (ookal snap ik er niets van) dat het verhaal dat je hier neergezet hebt wel klopt, mensen komen hier voor een objectieve mening, dan hoef je jezelf niet te verdedigen en zal je dus de waarheid vertellen.
(en aangezien het begrip waarheid nogal moeilijk defineerbaar is (wat is tenslotte nou waar en wat niet?!) zullen je vriendinnetjes (die erg snel een cursus normaal-typen moeten nemen ) wel een andere waarheid beleven en niet openstaan voor jou, dat soort mensen heb je, ze proberen populair te doen en vinden jou waarschijnlijk niet meer aardig omdat ze van andere mensen hebben gehoort dat je niet aardig bent oid (zelf denken is en blijft lastig.... voor sommige mensen) Zoek nieuwe, normale, vriendinnen.....
|
![]() |
egt sneu dat je dit via een forum doet... hun weten nie wat er allemaal gebeurd is... en tja.... luister naar ze en zoek normale vriendinnen als je dat zo graag wil.... boeit me niet ik heb ook nog velen andere vriendinnen die ik wel kan vertrouwen ennuh praat er ergens anders over maar niet op een forum shit heej... zwak hoor....
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Lekker lullig van jou dat je haar zo vernedert tov van de anderen hier op het forum! Jullie moeten het gewoon uitvechten buiten dit forum In feite ben jij dus net zo zwak als de topicstarter!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
GROTE BEK HE........maar op school = ut wel anders. Dan ren juh jankend weg bij ons. Juh durf ut gewoon nie recht in ons gezicht te zeggen dan maar hier egt zoo schijnheilig he egt WALGELIJK gewoon.....nu ben ik pas egt boos. Als juh egt zo'n grote bek het dan moet juh ut ook op school doen. I HATE YOU 4-life BITCH
|
![]() |
|
![]() |
Wrom denk je dat ik jankte STUPID HOOO
Ik d8 ff dat jullie mijn vriendinnen waren NOT!!!! Leef maar in je eigen droomwereld en kom aub!!! niet meer in de mijne voor. En ik ga ckers niet zo laag zinken als jullie hebben gedaan door belachelijke dingen te zeggen want als ik daarover begin ben ik nog lang niet klaar. |
![]() |
|
![]() |
wie zegt er hier nou belachelijke dingen jij tog cker...kom op heej dit kan je tog op een andere manier zeggen dan op een forum maar dan weet je niet zo goed wat je moet zeggen he.... oke zo kan t ook hoor k vin t nie erg om t hier op te zetten k ben egt boos !!! denk maar nie dat ik jou nog als vriendin wil!!! en ik zit er egt nie meer dat we ruzie hebben de enige die er mee zit ben jij!! je kan trouwens wel goed liegen.... en ff over je msn naam... denk je nou egt dat WIJ jaloers op JOU zijn hahahahhahahahhahahahhahahaha laat me nie lachuh joh!!!!
|
![]() |
|
De topicstartser is absoluut niet zwak, hoewel ik haar waarsch. IRL niet zou mogen geef ik haar volkome gelijk, ze zit met een ruzie en vraagt hier om advies,
alleen voor haar onnozele "vriendinnen" die niks minder belangrijk vinden dan populariteit... k weet gewoon niet wat ik er van moet zeggen, k verbaas me elke keer weer over dit soort mensen bah, hoe kan iemand nou zó weinig intelligentie & gevoel hebben ![]() Als ik het de topicstartser was zou ik snel een andere vriendenclub nemen.. Bahbahbah waarom erger ik me zo dood aan dit topic ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je beste vriendin? mirtejong | 2 | 23-11-2015 17:45 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriendin is boos AnoniempjeKaas | 10 | 20-07-2013 00:56 | |
Liefde & Relatie |
M'n beste vriendin & vriendje hadden eerst ook... melissava | 9 | 29-04-2009 15:08 | |
Liefde & Relatie |
de broer van mn beste vriendin lekkerrr | 10 | 27-06-2002 21:43 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met mn beste vriendin om haar vriend georgie | 8 | 20-05-2002 19:40 | |
De Kantine |
Hoe reageer jij op ruzie? Frida | 33 | 05-05-2002 11:02 |