Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 18:01
l00k At Me
l00k At Me is offline
Er was al een topic met het zelfde onderwerp.

Maar dit gaat niet over hetzelfde als die andere topic.
Ik had een paar vragen over oogcontact:

1 Er kijken redelijk wat meisjes naar me soms nog opvallend maar meestal niet heel opvallend, doen ze dat omdat ze me aantrekkelijk vinden of denk ik maar dat ze kijken en ben ik gewoon hartstikke achterdochtig?

2 Hoe kan je het beste reageren op oogcontact?

3 Hoe kan je uit oogcontact concluderen of iemand je leuk vind?

4 Stel dat ik mezelf voorstel erop af te gaan, wat zou dan me beste openingszin zijn?

5 Hoe groot is de kans dat iemand die je kijkt je intressant vindt?

Het klinkt misschien allemaal wanhopig en onzekker, maar ik ben gewoon wel nieuwsgierig voordat ik weer iets doms doen omdat iemand naar me kijkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 18:02
Miss Helena
Miss Helena is offline
Als iemand naar je kijkt, wil dat lang niet altijd zeggen dat ze je leuk vinden. Hou daar iig rekening mee voordat je op iemand afstapt
Oud 26-05-2003, 18:08
Loezzel
Loezzel is offline
Ik moet zeggen dat ik regelmatig oogcontact met jongens op zoek. Dat gaat eigenlijk onbewust. Ik vind het nogal leuk om om me heen te kijken, naar alle mensen op straat. Ik merk vaak dat ik dan oogcontact met jongens heb. Dat ze me aankijken: heey, zou jij me leuk vinden?
Jah shit, klinkt een beetje dom. Maar ik maak dus onbewust oogcontact, maar zoek er eigenlijk helemaal nix achter. Dat komt ook wel omdat ik al een vriend heb.
Ik moet wel zeggen. Als ik merk dat ik oogcontact heb, kijk ik weg. Ik wil geen valse hoop geven, zeg maar. Als een meisje je blijft aankijken, zit er misschien wel iets achter. Dan moet jij dus ook gewoon naar dat meisje blijven kijken. Kijken hoe ze daarop reageert.
Openingszinnen zijn altijd shit, vooral als je gaat bedenken wat je het beste kunt zeggen. Gewoon op dat moment pas wat zeggen, het moet er spontaan uitkomen. Makkelijker gezegd, dan gedaan, dat weet ik, maar er is niets ergers dan van die standaard ingestudeerde openingszinnen!
Als degene blijft kijken of rood wordt en zich van je af draait, is de kans groot dat diegene je leuk vindt. Maar dat geldt natuurlijk niet bij iedereen zo!
Het is en blijft een kwestie van inschatten en dat kan wel eens verkeerd uitpakken....
Oud 26-05-2003, 19:42
sopsgloss
sopsgloss is offline
1. dit kan natuurlijk verschillende redenen hebben er zijn 2 verschillende oorzaken : A : je bent leuk B : je bent niet leuk maar lelijk en dus grappig om naar te kijken

2. terugkijken bij leuke mensen en anders niet natuurlijk

3. als je niet uitgelachen word maar als er gewoon naar je gekeken word duidelijke zaak

4. die moet je niet van te voren bedenken dan kom je met zo'n slappe die verzin je ter plekke of je zegt gewoon heeeeej jij bent leuk!!!!

5. die is bij knappe mensen 46.87 % en bij lelijke 0.17564%

suc6 dermee
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 19:48
G.T.C.
G.T.C. is offline
iedereen kijkt.....

Of je nou lelijk bent of kanp. Als je knap bent kijken ze naar je omdat je zo'n lief koppie hebt. ben je lelijk, dan kijken ze naar dat gekke hoofd van je.
Als iemand serieus wat in je ziet merk je dat als jij ook naar haar gaat kijken en zei snel haar hoofd wegdraait. Jij draait je hoofd ook maar weer weg, en zij begind weer te kijken. And so on, and so on.....

Maar in 9 van de 10 gevallen moet je er gewoon niks achter zoeken
Oud 26-05-2003, 21:21
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 26-05-2003 @ 19:02:
Als iemand naar je kijkt, wil dat lang niet altijd zeggen dat ze je leuk vinden. Hou daar iig rekening mee voordat je op iemand afstapt
Ik stap bijna nooit op iemand af maar ik vroeg het me gewoon af.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:28
l00k At Me
l00k At Me is offline
Ok allen als ze echt opvallend zit te kijken.
Ik zou het onthouden.
thx
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:34
Verwijderd
1 Er kijken redelijk wat meisjes naar me soms nog opvallend maar meestal niet heel opvallend, doen ze dat omdat ze me aantrekkelijk vinden of denk ik maar dat ze kijken en ben ik gewoon hartstikke achterdochtig?
Ze vinden je mooi, of interessant, of afschuwelijk, of leuk, of ze vinden zoiets van degene naast je, of ze kijken zomaar een kant op en daar sta jij dan toevallig.

2 Hoe kan je het beste reageren op oogcontact?
Terugkijken. Niet staren. Even wegkijken, na een tijdje controleren of de ander nog steeds kijkt, blijven kijken of de ander nog steeds kijkt. Zo ja, glimlachen. Glimlacht diegene terug, dan zal hij/zij het in elk geval niet érg vinden als je naar hem/haar toe gaat. Of diegene het ook léúk vindt dat je naar hem/haar toe gaat, merk je vanzelf wel.

3 Hoe kan je uit oogcontact concluderen of iemand je leuk vind?
Leuk vinden is meer dan je kunt zien op het eerste gezicht. Dit kun je dus nooit concluderen.

4 Stel dat ik mezelf voorstel erop af te gaan, wat zou dan me beste openingszin zijn?
Verschilt per persoon. Je kunt je gewoon voorstellen en zeggen 'goh, je leek me wel interessant', je kunt ook meteen met een grap aankomen, of iets over de omgeving zeggen. Bedenk gewoon wat jíj graag zou horen van iemand die op je af stapt.

5 Hoe groot is de kans dat iemand die je kijkt je intressant vindt?
Dat ligt er maar net aan of diegene vol afgrijzen en walging naar je staart, of dat diegene vriendelijk en geďnteresseerd naar je kijkt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 08:05
l00k At Me
l00k At Me is offline
[QUOTE]sarahbressers schreef op 26-05-2003 @ 22:34:

Ze vinden je mooi, of interessant, of afschuwelijk, of leuk, of ze vinden zoiets van degene naast je, of ze kijken zomaar een kant op en daar sta jij dan toevallig.

Ze kijken wel naar naar mij, het is vooral als ik in mijn eentje loopt.
Meestal wordt er vragend gekeken, zo zie ik dat teminste.

Terugkijken. Niet staren. Even wegkijken, na een tijdje controleren of de ander nog steeds kijkt, blijven kijken of de ander nog steeds kijkt. Zo ja, glimlachen. Glimlacht diegene terug, dan zal hij/zij het in elk geval niet érg vinden als je naar hem/haar toe gaat. Of diegene het ook léúk vindt dat je naar hem/haar toe gaat, merk je vanzelf wel.
Soms blijf ik staren, maar opzich lukt het wegkijken en controleren altijd wel.
Het probleem is denk ik een beetje dat ik niet veel moed heb om er op af te gaan.
Teminste als ik hun ook leuk vindt.
Het is eigelijk ook zo dat ik meestal begin met het oogcontact, omdat ik het zo makkelijk vind geworden om te doen.
Ik heb na verband van oogcontact 1 keer een ja gekregen en 1 keer een nee.
Bij die tweede begon ik het oogcontact.
Nou zal je denken dat ik wat ervaring heb, maar bij die ja, ging ik eerst heel veel drinken voordat ik moed genoeg had en bij die nee probeerde iemand anders het voor me te regelen.

Dat ligt er maar net aan of diegene vol afgrijzen en walging naar je staart, of dat diegene vriendelijk en geďnteresseerd naar je kijkt.
Ze kijken meestal vragend, achtigdochtig en soms vriendelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:31
Verwijderd
Als je iets niet durft, is moed indrinken geen goede optie... het beste kun je gewoon je over je angst heen zetten (klinkt makkelijker dan het is, ik weet het, maar toch doen) en tóch meteen op haar af stappen. Maakt niet uit als ze ziet dat je het eng vindt, dat is juist vertederend. Als je vaak iets doet dat je niet durft, dan leer je vanzelf om het wél te durven.
Als je jezelf moed indrinkt, kun je namelijk dronken raken, en dronkenheid kan heel goed een afknapper zijn
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 12:25
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Als je jezelf moed indrinkt, kun je namelijk dronken raken, en dronkenheid kan heel goed een afknapper zijn.
Dat weet ik daar ben ik wel eens de fout ingegaan.
Ik vertoon al raar gedrag en met alcohol wordt dat alleen maar erger.
Wat me ook opvalt is dat ik onaantrekkelijke meisjes aantrekt, ik stel geen hoge eisen hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:57
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 28-05-2003 @ 13:25:
Dat weet ik daar ben ik wel eens de fout ingegaan.
Ik vertoon al raar gedrag en met alcohol wordt dat alleen maar erger.
Wat me ook opvalt is dat ik onaantrekkelijke meisjes aantrekt, ik stel geen hoge eisen hoor.
tja, das minder! maar ach, er zijn genoeg jongens die helemaal geen meisjes aantrekken
Oud 29-05-2003, 19:32
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 26-05-2003 @ 19:08:
Ik moet zeggen dat ik regelmatig oogcontact met jongens op zoek. Dat gaat eigenlijk onbewust. Ik vind het nogal leuk om om me heen te kijken, naar alle mensen op straat. Ik merk vaak dat ik dan oogcontact met jongens heb. Dat ze me aankijken: heey, zou jij me leuk vinden?
Jah shit, klinkt een beetje dom. Maar ik maak dus onbewust oogcontact, maar zoek er eigenlijk helemaal nix achter. Dat komt ook wel omdat ik al een vriend heb.
Ik moet wel zeggen. Als ik merk dat ik oogcontact heb, kijk ik weg. Ik wil geen valse hoop geven, zeg maar. Als een meisje je blijft aankijken, zit er misschien wel iets achter. Dan moet jij dus ook gewoon naar dat meisje blijven kijken. Kijken hoe ze daarop reageert.
precies mijn woorden!
Reageren

Regels voor berichten