Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik zie wel het verschil bij onbewust kijken en bewust kijken, nouja na langere tijd heb je dat wel in de gaten. |
![]() |
|||
Citaat:
Nee, het is niet mijn bedoeling om mensen voor lul te zetten.. Maar je ziet soms mensen in een disco bijvoorbeeld waarvan je denkt ''dat kan echt niet''.. Als een stelletje bv overdreven klef bezig is, of als iemand echt heel maf aan het dansen is.. Tja dan blijf je wel eens kijken ja.. Het is niet de bedoeling om door oogcontact iemand voor lul te zetten hoor! Dat zou ik niet doen.. ![]() Citaat:
Maar ja, als iemand wanhopig op zoek is naar een meisje/jongen, dan wil je alles nog al eens anders opvatten dan dat ze werkelijk bedoeld zijn.. Of iemand die weinig ervaring met flirten heeft, die ziet het misschien niet meteen.. @l00k At Me; je moet er dus juist voor zorgen dat je de aandacht van die meisjes vast weet te houden en ze ''nieuwsgierig'' maken.. Blijf kijken, of kijk even weg, maar zoek vervolgens weer oogcontact.. Probeer hun interesse te wekken.. Misschien komen ze op jouw af, en anders zou jij eens naar hen toe kunnen gaan..
Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 16:33. |
![]() |
|||
PardonMe schreef op 01-07-2003 @ 17:30:
Citaat:
Of het is onduidelijk wanneer iemand zit te flirten of het niet gewoon voor aandacht is. Citaat:
Volgens mij moeten de jongens altijd er op afstappen en niet de meiden, toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Oogcontact FreddieCapibara | 4 | 07-12-2015 19:16 | |
Liefde & Relatie |