Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 14:07
l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik heb best vaak oogcontact met meisjes, maar het lukt me meestal niet om hun aan te blijven kijken, en daardoor denken zij misschien wel dat ik niet geintresseerd ben, wat ik dus wel ben.
Nou is mij vraag wat ik precies met oogcontact moet doen, want ik weet echt niet hoe ik er op moet reageren.
FF wat tips>?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2003, 14:11
pessimistje
pessimistje is offline
Uit oogcontact kun je niets uit concluderen, meisjes maken met heel veel jongens oogcontact om hun eigen zelfvetrouwen ermee te verhogen.
Dus ik zou zeggen, kijk gewoon een andere kant op en niet naar hun zodat jij ze geen aandacht geeft die zij willen en jijzelf ook geen onzekerheid hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:32
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz.. Volgens mij heb jij interesse in alles wat maar even naar jou kijkt..

Maar goed.. als je denkt dat zij ook daadwerkelijk interesse in jou hebben zou ik gewoon een beetje flirten, eerst kijken..
(ondertussen in de gaten houden of ze hierop reageert; kijkt ze terug, kijkt ze weg)
Tja en als je echt met haar in contact wilt komen moet je toch op haar afstappen denk ik; raap al je moed bij elkaar en go for it.

Dat je oogcontact hebt wil niet altijd betekenen dat een meisje ook echt geinteresseerd is overigens..
Oud 01-07-2003, 14:36
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 01-07-2003 @ 15:32:
Dat je oogcontact hebt wil niet altijd betekenen dat een meisje ook echt geinteresseerd is overigens..
Inderdaad: Het is namelijk vaak zo dat meiden dit doen om wat meer zekerheid te krijgen over hun eigen uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:37
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 01-07-2003 @ 15:32:
hmzz.. Volgens mij heb jij interesse in alles wat maar even naar jou kijkt..
Waarom kijken ze anders, als ze niet eens intresse hebben?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:42
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 01-07-2003 @ 15:37:
Waarom kijken ze anders, als ze niet eens intresse hebben?
och als ik uit ga kijk ik ook wel eens om me heen, of ik sta onbewust naar iemand te kijken..
Mensen kijken is geweldig, natuurlijk kijk je ook naar leuke jongens, maar soms kijk je ook naar de mensen die zichzelf lekker voor lul zetten...
Oud 01-07-2003, 15:34
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 01-07-2003 @ 15:42:
och als ik uit ga kijk ik ook wel eens om me heen, of ik sta onbewust naar iemand te kijken..
Mensen kijken is geweldig, natuurlijk kijk je ook naar leuke jongens, maar soms kijk je ook naar de mensen die zichzelf lekker voor lul zetten...
Nou ik zet mezelf niet voor lul, of is het juist de bedoeling om iemand daarmee voor lul te zetten?
En ik zie wel het verschil bij onbewust kijken en bewust kijken, nouja na langere tijd heb je dat wel in de gaten.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:30
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 01-07-2003 @ 16:34:
Nou ik zet mezelf niet voor lul, of is het juist de bedoeling om iemand daarmee voor lul te zetten?

Nee, het is niet mijn bedoeling om mensen voor lul te zetten.. Maar je ziet soms mensen in een disco bijvoorbeeld waarvan je denkt ''dat kan echt niet''.. Als een stelletje bv overdreven klef bezig is, of als iemand echt heel maf aan het dansen is.. Tja dan blijf je wel eens kijken ja..
Het is niet de bedoeling om door oogcontact iemand voor lul te zetten hoor! Dat zou ik niet doen..

Citaat:

En ik zie wel het verschil bij onbewust kijken en bewust kijken, nouja na langere tijd heb je dat wel in de gaten.
ja dat klopt wel..

Maar ja, als iemand wanhopig op zoek is naar een meisje/jongen, dan wil je alles nog al eens anders opvatten dan dat ze werkelijk bedoeld zijn.. Of iemand die weinig ervaring met flirten heeft, die ziet het misschien niet meteen..

@l00k At Me; je moet er dus juist voor zorgen dat je de aandacht van die meisjes vast weet te houden en ze ''nieuwsgierig'' maken.. Blijf kijken, of kijk even weg, maar zoek vervolgens weer oogcontact.. Probeer hun interesse te wekken.. Misschien komen ze op jouw af, en anders zou jij eens naar hen toe kunnen gaan..

Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:39
pessimistje
pessimistje is offline
PardonMe schreef op 01-07-2003 @ 17:30:

Citaat:
Maar ja, als iemand wanhopig op zoek is naar een meisje/jongen, dan wil je alles nog al eens anders opvatten dan dat ze werkelijk bedoeld zijn.. Of iemand die weinig ervaring met flirten heeft, die ziet het misschien niet meteen..

Of het is onduidelijk wanneer iemand zit te flirten of het niet gewoon voor aandacht is.

Citaat:
je moet er dus juist voor zorgen dat je de aandacht van die meisjes vast weet te houden en ze ''nieuwsgierig'' maken.. Blijf kijken, of kijk even weg, maar zoek vervolgens weer oogcontact.. Probeer hun interesse te wekken.. Misschien komen ze op jouw af, en anders zou jij eens naar hen toe kunnen gaan..

Volgens mij moeten de jongens altijd er op afstappen en niet de meiden, toch?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:40
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 01-07-2003 @ 17:39:

Volgens mij moeten de jongens altijd er op afstappen en niet de meiden, toch?
Van wie moet dat...?
Oud 01-07-2003, 16:43
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 01-07-2003 @ 17:40:
Van wie moet dat...?
Bij mij wordt wel oogcontact gezocht, maar ik wordt daarna nooit aangesproken, kan ook zijn dat ik het oogcontact niet in stand kan houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten