![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tja, probleem is alleen dat ze zelf heel graag wil en er klaar voor meent te zijn. Ik weet dat ze vroeger nogal slecht behandelt was door een ex-vriendje die haar 'bijna' verkracht had. Ze wilt er alleen niet veel over praten en als ik iets te ver doorvraag klapt ze helemaal dicht.
|
![]() |
||
Citaat:
anyway, heb je al aan haar gevraagd waarom ze zo bang wordt? ik denk trouwens ook dat jullie er teveel mee bezig zijn op een manier van 'oké, nu gaat het gebeuren' en dat er dan teveel druk op staat. laat het even varen en kijk dan of het niet een keer vanzelf gebeurt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontspannen, echt echt echt ontspannen. Dus zorg voor een rustige omgeving waar zij zich op haar gemakt voelt. Zorg voor goed voorspel, zodat ze goed nat wordt. Missionaris kan handig zijn, maar zorg er dan voor dat ze iets onder haar billen kan leggen zodat ze haar bekken meer kantelt; dan is de weg naar binnen wat makkelijker en ook voor haar minder pijnlijk. Ga niet rammen, want dat werkt niet, probeer haar eerst eens te vingeren, ga dan met je penis zachtjes tegen haar vagina aan, probeer een beetje naar binnen te gaan, maar laat haar vooral het tempo bepalen en ook hoe ver je gaat. Ik noem het altijd 'aankloppen'; dus ga tegen haar vagina aan en dan weer een beetje terug, dan weer er tegen aan, dan weer terug, op een gegeven moment kan je proberen steeds iets bij haar naar binnen te gaan, maar nogmaals; ga niet rammen.
Als missionaris niet lukt omdat zij het moeilijk vindt om in die houding controle te nemen, dan kun je proberen of het werkt als zij op jou gaat zitten. Die houding is voor haar misschien wel wat spannend, maar ze heeft dan veel meer controle en kan zelf ook de juiste houding vinden door bv. wat rechterop te gaan zitten of juist wat meer naar voren/achteren te buigen. (En die spieren kan je vrij onbewust aanspannen, dus het kan best dat ze het echt heel graag wil, maar dat het gewoon nog niet lukt omdat ze toch nog niet ontspannen genoeg is. Daarom ook rustig blijven proberen. Lukt het niet? Maak er dan geen big deal van; doe wat anders, en probeer het een andere keer nog eens.) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
eerste ontmaagding lukt niet echt Anoniempjeeeee | 10 | 17-01-2010 22:55 | |
Seksualiteit |
Pijn bij ontmaagding? trophus | 19 | 06-09-2007 10:13 | |
Seksualiteit |
Probleempjes FayLa32 | 16 | 05-03-2004 19:26 | |