Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *aplaus*
||
Citaat:
Edit: uit de toon*
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 17:08. |
![]() |
|
![]() |
Ja ik hou van Justin Timberlake.
Maar daar gaat het denk ik niet over. Oja ik val op een superhippe player-jongen. En daar gaat het dacht ik ook niet over. Verder loop ik in vanalles dus dan kan ik niet zeggen of het bij mn lifestyle past. Maar mensen verwachten dingen niet van mij, die wel zo zijn. Bier drinken. Van puntschoenen houden. Op dirrrty dansen. Het past niet bij mn lifestyle, maar echt dingen kopen ![]()
||
Citaat:
![]() ik vindt hockeyfeestjes wel leuk. ik maak me wel s niet op ? ik vind nette kleding ook leuk? ik weet het eigenlijk niet.
||
Citaat:
![]() ![]() Ehm verder? Ik hou wel van dure kleren soms en aangezien ik best links georiënteerd ben ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Meestal draag ik simpele donkere kleding, met bandshirtje enzo.
Maar de laatste tijd koop ik steeds vaker nette dingen. polo's had ik altijd al wel, maar die waren donker of met streepjes. Heb pas een nette witte kekocht. Ook een schouderloos topje. Heb ook 2 rokken ![]() ![]() Maar dat is meer verandering van stijl denk ik, ook al draag ik nog net zo vaak mn oude kleding. Is ook leuk om te combineren. DUs het is niet zozeer iets kopen dat uit de boot valt zomaar, maar met een doel, verandering. Verder koop ik bijna nooit hele rare dingen. |
![]() |
|
ik hou van jongens in pak.
ik heb 2 korte rokjes en 1 halflange of lange rok. (die ik niet echt aan durf) ik heb een strakke spijkerbroek (die ik ook niet vaak draag) en ik ga volgende week een mantelpakje kopen. maar dan wel een leuke. ik weet niet. er zijn zoveel dingen die niet bij een bepaalde stijl horen die ik toch draag. maar ik zie er ook wel heel vaak anders uit. eigelijk.
|
Ja, ik val op de netheid zelve: Harrison Ford.
En op Chris Pontius, die eigenlijk alles heeft waar ik op afknap. (Hij is bruin, gespierd, klein, heeft bruine ogen en draagt strings. Maar ach, bij hem staat 't. ![]() En ik pas wel eens roze dingetjes, terwijl ik normaal alleen zwart draag. En ik heb tuttige zomerschoenen met hakken. Ik koop korte plooirokjes, maar dat is omdat ik die, voordat ze in de mode kwamen, nergens kon vinden. Hetzelfde met strakke camobroeken. En, most of all: ik vind lang haar bij jongens meer een afknapper dan een vereiste geworden. Er zijn uitzonderingen, maar die zijn sowieso ouder dan 25.
|
ik heb niet echt een ding wat totaal anders is dan de rest ik merk wel dat mn stijl sowieso meer verandert, ik word wat meer meisje ipv alleen maar grote capuchontruien en wijde broeken zijn het ook nog wel rokjes en roze dingetjes enzo..
|
Uhm...nee.....ik heb mezelf nog niet in een hokje geplaatst dus zijn er ook geen dingen die niet in dat hokje passen.
Als ik t leuk vindt doe ik het. Ik heb nu bijv. een broek aan die best wijd is met van die sliertjes eraan. Alleen is deze wat beter in mijn smaak dan de versie die de gemiddelde persoon op straat aanheeft(van dit type broek). En sommigen vinden het niet bij me passen...."Ben je nu alto geworden?" en "Dat is toch voor meisjes" of opmerkingen van gelijke strekking heb ik al naar m'n hoofd gehad op m'n school.... Maar t boeit niet.....de mensen die dat zeggen daarvan maakt het me niet uit wat ze zeggen.("Als ik me afvroeg wat jij ervan zou vinden had ik het wel gevraagd voordat ik het zou kopen") en de mensen waarvan ik het me enigzins zou aantrekken hebben niks negatiefs gezegd(en wij geven altijd commentaar op elkaars kleding als het niet goed is)
|
hmm...als je mij alleen zou beoordelen op mijn uiterlijk, zou men zeggen dat ik een goth ben, dus ik pas nu even voor de gemakkelijkheid in het gothic-hokje , en ik doe ik wel eens iets wat niet in dat hokje past...
...Ik geil namelijk op kakkers ![]()
|
vaag!
Als je iets koop, koop je het toch omdat je het leuk/mooi/handig vind? Je moet gewoon kopen wat je zelf handig vind en dat maakt het toch ook nie uit of het bij je lifestyle past en dan hoort het toch eigelijk ook bij j lifestyl? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hmz, ik heb eh... zown gestreept truitje met een wit kraagje (beetje kak truitje) Maar gecombineerd met een wijde broek past t weer wel met wat ik normaal draag... Ik denk eigenlijk niet echt dat ik een vaste stijl heb... Er hangen nl. fluwelen zwarte lange rokken in mn kast, overseas skatebroeken, maar ook rokjes tot net over de knie en strakke spijkerbroeken...
Ik hoor ook regelmatig dat ik "veel gezichten" heb... (waar dat op slaat?? ) Maar verder ben ik t wel met McLaren's eerste post eens ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Past jouw huis/kamer bij jouw lifestyle? Verwijderd | 23 | 28-07-2010 10:02 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Lifestyle |
Old Skool -- Lifestyle battle Verwijderd | 155 | 14-11-2002 21:27 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 | |
Lifestyle |
Veranderen van lifestyle... miss_sunshinegirl | 36 | 17-08-2002 11:56 |