Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook heel verlegen, en ben ook niet zo'n uitgaanstype! Ik heb mijn vriend dan ook leren kennen via het internet. Hij woont wel ver weg (helaas), maar dat is absoluut geen belemmering voor een relatie.
Je moet het gewoon eventjes rustig afwachten en jezelf niet te druk maken. Het komt allemaal best goed. En ik weet het niet zeker, maar volgens mij vinden meisje verlegen jongens vaak wel erg lief! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
ik herken t probleem. heb ik zelf ook last van gehad. ik ben echter gewoon op de meid afgestapt die ik leuk vond. de eerste keer stond ik echt met mijn bek vol tanden. maar hoe vaker je een vreemde aanspreekt hoe makkelijker het gaat. ik kan nu gewwon in mijn eentje een wildvreemde kroeg binnenlopen en gewoon met de mensen gaan lullen. ik ben niet meer verlegen.
|
Ach, ik denk altijd maar: nee heb je, ja kan je krijgen...
De kans dat ze ja zegt is toch echt 50% hoor ![]() En wat is nou het ergste dat je kan overkomen? dat ze nee zegt? Daar ga je toch ook niet dood van? Ik was vroeger ook heel verlegen, maar vaak genoeg dit soort dingen denken, en nu stap ik gewoon op iedereen af voor een praatje enz.... En probeer het indd es bij een sportclub, of ga werken bij de locale supermarkt ...Dat zijn altijd wel plekken waar je veel jongeren kan leren kennen Succes ermee!
|
![]() |
Hai, nou, je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor!
Ten eerste ben je pas 15, hartstikke jong! ![]() Ten tweede heb je al wat meisjes gehad, dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken! Die lange relatie komt vanzelf, en je bent jong, je moet je niet zo jong binden, legt je ook een hoop beperkingen op hoor! Maar je moet 1 ding doen! Niet wanhopig op zoek gaan, je komt haar vanzelf tegen, ze valt je vanzelf op, that's it! Zelf ben ik bijna 18, en heb nog nooit een relatie gehad, vind dat totaal geen probleem, geniet van mijn vrijheden en de ware kom ik vanzelf een keer tegen! Of niet, kan natuurlijk ook! Maar het leven bestaat niet alleen uit verkering, trouwen etc. Focus op andere dingen! Ja, luister naar de wijze raad van oma Wilmy! ![]() Owja, 't ging over verlegen he, nou, ben ik ook eigenlijk, moet je je over heen zetten, makkelijker gezegd dan gedaan, oke! I know, en anders verlegen jongens zijn juist schattig, en er zijn echt wel meiden die daar van houden!
Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 22:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wow, ik was erger op mn 15e hoor
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is verlegen zijn een afknapper voor jongens ? Amberx08 | 28 | 30-01-2017 21:42 | |
Algemene schoolzaken |
Verlegen.. ~Onmymind | 9 | 15-11-2012 10:50 | |
Psychologie |
verlegen lovenasty | 5 | 19-11-2007 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet gaan + verlegen ydhja22 | 27 | 27-10-2006 14:35 | |
Psychologie |
te verlegen meesje | 7 | 20-10-2006 10:43 | |
Liefde & Relatie |
extreem verlegen... l{us | 16 | 10-05-2004 21:05 |