Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 22:53
sweet_boy_15
sweet_boy_15 is offline
tsja... ben n jonguh van bijna 16 en heb maar een klein probleempje... ben echt wel zooo tering verlegen...
als ik iemand zie die ik niet ken waarvan ik dus echt denk da ze een leuke meid is durf ik er niet naar toe te lopen laat staan praten...
ik bedoel op msn ist nie zow moeilijk. In het echt als we aan de praat zijn okee dan gaat t wel want ik kan best goed praten, beter luisteren maar toch (zij opend dan meestal) maar dan nog n probleem ik ga niet uit of zo (ben best wel saai ) en drink niet... ben echt een voorbeeldig kind (verruh van dat maar afijn..) dus... is er dan ooit wel n kans dat je n vriendin krijgt behalve van mensen die echt gewoon veels te ver wonen om een relatie mee te beginne... ik bedoel ik heb nu al n paar meiden gehad die verder dan 100 km van me vandaag woonden (1 uit engenland wou zelfs.... maf kind maar goed)
want tot nu toe is het niet veel geweest en ik bedoel kwil nu wel ns een echte date waar ik n half jaar of zo mee heb... ben goed in languh relaties... ben echt trouw maar zou je ooit wel de ware vinden als je niet uitgaat?
(boel vragen kweet het ) maar khoor t wel
groete
Maarten
Oud 24-06-2003, 23:01
Some
Some is offline
als eerste; de meeste mensen hebben elkaar niet ontmoet tijdens uitgaan.... meestal via winkel, zwembad ofzo maar niet speciaal disco... Sterker: steeds meer relaties ontstaan via internet ook de mijnes. Ik had zelfde gedachtes als jou..... ben verlegen ga nooit uit ben best saai....... maar heb er nu een hoor, woont uurtje van me vandaan.

Komt heus wel....
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 23:23
Snellius
Snellius is offline
Je zou kunnen overwegen om je aan te sluiten bij een of andere vereniging bij je in buurt. En kijk een beetje naar je (a)sociale leeftijdgenoten, probeer een klein vleugje van hun brutaalheid mee te pikken en alles komt wel goed
(Zijn die koters toch nog ergens goed voor)

Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 23:38.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:01
01-LoPeZsTyLe
01-LoPeZsTyLe is offline
Wat maakt het uit..!het is juist lief als je verlegen ben..
Oud 25-06-2003, 21:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat maakt het uit..!het is juist lief als je verlegen ben..
idd! en je hoeft heus niet bang te zijn dat je geen vrindin krijgt hoor! komt wel. heleboel meisjes vinden verlegen jongens trouwens lief hoor en je hoeft niet perse uit te gaan voor een vrindin. kijk is op school, in de supermarkt, op het station, in de wasserette, bij de chinees, bij de snackbar. Let er is egt op!

Oja, wat mijn zus altijd doet: ze schrijft haar telnr op un briefje en als ze klaar is om weg te gaan, zegt ze: Oja! en duwt ze het briefje in zijn hand en loopt dan snel weg. Misschien tip voor jou?
Oud 25-06-2003, 21:29
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik ben ook heel verlegen, en ben ook niet zo'n uitgaanstype! Ik heb mijn vriend dan ook leren kennen via het internet. Hij woont wel ver weg (helaas), maar dat is absoluut geen belemmering voor een relatie.

Je moet het gewoon eventjes rustig afwachten en jezelf niet te druk maken. Het komt allemaal best goed. En ik weet het niet zeker, maar volgens mij vinden meisje verlegen jongens vaak wel erg lief!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:43
IceManX
IceManX is offline
Citaat:
sweet_boy_15 schreef op 24-06-2003 @ 23:53:
tsja... ben n jonguh van bijna 16 en heb maar een klein probleempje... ben echt wel zooo tering verlegen...
als ik iemand zie die ik niet ken waarvan ik dus echt denk da ze een leuke meid is durf ik er niet naar toe te lopen laat staan praten...
ik bedoel op msn ist nie zow moeilijk. In het echt als we aan de praat zijn okee dan gaat t wel want ik kan best goed praten, beter luisteren maar toch (zij opend dan meestal) maar dan nog n probleem ik ga niet uit of zo (ben best wel saai ) en drink niet... ben echt een voorbeeldig kind (verruh van dat maar afijn..) dus... is er dan ooit wel n kans dat je n vriendin krijgt behalve van mensen die echt gewoon veels te ver wonen om een relatie mee te beginne... ik bedoel ik heb nu al n paar meiden gehad die verder dan 100 km van me vandaag woonden (1 uit engenland wou zelfs.... maf kind maar goed)
want tot nu toe is het niet veel geweest en ik bedoel kwil nu wel ns een echte date waar ik n half jaar of zo mee heb... ben goed in languh relaties... ben echt trouw maar zou je ooit wel de ware vinden als je niet uitgaat?
(boel vragen kweet het ) maar khoor t wel
groete
Maarten
oei, herkennig
Citaat:
Little Phoebe schreef op 25-06-2003 @ 22:07:
Oja, wat mijn zus altijd doet: ze schrijft haar telnr op un briefje en als ze klaar is om weg te gaan, zegt ze: Oja! en duwt ze het briefje in zijn hand en loopt dan snel weg. Misschien tip voor jou?
zou dat ook met emailadres werken?
Oud 25-06-2003, 23:14
Korsakoff
Korsakoff is offline
ik herken t probleem. heb ik zelf ook last van gehad. ik ben echter gewoon op de meid afgestapt die ik leuk vond. de eerste keer stond ik echt met mijn bek vol tanden. maar hoe vaker je een vreemde aanspreekt hoe makkelijker het gaat. ik kan nu gewwon in mijn eentje een wildvreemde kroeg binnenlopen en gewoon met de mensen gaan lullen. ik ben niet meer verlegen.
Oud 28-06-2003, 17:08
king112
king112 is offline
ach velegen jongen vinden meisjes leuk, ik was vroeger ook verlegen, maar nu absoluut niet meer.
Zolang je maar niet lelijk bent is het goed!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 18:48
Demiurge
Demiurge is offline
ik heb het laatst eindelijk gedurft om een meisje mee te vragen , gelukkig zei ze ja en daar ben ik heel blij mee, nou voel ik me een stuk zelfverzekerder
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 20:51
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ach, ik denk altijd maar: nee heb je, ja kan je krijgen...
De kans dat ze ja zegt is toch echt 50% hoor
En wat is nou het ergste dat je kan overkomen? dat ze nee zegt? Daar ga je toch ook niet dood van?
Ik was vroeger ook heel verlegen, maar vaak genoeg dit soort dingen denken, en nu stap ik gewoon op iedereen af voor een praatje enz....

En probeer het indd es bij een sportclub, of ga werken bij de locale supermarkt ...Dat zijn altijd wel plekken waar je veel jongeren kan leren kennen

Succes ermee!
Oud 28-06-2003, 22:53
Wilmy
Wilmy is offline
Hai, nou, je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor!

Ten eerste ben je pas 15, hartstikke jong!

Ten tweede heb je al wat meisjes gehad, dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken!

Die lange relatie komt vanzelf, en je bent jong, je moet je niet zo jong binden, legt je ook een hoop beperkingen op hoor!

Maar je moet 1 ding doen! Niet wanhopig op zoek gaan, je komt haar vanzelf tegen, ze valt je vanzelf op, that's it!

Zelf ben ik bijna 18, en heb nog nooit een relatie gehad, vind dat totaal geen probleem, geniet van mijn vrijheden en de ware kom ik vanzelf een keer tegen! Of niet, kan natuurlijk ook! Maar het leven bestaat niet alleen uit verkering, trouwen etc. Focus op andere dingen!

Ja, luister naar de wijze raad van oma Wilmy!

Owja, 't ging over verlegen he, nou, ben ik ook eigenlijk, moet je je over heen zetten, makkelijker gezegd dan gedaan, oke! I know, en anders verlegen jongens zijn juist schattig, en er zijn echt wel meiden die daar van houden!

Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 22:56.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 23:47
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Wilmy schreef op 28-06-2003 @ 23:53:

Ja, luister naar de wijze raad van oma Wilmy!
offtopic: als jij je al oma noemt, ben ik zeker een fossiel??
Oud 29-06-2003, 09:00
Verwijderd
Wow, ik was erger op mn 15e hoor zelfs zo erg dat toen t lekkerste wijf van de school me mee uit vroeg ik r uitlachte omdat ik dacht dat ze me in de zeik nam, tering wat heb ik daar spijt van Maarja na een paar vriendinnetjes ben ik wel wat minder onzeker en spontaner geworden, komt helemaal goed dus. Ik zou gewoon een keer uitgaan of op een verjaardagfeest wat bacootjes achteroverslaan. Als je aangeschoten bent ben je veel spontaner, aanhankelijker, meer jezelf. In mijn geval in ieder geval wel
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:10
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
ik wil juist het liefste een jongen die niet drinkt, rookt en blowt, maar jah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten