Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mark ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja.. maar ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik dan waarschijnlijk toch al verliefd op 'm zou zijn
![]() Ik vind het bijna nooit lekker om met een jongen te zoenen op wie ik niet verliefd ben. Het is geloof ik 1x gebeurd dat ik het wél lekker vond en dat is alweer 2 jaar geleden. Maarjah, hij zoende ook gigantisch goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de praktijk ga ik altijd voor 2. Wel de lusten, niet de lasten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch ga ik voor 1 ![]() |
![]() |
|
Ja, is een paar keer gebeurd met een vriend. Ik vind het nou niet echt iets om trots op te zijn, want ik heb me best wel in hem vergist en vertrouw hem niet meer. Door dingen die er gebeurd zijn, dus ik heb nu die behoefte om met hem te sexen ook niet meer.
Bij mij moet er toch wel enigszins een vertrouwd gevoel zijn, ik zou zoiets niet kunnen doen met een wildvreemde.
||
![]() |
Citaat:
Wat ben je toch ook een laagbijdegronds wezen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, ik dwaal af. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben zo godsliederlijk dronken geweest, dat ik de planten in zijn kamer per ongeluk uit de pot heb gerukt toen ik het bed niet kon vinden. Ik kon niet meer normaal bewegen, en had een enorme lachkick. En ziek, hondsberoerd de volgende dag. Dorst, een onlesbare dorst. Reine claude limonade om te drinken, dan kots je groen, knallende hoofdpijn, en een jaar lang geen chocomel kunnen zien. Dat was 1988, sindsdien nooit meer dan twee, drie glaasjes wijn op een avond gedronken. ( dan ben ik bewusteloos)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat maakt mij dus echt he-le-maal niks uit. Het wordt pas een punt als ik meer wil en hij niet, maar dat is bij deze jongens nooit echt voorgekomen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Diary of a Deadman Man of Chrome | 8 | 25-01-2006 15:14 | |
De Kantine |
Plaats hier spreuken! monkey86 | 90 | 04-01-2004 21:24 | |