Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 18:38
Mark
Mark is offline
Is dat raar als je eens in de zoveel tijd met dezelfde meid een hele intieme avond hebt en elkaar dan zo weer een paar weken niet spreekt, ziet, hoort, voelt of ruikt. Elkaar dan zo weer tegenkomt bij het uitgaan en dan opeens zo weer staat te zoenen en de rest van de avond/nacht het samen geweldig hebt. 's Nachts naar huis fietst en elkaar dan zo weer een paar weken niet ziet.

Mark (die nu al 4 van zulke avonden heeft gehad)
Oud 04-07-2003, 18:41
poesiefox
poesiefox is offline
Nou, gefeliciteerd. Als jullie je daar allebei goed bij voelen, why not?
Oud 04-07-2003, 18:42
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
T lijkt mij niks
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:43
Verwijderd
Dat doe ik ook

Nou ja, niet met iedereen, maar er zijn een paar jongens waarmee ik dat heb gehad (momenteel zie ik ze niet meer/hebben ze verkering). We wilden allebei niets meer, waren gewoon goede kennissen, maar als we allebei op dat moment in die disco waren, stonden we binnen de kortste keren te zoenen.
Leuk
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 19:14
DEChengst
DEChengst is offline
Dat lijkt me dus echt niks. Wat mij betreft is een one night stand als een condoom. Eenmaal volspuiten en wegwerpen.

*yuck*
Oud 04-07-2003, 19:20
Verwijderd
Ik heb dat zelf niet, en nooit gedaan. Ik weet ook niet of ik daar wel het type voor zou zijn. Toch snap ik het wel als je het zou doen. Wel de lusten, niet de lasten.
Ik vind er niks mis mee, zolang beide partijen zich er goed bij voelen!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 20:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Is prima, juist als het steeds met dezelfde persoon is. Zo wordt het toch een beetje vertrouwd en dus lekker. En doordat je elkaar een tijdje niet ziet en dan weer seks hebt, blijft het spannend.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 21:11
freakje
freakje is offline
Als jullie het beiden ok vinden, dan kan het zeker. Kan me inbeelden dat ik het zelfde zou doen, moest ik niet vast verkeren.
Oud 04-07-2003, 21:13
Mark
Mark is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 04-07-2003 @ 21:10:
Is prima, juist als het steeds met dezelfde persoon is. Zo wordt het toch een beetje vertrouwd en dus lekker. En doordat je elkaar een tijdje niet ziet en dan weer seks hebt, blijft het spannend.
idd, dat is precies wat ik ook voel. Je leert elkaar steeds beter kennen en het wordt ook steeds beter
Oud 04-07-2003, 21:51
Verwijderd
Yup. Knipperlichtcontacten gebaseerd op lust de gekste.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 22:39
Verwijderd
Optie 1: ervoor zorgen dat je dat niet ziet.

Optie 2: ervoor zorgen dat je dat zelf ook doet zodat het van de ander minder confronterend is.

Een combinatie van die twee is het beste.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 22:43
Mark
Mark is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-07-2003 @ 23:36:
Oh nix voor mij... ik zie het al voor me: zoen ik een aantal keer met iemand en dan op een goeie avond zie ik 'm met een ander staan zoenen.. auw.
als er geen verliefdheid in het spel is, is het nog niet zo heel erg. Wel balen dat je seksmaatje dan geen optie meer is. Maargoed, vietnam was erger.

Mark (die weet dat zij hetzelfde vindt als hem)
Oud 04-07-2003, 22:44
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 04-07-2003 @ 23:43:
als er geen verliefdheid in het spel is, is het nog niet zo heel erg. Wel balen dat je seksmaatje dan geen optie meer is. Maargoed, vietnam was erger.
Als 't een geile zoenpartner is, gewoon erbij betrekken. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 22:44
Verwijderd
Mja.. maar ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik dan waarschijnlijk toch al verliefd op 'm zou zijn

Ik vind het bijna nooit lekker om met een jongen te zoenen op wie ik niet verliefd ben. Het is geloof ik 1x gebeurd dat ik het wél lekker vond en dat is alweer 2 jaar geleden. Maarjah, hij zoende ook gigantisch goed Dan is het wel weer leuk om zo iemand vaker te zoenen.. daar leer je tenminste nog wat van
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-07-2003 @ 23:44:
Ik vind het bijna nooit lekker om met een jongen te zoenen op wie ik niet verliefd ben. Het is geloof ik 1x gebeurd dat ik het wél lekker vond en dat is alweer 2 jaar geleden. Maarjah, hij zoende ook gigantisch goed Dan is het wel weer leuk om zo iemand vaker te zoenen.. daar leer je tenminste nog wat van
Precies. Zoenen kan (tenminste voor mij) op twee manieren geil worden. 1. Als ik verliefd ben op die persoon, zodat het meer gaat om de spanning van het moment met iemand waar ik veel om geef. 2. Met iemand waar ik geen emotionele band mee heb maar die wel enorm goed kan zoenen.

In de praktijk ga ik altijd voor 2. Wel de lusten, niet de lasten.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 22:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2003 @ 23:47:
Precies. Zoenen kan (tenminste voor mij) op twee manieren geil worden. 1. Als ik verliefd ben op die persoon, zodat het meer gaat om de spanning van het moment met iemand waar ik veel om geef. 2. Met iemand waar ik geen emotionele band mee heb maar die wel enorm goed kan zoenen.
Ja, dat vind ik ook.

Maar toch ga ik voor 1
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 22:54
Verwijderd
Ik ga voor 1 als de mogelijkheid zich aandient, ware het niet dat verliefdheid bij mij zo'n langzaam en moeilijk proces is dat het zich nog maar tweemaal in eenentwintig jaar heeft voorgedaan. Ik ben dus gedwongen me tot 2 te verlagen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 00:59
CryptapiX
CryptapiX is offline
tjah het komt me meer over van "kijk ik ben stoer" dan dat je om onze meningen vraagtl..
anyway..
kweet niet of ik het zou doen.. iig niet met meerdere
Oud 05-07-2003, 10:10
Manuzhai
Manuzhai is offline
Hmjah, 't was weer een leuke nacht vannacht. Ook zo eens in de paar weken, en het bevalt me wel. Lusten, geen lasten, allemaal prima.
Oud 05-07-2003, 10:46
Riconoscente
Riconoscente is offline
Nee, dat draagt niets bij aan mijn ziel. Het voeden van lust, voor zover ik die nog werkelijk zou hebben, is eerder afbrekend dan opbouwend. Vanuit filosofisch en spiritueel oogpunt zou ik me bij zulk contact na het uitwerken van de roes van de geilheid zeer ongemakkelijk voelen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 12:19
wiebenik
wiebenik is offline
Ja, is een paar keer gebeurd met een vriend. Ik vind het nou niet echt iets om trots op te zijn, want ik heb me best wel in hem vergist en vertrouw hem niet meer. Door dingen die er gebeurd zijn, dus ik heb nu die behoefte om met hem te sexen ook niet meer.

Bij mij moet er toch wel enigszins een vertrouwd gevoel zijn, ik zou zoiets niet kunnen doen met een wildvreemde.
Oud 05-07-2003, 12:21
Verwijderd
ik doe dat op het moment ook.. lekker onafhankelijk en even geen gezeik aan m'n kop na een relatie van 2.5 jaar
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 12:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2003 @ 23:54:
Ik ga voor 1 als de mogelijkheid zich aandient, ware het niet dat verliefdheid bij mij zo'n langzaam en moeilijk proces is dat het zich nog maar tweemaal in eenentwintig jaar heeft voorgedaan. Ik ben dus gedwongen me tot 2 te verlagen.

Wat ben je toch ook een laagbijdegronds wezen.
Oud 05-07-2003, 12:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 05-07-2003 @ 11:46:
Nee, dat draagt niets bij aan mijn ziel. Het voeden van lust, voor zover ik die nog werkelijk zou hebben, is eerder afbrekend dan opbouwend. Vanuit filosofisch en spiritueel oogpunt zou ik me bij zulk contact na het uitwerken van de roes van de geilheid zeer ongemakkelijk voelen.
Er is inderdaad niet veel erger dan wakker worden in een vreemd bed en een knul naast je te zien die opeens wildvreemder dan ooit lijkt, en te denken: wat heb ik nou weer gedaan...ik voel niks voor hem!
Oud 05-07-2003, 12:55
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 05-07-2003 @ 13:41:
Er is inderdaad niet veel erger dan wakker worden in een vreemd bed en een knul naast je te zien die opeens wildvreemder dan ooit lijkt, en te denken: wat heb ik nou weer gedaan...ik voel niks voor hem!
Dan ga je ook nog uit van de assumptie dat je behoorlijk dronken bent geweest. Getsie, dronken, wat een vies idee. De enige keer dat ik dronken was, was ik zo ontzettend ziek, dat doe ik nooit weer...ik heb sindsdien ook niet meer gedronken trouwens (anderhalf jaar geleden), drank is ook smerig.

Maar goed, ik dwaal af.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2003, 12:59
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 05-07-2003 @ 13:39:
Wat ben je toch ook een laagbijdegronds wezen.
I'm succumbing to my darker side
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 05-07-2003 @ 13:55:
Dan ga je ook nog uit van de assumptie dat je behoorlijk dronken bent geweest. Getsie, dronken, wat een vies idee. De enige keer dat ik dronken was, was ik zo ontzettend ziek, dat doe ik nooit weer...ik heb sindsdien ook niet meer gedronken trouwens (anderhalf jaar geleden), drank is ook smerig.

Maar goed, ik dwaal af.
Wij wilden ons eens goed bezuipen, en zopen ons gelijk de stuipen. We waren veilig thuis, hadden Terminator op de TV en hebben met zijn tweëen een halve liter strohrum 50 % soldaat gemaakt, half verdund met chocomel.

Ik ben zo godsliederlijk dronken geweest, dat ik de planten in zijn kamer per ongeluk uit de pot heb gerukt toen ik het bed niet kon vinden. Ik kon niet meer normaal bewegen, en had een enorme lachkick.

En ziek, hondsberoerd de volgende dag. Dorst, een onlesbare dorst. Reine claude limonade om te drinken, dan kots je groen, knallende hoofdpijn, en een jaar lang geen chocomel kunnen zien.

Dat was 1988, sindsdien nooit meer dan twee, drie glaasjes wijn op een avond gedronken. ( dan ben ik bewusteloos)
Oud 05-07-2003, 13:04
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2003 @ 13:59:
I'm succumbing to my darker side

Op jouw leeftijd kan dat nog straffeloos. Enjoy!
Oud 05-07-2003, 13:21
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik heb wel eens bloedwijn gehad. Maar ik vond het niet zo lekker. Over het algemeen kan ik geen wijn meer ruiken of proeven
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:37
Verwijderd
Ik heb ook nog steeds braakneigingen als ik bepaalde soorten vruchtenlikeur ruik, voornamelijk naar aanleiding van een nogal ranzig drankavontuur op werkweek in Praag.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 14:36
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ideaal als je je niet wilt binden en toch seks wilt. Waarom niet.

Al is seks met iemand waarvan je houdt veel leuker, maar als er niet zo iemand is: nogmaals waarom niet...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 04-07-2003 @ 23:43:

Mark (die weet dat zij hetzelfde vindt als hem)
Precies, dat heb ik nou ook. Een klasgenoot van mij kwam erachter dat ik vaak met een jongen gezoend had. Zij, heel geschokt: "Maar hij staat elke week wel met iemand te zoenen!"
Dat maakt mij dus echt he-le-maal niks uit. Het wordt pas een punt als ik meer wil en hij niet, maar dat is bij deze jongens nooit echt voorgekomen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 16:34
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Praat der over met haar misschien denkt ze er ook zo over!!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 18:31
Mark
Mark is offline
Citaat:
miss_loves_you schreef op 05-07-2003 @ 17:34:
Praat der over met haar misschien denkt ze er ook zo over!!!
mja, maar ze denkt er ook zo over.
Oud 05-07-2003, 19:09
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-07-2003 @ 16:09:
Het wordt pas een punt als ik meer wil en hij niet,
*binnenpretje*
Oud 05-07-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 05-07-2003 @ 20:09:
*binnenpretje*
*slaat de ogen ten hemel*
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 05-07-2003 @ 20:09:
*binnenpretje*
She's mine, so fuck off.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 05-07-2003 @ 21:27:
You don't even know what this is about.

En zelfs als dat wel zo is, ik heb niet geen intenties om iets van je af te pakken.
Maakt me niet uit, maar ze is wel van mij.

- Oke. Dan ga ik nu iemand anders vervelen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 20:29
Verwijderd
Possessive much?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 20:30
Verwijderd
Ja ik lees het zo al, in zo'n onderonsje ga ik me niet mengen natuurlijk. Jawohl!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 23:18
Mark
Mark is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2003 @ 21:13:
She's mine, so fuck off.
Reageren

Regels voor berichten