Advertentie | |
|
![]() |
|
eens met dreadje.
je kan er idd niet mee stoppen als je het niet wil. als je het wel wilt stop je ermee. ik wou voor een weekie niet blowen is me gelukt. nou weer 4 dagen niet geblowd al. dus tis kwestie van willen. zoland je het wil kun je. als je nit wilt kun je het niet. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mja, misschien weet ik dat het beter is en daarom wil stoppen tijdelijk, maar ik doe het toch niet, want ik vind er anders geen reet aan om te feesten zonder wiet/alcohol...
Duz wil ik daarom misschien ook weer niet perse stoppen ofzo. Nouja ik ken wel een meisje dat dagelijks blowt, wil stoppen, maar het niet kan...Het is echt wel geestelijk verslavend al doe je het (bijna) dagelijks. |
![]() |
||
Citaat:
als ze een dag niet stoned is is ze amper aanspreekbaar en loopt ze echt met een klote kop gewoon rond te sloffen en ellendig te voelen. ![]()
|
Mwah, nie echt, daarom is het meestal ook voor de smaak meer
![]() ![]() ![]() ![]() Blowen gebruik ik nu meer om mijn hoofd leeg te krijgen, alsk blow vliegen de gedachtes niet met 1000000den gelijk door mijn hoofd. Lekker rustig dan enzo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoe weet je precies of je verslaafd bent aan wiet? andy_zaad | 7 | 24-09-2015 14:53 | |
Drugs & Alcohol |
Moeder verslaafd aan alcohol? irisiris | 3 | 22-06-2015 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
Mening: Ben ik Verslaafd of Niet?? gbaspke | 26 | 06-07-2011 12:45 | |
Drugs & Alcohol |
Cocaine, wanneer verslaafd? Evian | 31 | 01-07-2006 08:58 | |
Drugs & Alcohol |
grens tussen recreatief gebruik en junkie Zero-Zero | 36 | 11-08-2004 17:33 | |
Lifestyle |
(koop)verslaving Fornarina | 49 | 21-02-2003 18:08 |