Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@SynoP: Einstein werd als kind al sterk beïnvloed door zijn oom Jakob, die hem de liefde voor de wiskunde bijbracht, en door Max Talmey, die hem regelmatig van wiskundeboeken voorzag. Inmiddels neemt men aan dat Einsteins begaafdheid zijn oorzaak vond in het syndroom van Asperger, een stoornis in het autistische spectrum die ik zelf ook heb.
||
Citaat:
![]() Hum, ik zal eens het boek opzoeken waar ik al die theoriën e.d. over zwarte gaten heb gelezen. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je kunt het misschien anders vragen, hoe weten wij dat einstein zo slim was want daar heb ik wel een antwoord op ![]() Einstein heeft alles opgeschreven wat hij ontdekte en wat hij leerde, zo is die informatie naar onze generatie gegaan.. maar jouwn vraag is eigenlijk een beetje freemt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zwart gat... fristi_zuiper | 4 | 23-08-2007 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Het veilige nest in het zwarte gat HipHopSter | 4 | 29-09-2004 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Zwarte gat keukentrappetje | 2 | 16-05-2004 08:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zwart gat in ons sterrenstelsel. DoubleCheck | 60 | 10-10-2002 11:13 | |
Liefde & Relatie |
Het zwarte gat... bracelance | 13 | 17-09-2002 18:52 | |
ARTistiek |
Het zwarte gat (verhaal --> meningen please *kijkt smekend* ;)) Verwijderd | 15 | 31-08-2001 19:45 |