![]() |
|
Ik snap niet waarom je eerst Engels schrijft en daarna "Nederlands".
Bovendien vind ik (en samen met mij nog vele anderen) jongens die heel veel meisjes op een avond scoren helemaal niet stoer, maar in en in triest.
|
Wat maakt het in godsnaam uit?! Je moet doen wat je zelf goed lijkt
![]() Willen Christina en Lil' Kim soms goed praten dat ze met alles in de koffer liggen wat los en vast zit ofzo? Meer op een avond vind ik behoorlijk triest, om welke reden dan ook! Maar dat ben ik ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Volgens mij komen die niet van deze planeet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk is dit zo. Tis een hele kunst om 10 van die hoeren op 1 avond te kunnen krijgen als gast. Maar voor een wijf is het veel makkelijker. Gasten zijn altijd wel good to go. Die hoeven niet al die bulllshit, gewoon haps sex. Wijven niet. Dus duurt het langer en is het dus knap als je er 10 op 1 avond hebt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toch vind ik dat de jongen in kwestie wel wat respect verdient.
Meisjes laten zich over het algemeen minder snel versieren dan jongens, dus hij moet toch over een zekere versierkunst beschikken om meerdere meisjes op een avond te regelen. ik spreek uiteraard wel over kwaliteit qua uiterlijk, een paar sletjes regelen op een avond kan iedereen |
![]() |
|
ik zou het wel willen 10 meiden op een avond.
maar zo is het leven nu meisjes worden gelijk hoeren jongens niet dus hebben wij ook eens een voordeel. een nadeel voor jongens is. meisjes kunnen de jongens slaan schoppen krabben weet ik veel wat nog meer. maar zodra wij gaan slaan dan worden wij ook aangekeken. kortom meisjes zien over het algemeen alleen de dingen waarover ze kwaad kunnen zijn. en zien de dingen over het hoofd dat ze wel voor hebben.
Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 15:37. |
![]() |
|
Simpel, ga maar terug in de geschiedenis.
Vroeger moesten vrouwen als maagd het huwelijk in, want anders werd je misschien zwanger voordat je netjes getrouwd was en daar werd natuurlijk enorme schande van gesproken. Een meisje kon zo haar gehele familie te schande maken. Een kerel daarentegen kon neuken wat hij wil, zonder dat iemand dat ook maar door heeft. Meisjes werden geacht netjes te blijven. Tegenwoordig wordt in sommige boerengaten nog steeds zo gedacht. ![]() Ik persoonlijk vind zowel een jongen als een meisje sletterig bezig als hij/zij er 10 op een avond heeft, en dan heeft het niks te maken met het geslacht. Dat doe je niet. Punt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja daar ben ik het wel met je mee eens. Als meisje heb je op ander gebied heel wat voordelen, vergeleken met jongens. Dat komt denk ik ook door het hele 'sexuele imago' dat een meisje heeft (zeg ik dit nu goed ![]() En het feit dat meisjes vaak voor hoer/slet worden uitgemaakt heeft denk ik ook daar mee te maken. Als meisje hoef je echt geen moeite te doen om sex te hebben, spreek een willekeurig persoon aan op straat en je hebt 75% kans dat hij ja zegt. Denk dat daarom van meisjes word verwacht dat zij op de een of ander manier wat kieskeuriger/verstandiger/volwassener moeten zijn dan. Of bijvoorbeeld waar Barbell het over had En zoals iemand anders al zei, voor jongens is het veel moeilijker om een meisje het bed in te krijgen. en ALS het dan lukt, dan is dat voor de 'jongens onder ons' op de een of ander manier een soort van prestatie, aangezien van meisjes dus word verwacht dat ze zich niet zo snel over (moeten/mogen) geven. En als dat, als jongen zijnde, TOCH is gelukt, dan schijnt het dus zo te zijn dat je 'stoer' bent Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 15:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Een jongen is in mijn ogen net zo snel een 'hoer' als een meisje mar op de een of andere manier is het algemeen geaccepteerd dat een jongen wel verschillende meiden op een avond mag hebben en als een meije verschillende jongens heeft is ze nou eenmaal een hoer.
Ach, mensen moeten ervan denken wat ze willen.
|
Wat verstaan jullie dan onder het begrip 'player'?
Deze term word (vaak) ook alleen maar voor jongens gebruikt, terwijl ze (en jah, daar bedoel ik die domme boeren mee ![]()
||
Citaat:
![]() Waarom nu toch elkaar slaan? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is verder weinig zinnigs over te zeggen, het is niet echt uit te leggen. Het is gewoon zo. In vrijwel alle culturen van de wereld heeft de man op dat gebied meer 'bevoegdheden' dan de vrouw. |
![]() |
||
Citaat:
|
na mijn ervaringen denk ik dat het voor een jongen een grotere prestatie is iemand te versieren. het versieren komt sowieso vaker van de kant van de jongen, meisjes worden versierd. op zich lijkt het me makkelijker 10 keer versierd te worden dan om 10 keer te versieren, dus is de prestatie van de jongen meer waard. maar verder is t inderdaad nogal scheef, het lijkt me wel cool om te kunnen, maar nee.. tis inderdaad raar verhoudingswise.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hee, daar heb je een goed punt
![]() Als je als jongen een kroeg binnenloopt en roept "wie wil er neuken" dan word je uitgelachen. Als je als meisje een kroeg binnenloopt en roept "wie wil er neuken" dan heb ze voor het uitkiezen. Het is moeilijker voor een jongen dan voor een meisje om een one-night-stand te regelen. Daarom is het voor een jongen stoer als hij er meer pakt, dan is hij de bink, terwijl het meisje dan een stomme hoer is. Dat hoeft sowieso alleen maar op haar rug te liggen en naar het plafond te staren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik ben wel een slet hier geloof ik maar ik trek me er niks van aan...
ik vind t eiglijk ook nogal meevallen maar omdat ik er volgens mensen heel braaf uitzie ben ik gelijk een slet als ze wat horen...ik schijn ook met een gast naar bed te zijn geweest die ik niet eens ken... bij jongens boeit t nooit ofzo....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vraagje voor de jongens Overpowered | 71 | 21-02-2008 10:09 | |
Seksualiteit |
Een "Naam" hebben/krijgen... Ivon* | 46 | 29-08-2006 17:48 | |
Seksualiteit |
Je eerste keer... Cole | 96 | 05-03-2006 14:09 | |
Seksualiteit |