Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 12:17
BaLLooN
BaLLooN is offline
The guy gets all the glory the more he can score
While the girl can do the same and yet you call her a whore
I don't understand why it's OK
The guy can get away with it, the girl gets named

Dat snappik duz niet..!Waarom is het zo, dat als een jongen 10 meisjes op 1 avond heeft hij stoer is, en een meisje een hoer??!
Oud 06-09-2003, 12:18
telluriet
telluriet is offline

origineel topic trouwens, dat hadden we nog niet
Oud 06-09-2003, 12:20
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
BaLLooN schreef op 06-09-2003 @ 12:17:

Dat snappik duz niet..!Waarom is het zo, dat als een jongen 10 meisjes op 1 avond heeft hij stoer is, en een meisje een hoer??!
Ik vind een jongen die 10 meiden op een avond heeft een loser, ben ik nu raar?
Oud 06-09-2003, 12:30
Lonn-E
Lonn-E is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-09-2003 @ 13:20:
Ik vind een jongen die 10 meiden op een avond heeft een loser, ben ik nu raar?
nee, want je deelt mijn mening
Oud 06-09-2003, 12:36
bassgirl
bassgirl is offline
en de mijne ook
Oud 06-09-2003, 12:37
Qimm
Qimm is offline
Oke, ik voel me nu beter
Oud 06-09-2003, 12:38
BaLLooN
BaLLooN is offline
Daz heel fijn dat sommige mensen dr ook zo over denken
Want hier in myn omgeving denken ze dr egt zo over! Naja, kvind het iig achterlijk!
Oud 06-09-2003, 12:41
Genesis
Genesis is offline
Ik vind (als jongen) een jongen die zomaar iedereen neemt op een avond een ongelofelijke loser.. Iemad die van zn pappie en mammie geen aandacht genoeg kreeg..

I love this topic
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:42
strafcorner
strafcorner is offline
Ik snap niet waarom je eerst Engels schrijft en daarna "Nederlands".

Bovendien vind ik (en samen met mij nog vele anderen) jongens die heel veel meisjes op een avond scoren helemaal niet stoer, maar in en in triest.
Oud 06-09-2003, 12:44
kastdeur
kastdeur is offline
Oh geesh.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:46
BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
Ik snap niet waarom je eerst Engels schrijft en daarna "Nederlands".
Het engelse gedeelte komt uit t liedje van Christina Aguilaira (htf schrijf je dat ) en Lil' Kim... vandaaaar..
Oud 06-09-2003, 12:48
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
BaLLooN schreef op 06-09-2003 @ 13:46:
Het engelse gedeelte komt uit t liedje van Christina Aguilaira (htf schrijf je dat ) en Lil' Kim... vandaaaar..
christina aguilera ft. lil kim - don't hold us down
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:56
Qimm
Qimm is offline
Wat maakt het in godsnaam uit?! Je moet doen wat je zelf goed lijkt
Willen Christina en Lil' Kim soms goed praten dat ze met alles in de koffer liggen wat los en vast zit ofzo?
Meer op een avond vind ik behoorlijk triest, om welke reden dan ook!

Maar dat ben ik
Oud 06-09-2003, 13:22
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-09-2003 @ 13:56:
Wat maakt het in godsnaam uit?! Je moet doen wat je zelf goed lijkt
Willen Christina en Lil' Kim soms goed praten dat ze met alles in de koffer liggen wat los en vast zit ofzo?
Meer op een avond vind ik behoorlijk triest, om welke reden dan ook!

Maar dat ben ik
Ik deel je mening
Oud 06-09-2003, 13:47
Whaxx
Whaxx is offline
ik vind het beide niet dope
Oud 06-09-2003, 13:58
Vice
Vice is offline
Citaat:
BaLLooN schreef op 06-09-2003 @ 13:17:
Met wat voor soort wezens gaan jij om.
Volgens mij komen die niet van deze planeet.
Oud 06-09-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:

Tuurlijk is dit zo. Tis een hele kunst om 10 van die hoeren op 1 avond te kunnen krijgen als gast. Maar voor een wijf is het veel makkelijker. Gasten zijn altijd wel good to go. Die hoeven niet al die bulllshit, gewoon haps sex. Wijven niet. Dus duurt het langer en is het dus knap als je er 10 op 1 avond hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 14:59
Gatara
Gatara is offline
ik vind r niks stoer aan als een jongen zoveel meisjes "gehad" heeft.

Oud 06-09-2003, 15:02
Verwijderd
Toch vind ik dat de jongen in kwestie wel wat respect verdient.

Meisjes laten zich over het algemeen minder snel versieren dan jongens, dus hij moet toch over een zekere versierkunst beschikken om meerdere meisjes op een avond te regelen.

ik spreek uiteraard wel over kwaliteit qua uiterlijk, een paar sletjes regelen op een avond kan iedereen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:33
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik zou het wel willen 10 meiden op een avond.

maar zo is het leven nu meisjes worden gelijk hoeren jongens niet

dus hebben wij ook eens een voordeel. een nadeel voor jongens is. meisjes kunnen de jongens slaan schoppen krabben weet ik veel wat nog meer. maar zodra wij gaan slaan dan worden wij ook aangekeken.

kortom meisjes zien over het algemeen alleen de dingen waarover ze kwaad kunnen zijn. en zien de dingen over het hoofd dat ze wel voor hebben.

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 06-09-2003 @ 13:48:
christina aguilera ft. lil kim - don't hold us down
Zeg het dan goed, het is can't hold us down
Oud 06-09-2003, 15:41
barbara.inc
barbara.inc is offline
Simpel, ga maar terug in de geschiedenis.
Vroeger moesten vrouwen als maagd het huwelijk in, want anders werd je misschien zwanger voordat je netjes getrouwd was en daar werd natuurlijk enorme schande van gesproken. Een meisje kon zo haar gehele familie te schande maken.
Een kerel daarentegen kon neuken wat hij wil, zonder dat iemand dat ook maar door heeft. Meisjes werden geacht netjes te blijven. Tegenwoordig wordt in sommige boerengaten nog steeds zo gedacht.

Ik persoonlijk vind zowel een jongen als een meisje sletterig bezig als hij/zij er 10 op een avond heeft, en dan heeft het niks te maken met het geslacht. Dat doe je niet. Punt.
Oud 06-09-2003, 15:49
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
het kan me echt geen fuck schelen hoeveel dat ene meisje nou heeft geneukt en hoeveel die jongen er heeft gescored

Ik vind ze alle twee wel stoer ;x
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:55
Verwijderd
Citaat:
very drunk driver schreef op 06-09-2003 @ 16:33:
ik zou het wel willen 10 meiden op een avond.

maar zo is het leven nu meisjes worden gelijk hoeren jongens niet

dus hebben wij ook eens een voordeel. een nadeel voor jongens is. meisjes kunnen de jongens slaan schoppen krabben weet ik veel wat nog meer. maar zodra wij gaan slaan dan worden wij ook aangekeken.

kortom meisjes zien over het algemeen alleen de dingen waarover ze kwaad kunnen zijn. en zien de dingen over het hoofd dat ze wel voor hebben.

Ja daar ben ik het wel met je mee eens.
Als meisje heb je op ander gebied heel wat voordelen, vergeleken met jongens.
Dat komt denk ik ook door het hele 'sexuele imago' dat een meisje heeft (zeg ik dit nu goed ). Voorbeeld: Je hoeft er als meisje maar een beetje goed uit te zien en je kunt je lichaam zo in de strijd gooien om iets voor elkaar te krijgen, er zijn zat jongens die erin trappen omdat ze, op zo`n moment, alleen maar met hun lul kunnen denken

En het feit dat meisjes vaak voor hoer/slet worden uitgemaakt heeft denk ik ook daar mee te maken. Als meisje hoef je echt geen moeite te doen om sex te hebben, spreek een willekeurig persoon aan op straat en je hebt 75% kans dat hij ja zegt. Denk dat daarom van meisjes word verwacht dat zij op de een of ander manier wat kieskeuriger/verstandiger/volwassener moeten zijn dan. Of bijvoorbeeld waar Barbell het over had

En zoals iemand anders al zei, voor jongens is het veel moeilijker om een meisje het bed in te krijgen. en ALS het dan lukt, dan is dat voor de 'jongens onder ons' op de een of ander manier een soort van prestatie, aangezien van meisjes dus word verwacht dat ze zich niet zo snel over (moeten/mogen) geven. En als dat, als jongen zijnde, TOCH is gelukt, dan schijnt het dus zo te zijn dat je 'stoer' bent

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 15:57.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:56
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
3307 schreef op 06-09-2003 @ 16:55:
Ja daar ben ik het wel met je mee eens.

En zoals iemand anders al zei, voor jongens is het veel moeilijker om een meisje het bed in te krijgen. en ALS het dan lukt, dan is dat voor de 'jongens onder ons' op de een of ander manier een soort van prestatie, aangezien van meisjes dus word verwacht dat ze zich niet zo snel over (moeten/mogen) geven. En als dat, als jongen zijnde, TOCH is gelukt, dan schijnt het dus zo te zijn dat je 'stoer' bent
daar heb je gelijk in ja
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 16:20
pessimistje
pessimistje is offline
het is toch niet erg om hoer te zijn of wel soms?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 06-09-2003 @ 17:20:
het is toch niet erg om hoer te zijn of wel soms?
Voor hoer uitgemaakt worden terwijl je er geen eene cent voor vangt, vind ik toch wel erg
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:03
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
3307 schreef op 06-09-2003 @ 17:26:
Voor hoer uitgemaakt worden terwijl je er geen eene cent voor vangt, vind ik toch wel erg
tjah, uhm, he, dus.

Dan is het ook wel einde van de wereld. Of je verdedigt jezelf gewoon.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:51
BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
barbelle schreef op 06-09-2003 @ 16:41:
Simpel, ga maar terug in de geschiedenis.
Vroeger moesten vrouwen als maagd het huwelijk in, want anders werd je misschien zwanger voordat je netjes getrouwd was en daar werd natuurlijk enorme schande van gesproken. Een meisje kon zo haar gehele familie te schande maken.
Een kerel daarentegen kon neuken wat hij wil, zonder dat iemand dat ook maar door heeft. Meisjes werden geacht netjes te blijven. Tegenwoordig wordt in sommige boerengaten nog steeds zo gedacht.
Hehe, dat zou inderdaad goed kunnen... kwoon namelijk in Twente
Oud 06-09-2003, 19:48
Vinzz
Vinzz is offline
Heel simpel ... het is niet zo ..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:03
Verwijderd
Ik vind zowel sletterige jongens áls meisjes erg triest.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:04
Somebody Special
Somebody Special is offline
Een jongen is in mijn ogen net zo snel een 'hoer' als een meisje mar op de een of andere manier is het algemeen geaccepteerd dat een jongen wel verschillende meiden op een avond mag hebben en als een meije verschillende jongens heeft is ze nou eenmaal een hoer.
Ach, mensen moeten ervan denken wat ze willen.
Oud 06-09-2003, 20:16
enema abortion
enema abortion is offline
Ik zou wel een beschuitje met Lil' Kim willen eten.
Oud 06-09-2003, 20:22
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik denk niet dat ik me daar nog druk om maak.
Oud 06-09-2003, 20:52
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 06-09-2003 @ 21:16:
Ik zou wel een beschuitje met Lil' Kim willen eten.
Ja lekker een beschuitje uit der voorgevel happen
Oud 06-09-2003, 20:55
BaLLooN
BaLLooN is offline
Wat verstaan jullie dan onder het begrip 'player'?
Deze term word (vaak) ook alleen maar voor jongens gebruikt, terwijl ze (en jah, daar bedoel ik die domme boeren mee ) (vaak) een meisje met het zelfde gedrag een slet of hoer noemen...
Oud 06-09-2003, 21:14
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 06-09-2003 @ 16:33:

Meisjes moeten ook geen geweld op jongens uitoefenen (tenzij uit zelfverdediging, natuurlijk, maar dat spreekt voor zich)

Waarom nu toch elkaar slaan?
Oud 06-09-2003, 22:24
Verwijderd
Citaat:
BaLLooN schreef op 06-09-2003 @ 21:55:
Wat verstaan jullie dan onder het begrip 'player'?
Deze term word (vaak) ook alleen maar voor jongens gebruikt, terwijl ze (en jah, daar bedoel ik die domme boeren mee ) (vaak) een meisje met het zelfde gedrag een slet of hoer noemen...
Waarom? Dat is nu eenmaal maatschappelijk zo gegroeid. Vroeger werd van een vrouw nogal sterk verwacht dat ze thuis bleef zitten bij de kinderen terwijl de man de hort op was, en dus werd vreemdgaan van een man eerder geaccepteerd van een vrouw.

Er is verder weinig zinnigs over te zeggen, het is niet echt uit te leggen. Het is gewoon zo. In vrijwel alle culturen van de wereld heeft de man op dat gebied meer 'bevoegdheden' dan de vrouw.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Dat vraag ik mezelf ook nog steeds af ja... Beetje scheve verhouding om het zo maar te zeggen, maar je doet er zo weinig aan helaas...
Oud 06-09-2003, 23:08
Jampot
Jampot is offline
na mijn ervaringen denk ik dat het voor een jongen een grotere prestatie is iemand te versieren. het versieren komt sowieso vaker van de kant van de jongen, meisjes worden versierd. op zich lijkt het me makkelijker 10 keer versierd te worden dan om 10 keer te versieren, dus is de prestatie van de jongen meer waard. maar verder is t inderdaad nogal scheef, het lijkt me wel cool om te kunnen, maar nee.. tis inderdaad raar verhoudingswise.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:17
Verwijderd
Hee, daar heb je een goed punt

Als je als jongen een kroeg binnenloopt en roept "wie wil er neuken" dan word je uitgelachen.

Als je als meisje een kroeg binnenloopt en roept "wie wil er neuken" dan heb ze voor het uitkiezen.

Het is moeilijker voor een jongen dan voor een meisje om een one-night-stand te regelen. Daarom is het voor een jongen stoer als hij er meer pakt, dan is hij de bink, terwijl het meisje dan een stomme hoer is. Dat hoeft sowieso alleen maar op haar rug te liggen en naar het plafond te staren.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:50
Less Than Jake
Less Than Jake is offline
Citaat:
Jampot schreef op 07-09-2003 @ 00:08:
op zich lijkt het me makkelijker 10 keer versierd te worden dan om 10 keer te versieren, dus is de prestatie van de jongen meer waard.
"maar opzich..als je 10 keer versierd word..dan moet je er egt wel goed uit zien..dus dat is ook bestwel een prestatie"
Oud 07-09-2003, 00:01
BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
Less Than Jake schreef op 07-09-2003 @ 00:50:
"maar opzich..als je 10 keer versierd word..dan moet je er egt wel goed uit zien..dus dat is ook bestwel een prestatie"
I agree
Oud 07-09-2003, 00:01
faan
faan is offline
meiden zouden ook dom moeten zijn als een jongen 10 had op 1 avond Het zal heus niet opvallen, en als het dan wel opviel, kozen die meiden er sälv voor, toch?
Oud 07-09-2003, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Less Than Jake schreef op 07-09-2003 @ 00:50:
Bestwel onzin, want er zij genoeg wanhopige gozers, dus ook al ben je zo lelijk als de nacht, in de gemiddelde discotheek scoor je toch wel/.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 01:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2003 @ 01:09:
Bestwel onzin, want er zij genoeg wanhopige gozers, dus ook al ben je zo lelijk als de nacht, in de gemiddelde discotheek scoor je toch wel/.
Idd... let maar op tegen sluitings tijd zie je veel jongens (ookwel meiden) wanhopig rondkijken, ze hebben nog niet gescoord (ooooh neee! ramp, ramp!)
Oud 07-09-2003, 10:26
BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-09-2003 @ 04:41:
Idd... let maar op tegen sluitings tijd zie je veel jongens (ookwel meiden) wanhopig rondkijken, ze hebben nog niet gescoord (ooooh neee! ramp, ramp!)
Hehehe... dat klopt, dan zijn ze idd makkelijk te krijgen. Maar dan blijven meestal ook alleenmaar de lelijksten over .
Oud 07-09-2003, 10:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
BaLLooN schreef op 07-09-2003 @ 10:26:
Hehehe... dat klopt, dan zijn ze idd makkelijk te krijgen. Maar dan blijven meestal ook alleenmaar de lelijksten over .
Mja de lelijken en de mensen diehte niet willen (zoals ik dus) Heerlijk om te zien hoe sneu de jeugd is
Oud 07-09-2003, 13:47
Fog
Fog is offline
ik ben wel een slet hier geloof ik maar ik trek me er niks van aan...

ik vind t eiglijk ook nogal meevallen maar omdat ik er volgens mensen heel braaf uitzie ben ik gelijk een slet als ze wat horen...ik schijn ook met een gast naar bed te zijn geweest die ik niet eens ken...

bij jongens boeit t nooit ofzo....
Oud 07-09-2003, 15:15
Verwijderd
Ik vind t hoe dan ook vrij triest als je meerdere mensen op 1 avond gaat zoenen, tenzij je met een triotje bezig bent oid.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten