Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest laatsts ook geld overschrijven,
en dat gaat niet via girotel.. IK heb het bij de bank nagevraagd maar je krijgt dqan een overschrijvingsboekje thuisgestuurd.. Maar dat duurt wel 2 weken ofzo want je mot eerst bellen, dan krijg je iets, terugsturen, en dan krijg je het boekje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 10:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Geld overmaken naar het buitenland duurt sowieso 3 tot 4 dagen. Dat IBAN nummer kun je als het goed is ergens invullen... wel bij de Rabobank i.i.g.
|
Overschrijven via BIC. Wat voor bank heb je? BIC (oftewel SWIFT) is gratis, dus dat zou ik doen iig. Met ABN gaat dit heel makkelijk, ik neem aan met Rabo ook. Postbank moet je apart voorafbedrukte kaarten aanvragen (duurt een week) en nadat je hebt opgestuurd doen ze 2 weken niks, pas na drie weken sturen ze de opdracht door naar EasyPay. Waarna het na 2 à 3 werkdagen overgeschreven is. Bij ABN duurt het dus hooguit 4 of 5 werkdagen.
Bij BIC (en IBAN) moet je ook de bank en plaats (Memmingen) opgeven, die staat dus helemaal boven. Overigens had dit topic op Hardware gemogen, omdat het hier om bestelling van hardware gaat. -> Hardware
Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 16:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Upgrade] Proc+Mobo+Geheugen Talon | 102 | 07-12-2003 12:29 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Mobo Ant0ni0 | 29 | 13-10-2003 00:52 | |
Software & Hardware |