Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
thnx voor de tips...
en waarom kan je niet een relatie hebben, vriend en vriendin zijn, volgens sommige hier als je nog nooit gezoend hebt met elkaar, als dat een voorwaarde is volgens jullie, snap ik dat echt niet... ik bedoel bij mij is het de bedoeling dat je goed met elkaar over weg kan, met al je problemen bij elkaar terecht kan en je gewoon lekker op je gemak bij elkaar voelt, ook al zeg je niks dat je weet dat de ander je begrijpt!!! groetjes
||
![]() |
Citaat:
Gewoon wachten.. Niet gaan plannen denk ik komt vanzelf wel een keertje ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Heejheej! (jou ken ik ;-) )
Ik lees hier al een tijdje mee, op dit forum, dus heb ook maar ff account aangemaakt. Uhm ja, ik heb ongeveer even lang een relatie, en die relatie begon met een zoen... Ik zou het niet kunnen missen, maar je hebt helemaal gelijk als je zegt dat een relatie niet om zoenen draait. Alleen wel lastig dat je er niet mee durft te beginnen, want waarom zou je tegenvallen? Je hebt het al is gedaan, en hij niet.. Dat gaat vanzelf wel goedkomen! Je moet altijd weer wennen aan hoe iemand zoent, dus de eerste zoen is zowiezo ff wennen. Maar als je die eerste gehad heb, is de volgende niet moeilijk meer! Ik zou de stap dus gewoon maar proberen te wagen! Liefss R-luver (zegt dat genoeg? ![]() |
![]() |
|
Bekijk het positief:
Jullie zijn al drie maanden bij elkaar, zonder ook maar gezoend te hebben. Zoenen is niet echt een big deal, maar misschien voor hem nog wel.. gewoon een keer doen, ik denk niet dat hij het erg zal vinden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mnee goed.. grapje.. het maakt toch niet uit wanneer je voor het eerst zoent, zolang je er je beide maar goed bij voelt. probeer eens rustig zelf het initatief te nemen. wanneer hij trouwens nog nooit gezoend heeft kan het voor hem toch ook niet tegenvallen? succes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
welnee, je loopt niet achter, je bent niet stom, t is er gewoon nog niet van gekomen.
k kan je aanraden: ga je niet zitten focussen op t zoenen als je bij hem bent, dat werkt niet. het gebeurt vanzelf, echt waar. en anders moet je gewoon het initiatief nemen, als je graag zoenen wil. t kan bij hem dan niet tegenvallen. |
![]() |
|
![]() |
Ik sprak ook al een hele tijd af met mijn nu vriendje voordat we wat hadden, we gingen altijd veel praten en gezellig leuke dingen doen enzo, de spanning bouwt wel op, want het hoge woord was er nog niet uit. Na heel veel keertjes hadden we pas gezoend, dan is het wel extra leuk enzo..
Maaruhm, 3 maandjes is wel lang, want wij hadden ook eigelijk pas een 'officiele relatie' nadat we gezoend hadden... was gewoon beetje logische volgorde.. (was niet meteen dezelfde dag ofzo hor, maar da's ander verhaal ![]() Ik kan niet zeggen dat het idd verplicht is in een relatie maar het hoort er gewoon bij, soort ongeschreven relatie regel ofzo.. Ik zou het niet weg kunnen denken iig.. (andere dingen ook niet meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarom, ik bedoel jij hebt de nodige 'ervaring' en anders zou ik er met em over praten, dat hij zich zo ook voelt? Ik denk dat hij je ook gewoon wil zoenen, maar niet precies durft (zie de redenen). Ik heb iig wel iemand willen zoenen, maar ben gewoon te schijterig om de eerste stap te zetten zeg maar... (does it make sence?)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
19 en nog nooit gezoend of relatie gehad tijdjes1234 | 52 | 09-01-2016 16:42 | |
Liefde & Relatie |
Nogsteeds niet gezoend... amodernmythx | 15 | 02-07-2012 00:10 | |
Liefde & Relatie |
18 en nog nooit gezoend/relatie gehad dbzmenneke | 30 | 22-06-2012 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap mezelf niet Iza | 23 | 24-01-2008 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Nog niet over ex heen Vergezicht | 30 | 29-08-2007 15:21 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 |