Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 09:16
me in luv
me in luv is offline
M'n vriend en ik hebben nu bijna drie maanden met elkaar..maar we hebben nog niet gezoend, hij heeft het nog nooit gedaan..
Ik wel maar op de een of andere manier durf ik hem niet te zoenen omdat ik bang ben dat hij het tegen vindt vallen...
iemand tips??!!

groetjes
mij
Oud 18-08-2003, 09:17
Quiana
Quiana is offline
Maak je niet al te druk, het valt eerder tegen als
je stijf van de zenuwen staat..

Gewoon doen, dan 'leer' je het vanzelf wel.
Oud 18-08-2003, 09:17
Raging Retard
Raging Retard is offline
Raar vriendje. Gewoon een keer het initiatief nemen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 09:34
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
gewoon het infitiatief een keer nemen en zien wat er gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 09:36
#6 is offline
jah idd, wat kan er nou gebeuren? Hoe kan hij het nou tegen vinden vallen als hij nog nooit gezoend heeft...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 09:54
Poor Leno
Poor Leno is offline
hmmz, je moet je niet zo druk maken. Ik was 16 toen ik voor het eerst zoende (ja laat, maar dat boeit niet) en het gaat van zelf als je ontspannen bent...

Succes ermee...

Tip: pak hem niet ineens zomaar op zn mond, bouw het rustig op, beetje kusjes geven, in zn nek, weet ik veel waar, zo dat je ontspannen bent, dan is het voor hem niet zo eng...Indien hij het eng zou vinden...
Oud 18-08-2003, 10:12
Dotcom
Dotcom is offline
Hoe kun je elkaar tot vriend en vriendin bestempelen als je nog niet eens gezoend hebt?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 18-08-2003 @ 11:12:
Hoe kun je elkaar tot vriend en vriendin bestempelen als je nog niet eens gezoend hebt?
'wil je verkering?'
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:27
CryptapiX
CryptapiX is offline
voor mij persoonjlijk zou ik haar niet als vriendin zien als ik er nog niet mee had gezoend.
komt meer neer op zon basisschool verkering

je kan er misschien met je vriendje over praten? of gewoon keer zelf initiatief nemen en gewoon proberen, het zal hem echt neit tegenvallen hoor (hij weet toch nie of het goed of fout is )
Oud 18-08-2003, 11:32
Doefus
Doefus is offline
GEWOON ZOENEN......als jij niet de eerste stap neemt..gebeurt er denk k nooit wat
Oud 18-08-2003, 11:36
never mind
never mind is offline
beetje dom om te denken dat zoenen meteen het begin van een relatie betekend (of in een relatie niet mag ontbreken) je kan toch beide verliefd op elkaar zijn en dat van elkaar weten maar nog niet gezoend hebben?

Maar zoals meerdere al zeggen geef hem gewoon eerst een kusje op zijn wang, dan op zijn mond, en laat de rest volgen.,..
Oud 18-08-2003, 13:07
Ranmaru
Ranmaru is offline
Nou hopen dat hij:
1. niet rookt
2. niet uit zijn mond stinkt.

^.^;; dat kan de reden zijn warom hij het liever niet doet.
Oud 18-08-2003, 13:39
Thomas
Thomas is offline
De meeste mensen hebben moeite met zoenen omdat men niet weet of de andere het wel wil doen. Jij hebt die zekerheid dus maak er dan ook gebruik van.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 17:03
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
me in luv schreef op 18-08-2003 @ 10:16:
op de een of andere manier durf ik hem niet te zoenen omdat ik bang ben dat hij het tegen vindt vallen...
Hij denkt waarschijnlijk precies hetzelfde. Nu kan je natuurlijk met zijn tweetjes lekker blijven wachten of JIJ kan actie ondernemen.
Oud 18-08-2003, 17:14
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Drie maanden en dan nog niet gezoend .. Maar goed.. Het zal heus niet tegenvallen en ik denk dat hij het heus niet erg vindt als jij voorzichtig aan het initiatief neemt.. Suc6!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 08:56
me in luv
me in luv is offline
thnx voor de tips...
en waarom kan je niet een relatie hebben, vriend en vriendin zijn, volgens sommige hier als je nog nooit gezoend hebt met elkaar, als dat een voorwaarde is volgens jullie, snap ik dat echt niet...
ik bedoel bij mij is het de bedoeling dat je goed met elkaar over weg kan, met al je problemen bij elkaar terecht kan en je gewoon lekker op je gemak bij elkaar voelt, ook al zeg je niks dat je weet dat de ander je begrijpt!!!

groetjes
Oud 19-08-2003, 11:46
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
never mind schreef op 18-08-2003 @ 12:36:
beetje dom om te denken dat zoenen meteen het begin van een relatie betekend (of in een relatie niet mag ontbreken) je kan toch beide verliefd op elkaar zijn en dat van elkaar weten maar nog niet gezoend hebben?
Ben ik het mee eens. Heb ook pas bij de derde keer dat ik me vriend had gezien gezoend terwijl ik best wist dat ik verliefd was en dat we verkering gingen krijgen.

Gewoon wachten.. Niet gaan plannen denk ik komt vanzelf wel een keertje
Oud 19-08-2003, 18:26
I.AM
I.AM is offline
Citaat:
smilie me schreef op 19-08-2003 @ 12:46:
Ben ik het mee eens. Heb ook pas bij de derde keer dat ik me vriend had gezien gezoend terwijl ik best wist dat ik verliefd was en dat we verkering gingen krijgen.

Gewoon wachten.. Niet gaan plannen denk ik komt vanzelf wel een keertje
jij bij derde keer pas, zij na 3 maanden nog niet? das niet te vergelijken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:29
lieve
lieve is offline
Het lijkt mij bijna onvoorstelbaar, maarja... ergens wel begrijpelijk.
Maar je kan het toch op een kalme en lieve manier aan boord leggen hé!
Oud 19-08-2003, 21:50
roman
roman is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 18-08-2003 @ 12:27:
voor mij persoonjlijk zou ik haar niet als vriendin zien als ik er nog niet mee had gezoend.
komt meer neer op zon basisschool verkering

ik zoende al op de basisshool, naah een beetje vlug een kusje geven en dan snel om je heen kijken of iemand je gezien had
Oud 22-08-2003, 23:13
Verwijderd
Citaat:
I.AM schreef op 19-08-2003 @ 19:26:
jij bij derde keer pas, zij na 3 maanden nog niet? das niet te vergelijken
Tussen die 3 ontmoetingen zat wel een maand ofzo omdat ik zo'n schijtert was/ben.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:29
Faery
Faery is offline
riiiiiiiiiiiiight

je gaat niet dood hoor.
Oud 23-08-2003, 18:28
Summergirl
Summergirl is offline
Heejheej! (jou ken ik ;-) )
Ik lees hier al een tijdje mee, op dit forum, dus heb ook maar ff account aangemaakt.
Uhm ja, ik heb ongeveer even lang een relatie, en die relatie begon met een zoen... Ik zou het niet kunnen missen, maar je hebt helemaal gelijk als je zegt dat een relatie niet om zoenen draait. Alleen wel lastig dat je er niet mee durft te beginnen, want waarom zou je tegenvallen? Je hebt het al is gedaan, en hij niet.. Dat gaat vanzelf wel goedkomen!
Je moet altijd weer wennen aan hoe iemand zoent, dus de eerste zoen is zowiezo ff wennen. Maar als je die eerste gehad heb, is de volgende niet moeilijk meer!
Ik zou de stap dus gewoon maar proberen te wagen!
Liefss R-luver (zegt dat genoeg? )
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:16
pessimistje
pessimistje is offline
Ik dacht ook dat iemand het eerst zou gemerkt worden toen ik nog nooit gezoend had, is niet zo.
Het gaat vanzelf, gewoon doen dan zien!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:32
Rutger
Rutger is offline
geen zorgen, het juiste moment komt vanzelf, en als je dan twijfelt... gewoon doen... hoe kan hij het ooit tegen vinden vallen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2003, 15:09
oneMen
oneMen is offline
Bekijk het positief:

Jullie zijn al drie maanden bij elkaar, zonder ook maar gezoend te hebben. Zoenen is niet echt een big deal, maar misschien voor hem nog wel.. gewoon een keer doen, ik denk niet dat hij het erg zal vinden
Oud 02-09-2003, 19:00
Verwijderd
ja, het is heel erg dat je nog niet gezoend hebt. Als je tot mijn vriendenkring hoorde, zou ik je niet meer willen kennen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:30
Gothic
Gothic is offline
Ik vind het altijd heerlijk om te zoenen met iemand waar ik verliefd op ben, ookal zoent hij slecht...
Oud 03-09-2003, 07:57
checko
checko is offline
Citaat:
Raging Retard schreef op 18-08-2003 @ 10:17:
Raar vriendje. Gewoon een keer het initiatief nemen.

Zoenen, zoenen!

haha/.....zoenen is toch niet eng????
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 08:09
Envy
Envy is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-09-2003 @ 20:00:
ja, het is heel erg dat je nog niet gezoend hebt. Als je tot mijn vriendenkring hoorde, zou ik je niet meer willen kennen.
Oud 03-09-2003, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Smells Like Nirvana schreef op 18-08-2003 @ 10:54:
Ik was 16 toen ik voor het eerst zoende (ja laat...
Nou, poe hee!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:07
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Smells Like Nirvana schreef op 18-08-2003 @ 10:54:
hmmz, je moet je niet zo druk maken. Ik was 16 toen ik voor het eerst zoende (ja laat, maar dat boeit niet) en het gaat van zelf als je ontspannen bent...

Succes ermee...

Tip: pak hem niet ineens zomaar op zn mond, bouw het rustig op, beetje kusjes geven, in zn nek, weet ik veel waar, zo dat je ontspannen bent, dan is het voor hem niet zo eng...Indien hij het eng zou vinden...
in zn nek zoenen komt toch na gewoon zoenen? Dat begint al een beetje op voorspel te lijken
Oud 03-09-2003, 16:13
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
M n M schreef op 03-09-2003 @ 17:07:
in zn nek zoenen komt toch na gewoon zoenen? Dat begint al een beetje op voorspel te lijken
haha
Oud 03-09-2003, 16:15
never mind
never mind is offline
Citaat:
N00dles schreef op 03-09-2003 @ 09:57:
Nou, poe hee!
Nou volgens mij is de gemiddelde dertienjarige op t moment allang ontgroent...
Oud 03-09-2003, 16:22
Verwijderd
Citaat:
me in luv schreef op 18-08-2003 @ 10:16:
M'n vriend en ik hebben nu bijna drie maanden met elkaar..maar we hebben nog niet gezoend, hij heeft het nog nooit gedaan..
Ik wel maar op de een of andere manier durf ik hem niet te zoenen omdat ik bang ben dat hij het tegen vindt vallen...
iemand tips??!!

groetjes
mij
dat is echt verschrikkelijk, je hoort meteen op de eerste dag dat je met elkaar hebt al te zoenen, jullie lopen ver achter
mnee goed.. grapje.. het maakt toch niet uit wanneer je voor het eerst zoent, zolang je er je beide maar goed bij voelt. probeer eens rustig zelf het initatief te nemen. wanneer hij trouwens nog nooit gezoend heeft kan het voor hem toch ook niet tegenvallen?
succes!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:39
Verwijderd
welnee, je loopt niet achter, je bent niet stom, t is er gewoon nog niet van gekomen.

k kan je aanraden: ga je niet zitten focussen op t zoenen als je bij hem bent, dat werkt niet. het gebeurt vanzelf, echt waar. en anders moet je gewoon het initiatief nemen, als je graag zoenen wil. t kan bij hem dan niet tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:19
PoekieWoekie
PoekieWoekie is offline
Ik sprak ook al een hele tijd af met mijn nu vriendje voordat we wat hadden, we gingen altijd veel praten en gezellig leuke dingen doen enzo, de spanning bouwt wel op, want het hoge woord was er nog niet uit. Na heel veel keertjes hadden we pas gezoend, dan is het wel extra leuk enzo..
Maaruhm, 3 maandjes is wel lang, want wij hadden ook eigelijk pas een 'officiele relatie' nadat we gezoend hadden... was gewoon beetje logische volgorde.. (was niet meteen dezelfde dag ofzo hor, maar da's ander verhaal )

Ik kan niet zeggen dat het idd verplicht is in een relatie maar het hoort er gewoon bij, soort ongeschreven relatie regel ofzo.. Ik zou het niet weg kunnen denken iig.. (andere dingen ook niet meer )
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:07
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Lady-DC schreef op 18-08-2003 @ 12:32:
als jij niet de eerste stap neemt..gebeurt er denk k nooit wat
Precies! Nou heb ik eigenlijk weinig recht van spreken, maar misschien uit eigen ervaring.. Ik heb ook nog nooit iemand gezoend en ik zal uit mezelf ook niet snel de eerste stap zetten uit angst dat ik niet precies weet hoe t moet en/of tegen val...
Daarom, ik bedoel jij hebt de nodige 'ervaring' en anders zou ik er met em over praten, dat hij zich zo ook voelt? Ik denk dat hij je ook gewoon wil zoenen, maar niet precies durft (zie de redenen). Ik heb iig wel iemand willen zoenen, maar ben gewoon te schijterig om de eerste stap te zetten zeg maar...

(does it make sence?)
Reageren

Regels voor berichten